Добрый день,
Подскажите, пожалуйста, использует ли кто-то в своей работе прописанную и утвержденную "Маркетинговую политику"? Не могли бы помочь с образцом сего документа?
Маркетинговая политика предприятия
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2347
- З нами з: 16 червня 2011, 02:10
- Дякував (ла): 98 разів
- Подякували: 643 рази
Я создавала такой приказ
НАКАЗ №
дата м.Київ
Про визначення справедливої ринкової вартості товарів (послуг) з метою їх ефективного продажу у відповідності до маркетингової політки
З метою забезпечення зростання товарообігу, залучення клієнтів, просування товарів, послуг на ринки
НАКАЗУЮ:
1 Доручити менеджеру_______ розробляти та впроваджувати на підприємстві маркетингову стратегію продажу шляхом:
- Щоденного аналізу можливостей ринку; галузевого аналізу; аналізу конкурентів; впливу зовнішнього середовища;
- Щоденного аналізу ефективності маркетингових заходів, впроваджених на передодні з метою коригування політики гнучких цін кожного дня.
- Менеджер ___________ зобов’язаний на протязі робочого дня контролювати рівень цін на продукцію та коригувати ціни у відповідності до кількості товарів, строків виконання зобов’язань з продажу товарів, умов та терміновості платежів.
2. Політика гнучких цін формується за принципом:
- визначення оптимальної ціни на конкретному ринку з урахуванням ринкових умов;
- впровадження ефективної політики знижок;
- конкурентоспроможності та ефективності політики знижок;
3. Політика знижок при ціноутворенні застосовується з урахуванням наступних факторів:
- частоти і повторювання покупок;
- даних аналізу платоспроможності окремих груп споживачів;
- перспективності продажу з метою просування товарів на ринки;
- збутом неліквідного та низько ліквідного товару;
- умов договору (у відповідності до кількості товарів, строків виконання зобов’язань з продажу товарів, умов та терміновості платежів)
4. Розпорядження щодо застосування політики знижок менеджера ___________ є обов’язковим для всіх менеджерів підприємства. Розпорядження надаються в усній чи письмовій формі.
5. Враховуючи специфічність, шляхом складання та затвердження прайсів покупців та встановлення «моди» на товар підприємства, проводити перші п’ять років у якості акції продажі за принципом «не нижче за собівартість» та суперакції «нижче за собівартість»
6. Рівень цін двічі на день (о 9 та 14 годинах) розміщується на сайті підприємства як публічна пропозиція умов продажу товарів.
Директор
НАКАЗ №
дата м.Київ
Про визначення справедливої ринкової вартості товарів (послуг) з метою їх ефективного продажу у відповідності до маркетингової політки
З метою забезпечення зростання товарообігу, залучення клієнтів, просування товарів, послуг на ринки
НАКАЗУЮ:
1 Доручити менеджеру_______ розробляти та впроваджувати на підприємстві маркетингову стратегію продажу шляхом:
- Щоденного аналізу можливостей ринку; галузевого аналізу; аналізу конкурентів; впливу зовнішнього середовища;
- Щоденного аналізу ефективності маркетингових заходів, впроваджених на передодні з метою коригування політики гнучких цін кожного дня.
- Менеджер ___________ зобов’язаний на протязі робочого дня контролювати рівень цін на продукцію та коригувати ціни у відповідності до кількості товарів, строків виконання зобов’язань з продажу товарів, умов та терміновості платежів.
2. Політика гнучких цін формується за принципом:
- визначення оптимальної ціни на конкретному ринку з урахуванням ринкових умов;
- впровадження ефективної політики знижок;
- конкурентоспроможності та ефективності політики знижок;
3. Політика знижок при ціноутворенні застосовується з урахуванням наступних факторів:
- частоти і повторювання покупок;
- даних аналізу платоспроможності окремих груп споживачів;
- перспективності продажу з метою просування товарів на ринки;
- збутом неліквідного та низько ліквідного товару;
- умов договору (у відповідності до кількості товарів, строків виконання зобов’язань з продажу товарів, умов та терміновості платежів)
4. Розпорядження щодо застосування політики знижок менеджера ___________ є обов’язковим для всіх менеджерів підприємства. Розпорядження надаються в усній чи письмовій формі.
5. Враховуючи специфічність, шляхом складання та затвердження прайсів покупців та встановлення «моди» на товар підприємства, проводити перші п’ять років у якості акції продажі за принципом «не нижче за собівартість» та суперакції «нижче за собівартість»
6. Рівень цін двічі на день (о 9 та 14 годинах) розміщується на сайті підприємства як публічна пропозиція умов продажу товарів.
Директор