Сроки хранения бухдокументов
-
- Гуру
- Повідомлень: 75
- З нами з: 01 листопада 2011, 01:56
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 2 рази
Добрый день. Ситуация: в офисе произошел потоп и кассовые документы за период работы(6 лет) были утрачены. Восстановить за последние 3 года можно, а то что было раньше - нет. Что делать в таком случае?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Нічого. Термін зберігання касових документів три роки.Alexey писав:Добрый день. Ситуация: в офисе произошел потоп и кассовые документы за период работы(6 лет) были утрачены. Восстановить за последние 3 года можно, а то что было раньше - нет. Что делать в таком случае?
Так, відповідно до пункту 315 Переліку № 41 термін зберігання три роки, але за умови, що перевірку вже завершено, застосовується до такого масиву документів:
«первинні документи і додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і є підставою для записів у регістрах бухгалтерського обліку та податкових записів (касові, банківські документи, повідомлення банків і переказні вимоги, виписки банків, наряди на роботу, табелі, акти про приймання, здавання і списання майна та матеріалів, квитанції і накладні з обліку ТМЦ, авансові звіти та ін.)».
-
- Гуру
- Повідомлень: 75
- З нами з: 01 листопада 2011, 01:56
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 2 рази
А если проверок еще не было?Альона1 писав:Нічого. Термін зберігання касових документів три роки.Alexey писав:Добрый день. Ситуация: в офисе произошел потоп и кассовые документы за период работы(6 лет) были утрачены. Восстановить за последние 3 года можно, а то что было раньше - нет. Что делать в таком случае?
Так, відповідно до пункту 315 Переліку № 41 термін зберігання три роки, але за умови, що перевірку вже завершено, застосовується до такого масиву документів:
«первинні документи і додатки до них, що фіксують факт виконання господарських операцій і є підставою для записів у регістрах бухгалтерського обліку та податкових записів (касові, банківські документи, повідомлення банків і переказні вимоги, виписки банків, наряди на роботу, табелі, акти про приймання, здавання і списання майна та матеріалів, квитанції і накладні з обліку ТМЦ, авансові звіти та ін.)».
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1062 рази
- Подякували: 4962 рази
Если документы утеряны - нужно составлять соответствующий акт на замену им. Если же была проверка за этот период - тут намного проще, можно утрясти.