Отчет по ЕСВ (часть-2)

Питання по ЄСВ
buh_vika
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 858
З нами з: 02 вересня 2010, 01:19
Дякував (ла): 554 рази
Подякували: 30 разів

Повідомлення buh_vika »

АМ писав:Нужна помощь знатоков! Фоп 2 гр припинив діяльність у серпні 2015р ( в держ реестрі діяльність припинено) в податковій з реєстру платників єд податку виключено. Ніякі звіти з того часу не подавав. Готую річну звітність, і не зовсім зрозуміло, ЄСВ Дод 5 подавати табл 2 за період з січня по серпень 2015р,чи ще треба і табл 1 з прочерками подавати????
Если проведена проверка и деятельность прекращена, то больше никаких отчетов сдавать не надо.

Яночка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1516
З нами з: 05 грудня 2011, 05:18
Дякував (ла): 592 рази
Подякували: 529 разів

Повідомлення Яночка »

Допоможіть, будь ласка, правильно порахувати штатну чисельність працівників за грудень: з 01 грудня працювало 19 чол, з 18 грудня прийняли ще 1 чол, а з 31 грудня прийняли ще 1 людину. Правильно 19 чи 21?

yurch.svetlana
Мастер
Мастер
Повідомлень: 51
З нами з: 11 вересня 2015, 12:08
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення yurch.svetlana »

Яночка писав:Допоможіть, будь ласка, правильно порахувати штатну чисельність працівників за грудень: з 01 грудня працювало 19 чол, з 18 грудня прийняли ще 1 чол, а з 31 грудня прийняли ще 1 людину. Правильно 19 чи 21?
19.

Головне управління Міндоходів у м. Києві у роз'ясненні від 25 червня 2014 року нагадує, що Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування затверджений наказом Міндоходів 09.09.2013 № 454.

Штатна чисельність працівників — це встановлений на перше число звітного періоду роботодавцем склад працівників, з якими укладено трудовий договір відповідно до затвердженого роботодавцем переліку посад (з урахуванням вакантних), де зазначено розмір окладу для конкретної посади.

yurch.svetlana
Мастер
Мастер
Повідомлень: 51
З нами з: 11 вересня 2015, 12:08
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення yurch.svetlana »

yurch.svetlana писав:Подскажите пожалуйста
При выплате по договору ЦПХ в таблице 6 в колонках 9 и 10 какие кода ставить?
Спасибо
в 9 поставила 1 в 10 прочерк.
Поправьте меня, если не правильно

Nadiy
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2688
З нами з: 23 липня 2015, 11:52
Дякував (ла): 447 разів
Подякували: 1989 разів

Повідомлення Nadiy »

buh_vika писав:Добрый день! Сотрудник принят как на постоянное место работы, а надо совместителем - он студент. Как быть с отчетом по ЕСВ? в таб. 6 ставилась галочка наличие трудовой книжки. Можно в следующих отчетах ставить отметку "без трудовой"? Или надо уволить, а потом принять? А может студент-очник может работать на постоянной основе? Подскажите, пожалуйста.
i.factor.ua
Приймаємо студента на роботу: правильно оформляємо та виправляємо допущені помилки. Оплата праці, № 14/1, Липень, 2015
Автор: Тетяна ГУЛЬ, експерт з питань оплати праці (e-mail: t.gul@id.factor.ua)
Скрытый текст
Доведеться вас засмутити — керівництво бюджетної установи вчинило неправильно. Але не хвилюйтеся — будь-яку помилку можна виправити ! А ось чому вона була допущена і як саме її виправити, ви дізнаєтеся далі.

Працевлаштовуємо студента на основне місце роботи

Студенти не обмежені у своїх правах і мають повне право на працю. Тому чинне законодавство не забороняє роботодавцям за бажання (звісно, і за відповідності вимогам до займаної посади) приймати на роботу студентів вишів незалежно від форми їх навчання. Починаються трудові відносини між установою та студентом з укладення трудового договору.

Питання про те, як оформляти студентів: на основне місце роботи чи на роботу за сумісництвом, постійно виникає у потенційних роботодавців. Плутанина виникла через те, що осіб, які навчаються на денній формі навчання у виші та поєднують навчання з роботою, відносять до зайнятого населення (ч. 1 ст. 4 Закону про зайнятість*). Звідси деякі роблять помилковий висновок про те, що основне місце «роботи» студента — вищий навчальний заклад, а в роботодавця він може бути оформлений тільки на умовах сумісництва. Це не так.
* Закон України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р. № 5067-VI.

Прийняти на роботу за сумісництвом можна, тільки якщо у працівника є основне місце роботи. Навчання для студента є основним видом діяльності, але не основним місцем роботи, адже відсутній сам факт роботи.

Важливо! Відносини між студентом і вишем не трудові!

А тому навчання, нехай навіть і на денній формі, не є основним місцем роботи студента (див. п. 14 постанови Пленуму ВСУ «Про практику застосування судами законодавства про оплату праці» від 24.12.99 р. № 13, листи Мінсоцполітики від 22.03.2006 р. № 1993/0/14-06/13, від 12.03.2007 р. № 66/06/186-07, від 08.11.2010 р. № 214/06/187-10).

Тому в роботодавця немає підстав приймати на роботу студента як сумісника (за умови, що він іще десь не працює за трудовим договором). Резюмуємо:

для студента денної форми навчання робота в установі є основним місцем роботи.

А оскільки це основне місце роботи, то до обов’язків роботодавця входить заповнення трудової книжки на такого працівника-студента.

Заповнюємо трудову книжку працівнику-студенту

Трудові книжки заповнюють на всіх працівників, які більше 5 днів працюють на підприємстві, в організації, установі або у фізособи. Причому запис про прийняття на роботу слід внести не пізніше тижня після прийняття на роботу ( пп. 2.2, 2.4 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мінсоцзахисту та Мін’юсту від 29.07.93 р. № 58).

Зверніть увагу! Трудові книжки ведуть за основним місцем роботи.

При заповненні трудової книжки застосовують загальні правила. Причому порядок оформлення трудової книжки працівника-студента залежить від того, заведена вона вже чи ні.

Так, якщо студент раніше не працював і працевлаштується вперше, роботодавець заводить трудову книжку. При цьому спочатку на підставі документів, виданих навчальним закладом і наданих студентом (якщо навчання закінчено і є документ), до трудової книжки вносяться відомості про навчання. Після цього в загальному порядку до трудової книжки заносяться відомості про прийняття на роботу.

Якщо трудова книжка у студента вже є, він зобов’язаний надати її роботодавцю для внесення відомостей про роботу і зберігання в загальновстановленому порядку.

Є одна цікава особливість. Вона існує, якщо студент став до роботи, але документа про здобуття освіти в нього ще немає (він продовжує своє навчання). У цьому випадку роботодавець не може внести запис про період навчання у виші. Як діяти? Мінсоцполітики вважає, що такий запис не повинен вноситися, адже немає підтвердних документів. А згодом підтвердити період навчання можна на підставі диплома, довідок та інших документів (див. лист від 22.03.2006 р. № 1993/0/14-06/13).

Проте, на нашу думку, запис про навчання можна внести вже після отримання працівником-студентом диплома (закінчення навчального закладу), і він ітиме за записом про прийняття на роботу. Зрозуміло, якщо такий працівник у вас працюватиме на той момент.

Було місце роботи за сумісництвом → виправляємо на основне місце роботи

При прийомі на роботу з працівником (наш студент) роботодавець уклав трудовий договір.

Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року для прийняття на роботу (в тому числі і за сумісництвом) обов’язковим є видання наказу про прийняття на роботу.

У нашому випадку назва посади, дата прийняття, персональні відомості, режим роботи і т. д. — все це правильні дані. Помилка «закралася» в умови (вид) роботи. Давайте прослідкуємо, де фігурували такі неправильні відомості, і вкажемо покроковий алгоритм їх виправлення.

Крок 1. Видайте наказ (розпорядження) про внесення змін до «неправильного» наказу (розпорядження) про прийняття на роботу працівника-студента.

Якщо ви використовували наказ про прийняття на роботу типової форми № П-1*, то внесіть зміни до розділу «Умови роботи» (відмітити позначкою «х» основну роботу).

Якщо видавали наказ про прийняття на роботу довільної форми, то зміст нового «виправляючого» наказу може бути таким (див. рис. 1).

Крок 2. Оформіть (заведіть) трудову книжку та внесіть запис про прийняття на роботу. При цьому у графі 4 пошліться на той перший наказ про прийняття (до якого уже внесено поправки) (див. рис. 2).

Крок 3. Внесіть виправлення до особової картки працівника (типова форма П-2*). А саме у графі «Вид роботи (основна, за сумісництвом)» виправте роботу за сумісництвом на основну. Офіційних рекомендацій, як це зробити, немає. Тому виправляйте неправильний запис закресленням, а зверху розбірливим почерком напишіть правильний. Посилайтеся на наказ про внесення змін до неправильного наказу.

V.O-Sem
Гений
Гений
Повідомлень: 397
З нами з: 22 вересня 2013, 15:50
Дякував (ла): 153 рази
Подякували: 7 разів

Повідомлення V.O-Sem »

Подскажите пожалуйста как правильно отразить в отчете суммы отпускных, в таблице 6. Работник с 7 декабря по 30 декабря был в отпуске 24 кал.дня начислены и выплачены отпускные 925,20 грн. с 1,2,3,4,31, был на работе 5 раб. дней. начислена и выплачена з.п. 294,78 грн. Всего за декабрь он получил 1219,98 грн.
1.Показываю отдельными строками с отдельными кодами
2. Нужно ли отпускные сравнивать с минимальным размером 1378грн указывать разницу в 19 строке??? 1378-(925,2+294,78)=158,02 Так? или каждую сумму отдельно сравнивать?
3. Как с днями? в строке где отпускные показывать 24 дня, а в строке по з.п. 7 дней???

Спасибо кто поможет!

Алла 9000311
ПрофиПрофи
Повідомлень: 46
З нами з: 21 січня 2015, 15:56
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Алла 9000311 »

buh_vika писав:
АМ писав:Нужна помощь знатоков! Фоп 2 гр припинив діяльність у серпні 2015р ( в держ реестрі діяльність припинено) в податковій з реєстру платників єд податку виключено. Ніякі звіти з того часу не подавав. Готую річну звітність, і не зовсім зрозуміло, ЄСВ Дод 5 подавати табл 2 за період з січня по серпень 2015р,чи ще треба і табл 1 з прочерками подавати????
Если проведена проверка и деятельность прекращена, то больше никаких отчетов сдавать не надо.
Если отчеты не подавал, значит проверка не пройдена. И правда не понятно насчет 1 табл дод 5??? может кто знает???

Аватар користувача
fin_o
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1819
З нами з: 27 червня 2013, 14:23
Дякував (ла): 796 разів
Подякували: 699 разів

Повідомлення fin_o »

blize писав:
oscolok писав:Доброго дня!
ФОП 3 група без найманих працывників.

1 раз в рік звіт по ЄСВ.

Раніше робили в демо МЕДКУ та на флешці подавали в податкову.

Наразі в медку цього неможливо зробити.

Яка є програма?

Взагалі маємо право в паревому форматі подати. Але хотілосяб швидко здати....
Я делаю отчет по ЕСВ во ФриЗвите.
А через Электронный кабинет кто-нибудь пробовал сдать? Есть он там?

Nadiy
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2688
З нами з: 23 липня 2015, 11:52
Дякував (ла): 447 разів
Подякували: 1989 разів

Повідомлення Nadiy »

V.O-Sem писав:Подскажите пожалуйста как правильно отразить в отчете суммы отпускных, в таблице 6. Работник с 7 декабря по 30 декабря был в отпуске 24 кал.дня начислены и выплачены отпускные 925,20 грн. с 1,2,3,4,31, был на работе 5 раб. дней. начислена и выплачена з.п. 294,78 грн. Всего за декабрь он получил 1219,98 грн.
1.Показываю отдельными строками с отдельными кодами
2. Нужно ли отпускные сравнивать с минимальным размером 1378грн указывать разницу в 19 строке??? 1378-(925,2+294,78)=158,02 Так? или каждую сумму отдельно сравнивать?
3. Как с днями? в строке где отпускные показывать 24 дня, а в строке по з.п. 7 дней???

Спасибо кто поможет!
1 рядок з/п к-ть днів 31
2 рядок відпускні тип 10 без к-ті днів
3 рядок дорахування до мінім з/п тип 13- 158,02

Tanya2015
УченикУченик
Повідомлень: 4
З нами з: 20 грудня 2015, 21:43
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Tanya2015 »

Здравствуйте. Помогите пожалуйста. Я нвый бухгалтер на предприятии, только что оформилась. Сегодня пыталась сдать отчет по ЕСВ через СОТУ. Все нормально, оформила на себя в налоговой сертификаты и ключи. Но сегодня отправляю отчет и приходит квитанция№1, где написано, что:
В центрі обробки електронних звітів не знайдено сертифікат для ЄДРПОУ «2.......5», серійний № «.................................», виданий «М......... А......... О...............».
Надішліть Картку приєднання до договору, завірену коректним набором підписів, до центру обробки електронних звітів Державної фіскальної служби України.
Я позвонила в налоговую, они мне сказали отправить им через СОНАТУ заявление на присоединение моего сертификата и подписи к договору с предприятием. Я это сделала, в налоговой получили и поставили галочку "активировать". Но сейчас я опять формирую по новой и отправляю отчет, пишет ту же самую ошибку...
Подскажите, почему и как быть? Спасибо.

Закрито

Повернутись до “Єдиний соціальний внесок”