Що стосується заміни автошин, не пов’язаної з підготовкою автомобіля до сезону, то тут потрібно виходити з норм експлуатаційного пробігу шин та порядку їх коригування залежно від умов експлуатації, закріплених у Нормах № 420 (див. п. 3.20 Положення № 102).
Після установлення на транспортний засіб автомобільні шини мають виробити певний ресурс, установлений Нормами № 488. Водночас те, що фактичний пробіг шин досягає встановлених норм (ці норми визначаються в кілометрах), — не обов’язкова та не єдина умова їх списання. У шин і до досягнення граничного пробігу можуть виявитися виробничі або експлуатаційні дефекти, які не підлягають ремонту або ремонт яких економічно недоцільний. При виявленні цих дефектів шини списуються незалежно від їх пробігу.
Якщо пробіг шин досягає встановлених норм, але при цьому вони перебувають у задовільному стані (тобто немає неусувних пошкоджень і залишкова висота протектора перебуває в межах установлених норм), то такі шини допускається використовувати до певного рівня зносу (пп. 3.2, 7.2 Норм № 488).
Там в порядке есть целый список, зависящий от модели машины. Я его сюда не добавляю - большой)))
Я брала нормы из Н А К А З от 20.05.2006 N 488 и Н О Р М И N 420 від 08.12.97, но именно по моим шинам там не было. Поэтому я выбирала нормы для шин, "самым похожим" на мои, уменьшала эту норму на разные коэффициэнты (по этим же документам), и потом писала эту циферку в карточку.
Берса, а Вы попробуйте залезть на сайт производителя или официального дилера в Украине. Может там ресурс указан. Вытягиваете с сайта и распечатываете.Потом ваяете приказик по эксплуатационным нормам.
вообще-то по протектору , можно фотками подтверждать , потому как каждый производитель даёт свой срок эксплуатации, ведь одно дело поставить нокиан, другое дело наши белоцерковские