Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо відміни посилення фіскального та адміністративного тиску
на доходи фізичних осіб
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі законів про працю України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1971 р., додаток до № 50, ст. 375) статтю 265 викласти в такій редакції:
«Стаття 265. Відповідальність за порушення законодавства про працю
Особи, винні в порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.».
2. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122, із наступними змінами):
1) частини другу - четверту статті 41 виключити;
2) у статті 1651:
в абзаці другому частини першої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від тридцяти до сорока» замінити словами «посадових осіб від двадцяти до тридцяти»;
в абзаці другому частини другої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від сорока до п’ятдесяти» замінити словами «посадових осіб від тридцяти до сорока»;
в абзаці другому частини третьої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від сорока до вісімдесяти» замінити словами «посадових осіб від двадцяти п'яти до п'ятдесяти»;
в абзаці другому частини четвертої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від вісімдесяти до ста двадцяти» замінити словами «посадових осіб від п'ятдесяти до ста»;
в абзаці другому частини п’ятої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від ста п’ятдесяти» замінити словами «посадових осіб від ста».
3. У Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25–26, ст. 131; 2003 р. № 28, ст. 368):
1) статтю 172 викласти в такій редакції:
«Стаття 172. Грубе порушення законодавства про працю
1. Незаконне звільнення працівника з роботи з особистих мотивів, а також інше грубе порушення законодавства про працю -
караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, або виправними роботами на строк до двох років.
2. Ті самі дії, якщо вони вчинені повторно, або щодо неповнолітнього, вагітної жінки, одинокого батька, матері або особи, яка їх замінює і виховує дитину віком до 14 років або дитину-інваліда, -
караються штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п'яти років, або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців.»;
2) у статті 2121:
в абзаці другому частини першої слова «від тисячі до двох тисяч» замінити словами «від п'ятисот до тисячі п'ятисот»;
в абзаці другому частини другої слова «від двох тисяч» замінити словами «від тисячі п'ятисот»;
в абзаці другому частини третьої слова «від п'ятнадцяти тисяч» замінити словами «від десяти тисяч».
4. У Законі України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 2–3, ст. 11; 2012 р., № 12–13, ст. 82; 2013 р., № 8, ст. 70, № 36, ст. 469, № 40, ст.521; 2014 р., №№ 6-7, ст. 80, № 10, ст. 115, № 11, ст. 135, № 28, ст. 936):
1) у пункті 2 частини першої статті 7 речення «При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток)» виключити;
2) у статті 8:
абзаци дев'ятий та десятий частини п’ятої виключити;
абзац третій частини шостої виключити;
абзац шостий частини одинадцятої виключити;
3) пункт 7 частини одинадцятої статті 25 виключити;
5. У Законі України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 46-47, ст. 403 із наступними змінами) пункти 6, 7 та 8 статті 15 виключити.
II.Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
_Tatyana_ писав:Скажите кто как думает делать начисления, если работник принят в середине месяца?
Начисляем на фактическую, или лучше все-таки перестраховаться и сделать по минимальной.
Тогда будет переплата по ЕСВ, если все-таки когда-то появятся разьяснения.
И что тогда делать с дод.4 ЕСВ, как показывать от какой суммы есв #wall# #wall# #wall#
По останньому відеозаписі ДФСУ, якщо працівник прийнятий чи звільнений в середині місяця, то нарахування робимо з фактично нарахованих сум. Ось ссилка на це відео https://www.youtube.com/watch?v=CCKRtbQbvTM#t=75
alenka1007 писав:Отмена нововведений по ЕСВ с 01.01.2015г.
ЗАКОНОПРОЕКТ № 1877 від 29.01.2015р.
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо відміни посилення фіскального та адміністративного тиску
на доходи фізичних осіб
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
4. У Законі України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 2–3, ст. 11; 2012 р., № 12–13, ст. 82; 2013 р., № 8, ст. 70, № 36, ст. 469, № 40, ст.521; 2014 р., №№ 6-7, ст. 80, № 10, ст. 115, № 11, ст. 135, № 28, ст. 936):
1) у пункті 2 частини першої статті 7 речення «При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток)» виключити;
2) у статті 8: абзаци дев'ятий та десятий частини п’ятої виключити;
абзац третій частини шостої виключити;
абзац шостий частини одинадцятої виключити;
3) пункт 7 частини одинадцятої статті 25 виключити;
5. У Законі України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 46-47, ст. 403 із наступними змінами) пункти 6, 7 та 8 статті 15 виключити.
II.Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
Голова Верховної Ради України
То есть до 30.01.2015 абзац 9 части 5 статьи 8 Закона о ЕВС все же действует?
Да, даже отменить грамотно созданный ранее бред не смогли!
alenka1007 писав:Отмена нововведений по ЕСВ с 01.01.2015г.
ЗАКОНОПРОЕКТ № 1877 від 29.01.2015р.
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо відміни посилення фіскального та адміністративного тиску
на доходи фізичних осіб
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Кодексі законів про працю України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1971 р., додаток до № 50, ст. 375) статтю 265 викласти в такій редакції:
«Стаття 265. Відповідальність за порушення законодавства про працю
Особи, винні в порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.».
2. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122, із наступними змінами):
1) частини другу - четверту статті 41 виключити;
2) у статті 1651:
в абзаці другому частини першої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від тридцяти до сорока» замінити словами «посадових осіб від двадцяти до тридцяти»;
в абзаці другому частини другої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від сорока до п’ятдесяти» замінити словами «посадових осіб від тридцяти до сорока»;
в абзаці другому частини третьої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від сорока до вісімдесяти» замінити словами «посадових осіб від двадцяти п'яти до п'ятдесяти»;
в абзаці другому частини четвертої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від вісімдесяти до ста двадцяти» замінити словами «посадових осіб від п'ятдесяти до ста»;
в абзаці другому частини п’ятої слова «посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, фізичну особу, яка є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність, від ста п’ятдесяти» замінити словами «посадових осіб від ста».
3. У Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25–26, ст. 131; 2003 р. № 28, ст. 368):
1) статтю 172 викласти в такій редакції:
«Стаття 172. Грубе порушення законодавства про працю
1. Незаконне звільнення працівника з роботи з особистих мотивів, а також інше грубе порушення законодавства про працю -
караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, або виправними роботами на строк до двох років.
2. Ті самі дії, якщо вони вчинені повторно, або щодо неповнолітнього, вагітної жінки, одинокого батька, матері або особи, яка їх замінює і виховує дитину віком до 14 років або дитину-інваліда, -
караються штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п'яти років, або виправними роботами на строк до двох років, або арештом на строк до шести місяців.»;
2) у статті 2121:
в абзаці другому частини першої слова «від тисячі до двох тисяч» замінити словами «від п'ятисот до тисячі п'ятисот»;
в абзаці другому частини другої слова «від двох тисяч» замінити словами «від тисячі п'ятисот»;
в абзаці другому частини третьої слова «від п'ятнадцяти тисяч» замінити словами «від десяти тисяч».
4. У Законі України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 2011 р., № 2–3, ст. 11; 2012 р., № 12–13, ст. 82; 2013 р., № 8, ст. 70, № 36, ст. 469, № 40, ст.521; 2014 р., №№ 6-7, ст. 80, № 10, ст. 115, № 11, ст. 135, № 28, ст. 936):
1) у пункті 2 частини першої статті 7 речення «При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток)» виключити;
2) у статті 8:
абзаци дев'ятий та десятий частини п’ятої виключити;
абзац третій частини шостої виключити;
абзац шостий частини одинадцятої виключити;
3) пункт 7 частини одинадцятої статті 25 виключити;
5. У Законі України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 46-47, ст. 403 із наступними змінами) пункти 6, 7 та 8 статті 15 виключити.
II.Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
Голова Верховної Ради України
Планы по ЕСВ:
Пункт 7 частини 11 ст 25. Правильно меня повеселил - нас не будут штрафовать если что?
Правильно я понимаю что собираются отменить то, что если зп и доход предпримателей (не единщиков) а также само занятых и тд меньше минималки то уже не нужно платить эсв с минималки? Платим с фактически начисленного- полученного.
А что про предпринимателей которые не получают доход на общей системе забыли? Не мешало бы еще исключить в ст 7 пункт 2 второй абзац или это спланированная акция?
Товарищи бухгалтера! Подскажите пожалуйста, уже несколько раз в разных консультациях где описывают расчет зп с применением понижающего коэффициента, встречаю такое - напишу на примере : если например начислена зп 7000 грн и предприятие выполнило все условия и может применить понижающий коэффициент например 0.4, то расчет таков: на две минимальные зарплаты применяется основная ставка, на на все что свыше двух минимальных - ставка с понижающим коэффициентом? Где это такое придумали и где это написано именно про две минималки никак не найду? Это же не правильно? Как мой мозг прочитал, то это: выполнил 4 условия - умножил ставку на коэффициент, на зарплату и все.
коллеги...ну не доходит...
на 0.4 не выходим (не увеличиваем зарплату в 2.5 раза...у нас они и так не минимальная была ) - рассчитываем коэффициент
рассчитала ...получился 0.6
но минимальный платеж после применения коэффициента не получается 700 грн...
например
(ср. з\п 2014) 1300:(ср. з\п2015г) 1800)=0.72
1800*37.78%*0.72=489.63
получаем меньше 700-не имеем права не то, что на 0.4 а и на любой другой расчетный коэффициент?
Если у Вас не соблюдаются условия, то все начисления идут как в прошлом году, без применения коэффициентов.
vekirchyk писав:Добрый день!
Не нашел в ветке ответа, поэтому прошу подсказать.
Готов перейти на ЕСВ по льготе, но банк не пускает оплату - ведь 1/3 никто не отменял.
Что делать?
Спасибо!
Сегодня укрсиб пропустил зарплату с применением понижающего коэффициента, единственное попросили письмо от нас, что мы сами несем ответственность за свои деяния.
За день до выплат ходила к инспекторам, хотела спросить - может они уже придумали какую то справочку для банка. Кроме того что на меня посмотрели как на обезьянку которая собирается применять какой то коэффициент ничего не увидела.
vekirchyk писав:Добрый день!
Не нашел в ветке ответа, поэтому прошу подсказать.
Готов перейти на ЕСВ по льготе, но банк не пускает оплату - ведь 1/3 никто не отменял.
Что делать?
Спасибо!
Сегодня укрсиб пропустил зарплату с применением понижающего коэффициента, единственное попросили письмо от нас, что мы сами несем ответственность за свои деяния.
За день до выплат ходила к инспекторам, хотела спросить - может они уже придумали какую то справочку для банка. Кроме того что на меня посмотрели как на обезьянку которая собирается применять какой то коэффициент ничего не увидела.
Государственная фискальная служба Украины в связи с вступлением в силу 01 января 2015 года Закона Украины от 28 декабря 2014 года N 77-VIII "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно реформирования общеобязательного государственного социального страхования и легализации фонда оплаты труда" (далее - Закон N 77), которым внесены изменения, в частности, в Закон Украины от 08 июля 2010 года N 2464 "О сборе и учете единого взноса на общеобязательное государственное социальное страхование" (далее - Закон N 2464), сообщает следующее.
Во исполнение требований части второй статьи 24 Закона N 2464 приказом Миндоходов от 09.09.2013 г. N 453 утвержден Порядок приема банками к исполнению расчетных документов на выплату заработной платы, который зарегистрирован в Министерстве юстиции Украины 17.09.2013 г. за N 1602/24134 (далее - Порядок).
Пунктом 2 Порядка предусмотрено, что банки принимают от плательщиков единого взноса денежные чеки, платежные поручения и другие расчетные документы на выдачу (перечисление) средств для выплаты заработной платы, на которые в соответствии с Законом N 2464 начисляется единый взнос, и осуществляют выдачу (перечисление) указанных средств только при условии одновременного представления плательщиком единого взноса расчетных документов (документов на перевод наличности) о перечислении средств для уплаты сумм единого взноса. Суммы, уплаченные по этим документам, должны составлять не менее 1/3 суммы средств для выплаты заработной платы, указанной в денежных чеках, платежных поручениях и других расчетных документах.
Если в расчетных документах или документах на перевод наличности сумма единого взноса меньше 1/3 суммы средств для выплаты заработной платы, банки принимают от плательщиков единого взноса денежные чеки и/или платежные поручения и/или другие расчетные документы на выдачу (перечисление) средств для выплаты заработной платы вместе с оригиналом справки-расчета, согласованной с органом доходов и сборов по месту постановки на учет плательщика единого взноса.
Справка-расчет составляется плательщиком единого взноса в трех экземплярах по форме согласно приложению 1 к Порядку (пункт 3 Порядка).
Заключительными положениями Закона N 77 предусмотрено использование плательщиком единого взноса права на снижение нагрузки на фонд оплаты труда, что будет способствовать легализации фонда оплаты труда путем применения понижающего коэффициента. При заполнении приложения 1 к Порядку плательщик единого взноса при условии применения понижающего коэффициента не может использовать алгоритм заполнения приложения 1 к Порядку, поскольку при применении такого коэффициента суммы средств для выплаты заработной платы, указанной в денежных чеках, платежных поручениях и других расчетных документах, будут меньше 1/3 суммы начисленной заработной платы.
В связи с тем, что в настоящее время значительное количество плательщиков единого взноса желает применять понижающий коэффициент, просим до момента приведения Порядка в соответствие с законодательством при приеме от плательщиков единого взноса денежных чеков, платежных поручений и других расчетных документов на выдачу (перечисление) средств для выплаты заработной платы, на которые в соответствии с Законом N 2464 начисляется единый взнос, не проверять 1/3 суммы средств для выплаты заработной платы, указанной в денежных чеках, платежных поручениях и других расчетных документах.
Вместе с этим сообщаем, что в соответствии с частью второй статьи 24 Закона N 2464 банки принимают от плательщиков единого взноса платежные поручения и другие расчетные документы на выдачу (перечисление) средств для выплаты заработной платы, на которые в соответствии с этим Законом начисляется единый взнос, и осуществляют выдачу (перечисление) указанных средств только при условии одновременного представления плательщиком расчетных документов о перечислении средств для уплаты соответствующих сумм единого взноса или документов, подтверждающих фактическую уплату таких сумм.
Учитывая изложенное, просим довести позицию ГФС до банковских учреждений относительно приостановления действия Порядка в части представления и проверки 1/3 суммы средств для выплаты заработной платы, указанной в денежных чеках, платежных поручениях и других расчетных документах, в соответствии с приложением 1 к Порядку.