Видаткова накладна
А у вас склад и офис в разных городах?Gella писав: При складанні видаткової накладної місце складання: зазначається саме склад,об'єкт де було отримано товар чи офіс де виписано виписано видаткову накладну?#russian#
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1422
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:23
- Дякував (ла): 739 разів
- Подякували: 557 разів
А где в расходной накладной такой реквизит, как:"місце складання"? По-моему там указывается только "Поставщик" со всеми его реквизитами и все!Gella писав: При складанні видаткової накладної місце складання: зазначається саме склад,об'єкт де було отримано товар чи офіс де виписано виписано видаткову накладну?#russian#
В ст.9 Закона о бухучете сказано, что обязательный реквизит первичного документа - место составления.Gella писав:Так. Юридична і фізична адреси різні. А склад орендований.
Если склад и офис в одном городе, то вопросов нет- я пишу город.
Если склад в другом городе. Контрагент ведь не может уехать со склада без документов, значит считаю, что документы делают на складе. Пишу город, в котором находится склад. Улицу не пишу.
Venera писав:Я понимаю, но зачем в РН указывать "місце складання"?Gella писав:я і є постпчальник
Я указываю только все реквизиты и юр.адрес!
В связи с тем, что налоговая вспомнила, что Закон о бухгалтерском учете содержит перечень обязательных реквизитов и среди этих реквизитов есть место составления. Некоторые, очень порядочные бухгалтера стали требовать, чтобы им указывали этот реквизит в расходной накладной( ОНА ПОПАДАЕТ ПОД ОПРЕДЕЛЕНИЕ ПЕРВИЧНЫЙ ДОКУМЕНТ). Им сказали, что без этого реквизита налоговая не принимает товары на расходы.Вот я некоторым и выписываю. Требование в принципе законное. Только закон принят в 2000г и всем было все равно. А сейчас вытаскивают любой повод для штрафов. Народ подстраховывается.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1081
- З нами з: 15 жовтня 2010, 01:40
- Дякував (ла): 190 разів
- Подякували: 246 разів
Про затвердження Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку
Наказ Міністерства фінансів України
від 24 травня 1995 року N 88
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
5 червня 1995 р. за N 168/704
Із змінами і доповненнями, внесеними
наказами Міністерства фінансів України
від 7 червня 2010 року N 372,
від 8 листопада 2010 року N 1327
Відповідно до Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 1993 року N 147, НАКАЗУЮ
2.4. Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Наказ Міністерства фінансів України
від 24 травня 1995 року N 88
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
5 червня 1995 р. за N 168/704
Із змінами і доповненнями, внесеними
наказами Міністерства фінансів України
від 7 червня 2010 року N 372,
від 8 листопада 2010 року N 1327
Відповідно до Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 лютого 1993 року N 147, НАКАЗУЮ
2.4. Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.