Отчет по ЕСВ

Питання по ЄСВ
Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13685
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14129 разів
Подякували: 27921 раз

Повідомлення Яков »

olgaVB писав:
Яков писав:
olgaVB писав:Добрый вечер, девочки, подскажите. Директор принят на работу еще в июле месяце. он же и учредитель, ЄСВ не сдавала, так как не было никаких выплат ему по ЗП. в ноябре появился еще один работник... и я им обоим начислила ЗП за ноябрь.

Вопрос: в Таблице 5 (заполнив отчет в 1С) отображается только новый сотрудник, а директор нет. это так и должно быть? я ведь должна показать и директора, что он принят на работу? еще в июле. как сделать правильно?

и хочу еще уточнить..я сдаю таблицу 1,5,6? а если нету новых работников или уволенных, то только 1,6?
Чи потрібно роботодавцям подавати звіт щодо сум нарахованого ЄВ, якщо протягом звітного періоду доходи на користь найманих працівників не н…
Коротка:
Роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
Повна:
Перелік платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) визначено ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), зокрема, ними є роботодавці (страхувальники) – підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності та фізичні особи, які забезпечують себе роботою самостійно, за умови, якщо вони:
використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством;
мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Пунктом 3.1 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454 (далі – Порядок № 454) визначено, що страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.
Тобто, роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого ЄВ незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
В табл. 5 Додатка 4 за ноябрь отображается только новый работник. Вы не можете в табл. 5 за ноябрь отобразить принятие сотрудника в июле. Вам надо было в июльском отчёте в табл. 5 показать принятие [s](так же, как и в 1-ДФ за 3 квартал)[/s]. Если нет новых работников (или декрет, выход с декрета, ухода за ребёнком и т.д.) - табл. 5 не подаётся
Помогите пожалуйста. а как теперь все исправить? мне сказали что и 1-ДФ не надо за 3 квартал сдавать, так как не было начислений по ЗП, а нулевой он не сдается.
Что теперь делать?
1 вариант: подать корректировочные отчёты за соответствующие периоды (штрафы).
2 вариант: принять директора ноябрём (если возможно)

PS: про 1-ДФ Вы правы
Зображення

olgaVB
Гений
Гений
Повідомлень: 353
З нами з: 23 жовтня 2014, 16:52
Дякував (ла): 103 рази
Подякували: 32 рази

Повідомлення olgaVB »

Яков писав:
olgaVB писав:
Яков писав:
Чи потрібно роботодавцям подавати звіт щодо сум нарахованого ЄВ, якщо протягом звітного періоду доходи на користь найманих працівників не н…
Коротка:
Роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
Повна:
Перелік платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) визначено ст. 4 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), зокрема, ними є роботодавці (страхувальники) – підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та члени сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності та фізичні особи, які забезпечують себе роботою самостійно, за умови, якщо вони:
використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством;
мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Пунктом 3.1 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 454 (далі – Порядок № 454) визначено, що страхувальники, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду.
Тобто, роботодавці (страхувальники), які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, у частині подання звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів звіт щодо сум нарахованого ЄВ незалежно від того, чи нараховувався дохід найманим працівникам (застрахованим особам).
В табл. 5 Додатка 4 за ноябрь отображается только новый работник. Вы не можете в табл. 5 за ноябрь отобразить принятие сотрудника в июле. Вам надо было в июльском отчёте в табл. 5 показать принятие [s](так же, как и в 1-ДФ за 3 квартал)[/s]. Если нет новых работников (или декрет, выход с декрета, ухода за ребёнком и т.д.) - табл. 5 не подаётся
Помогите пожалуйста. а как теперь все исправить? мне сказали что и 1-ДФ не надо за 3 квартал сдавать, так как не было начислений по ЗП, а нулевой он не сдается.
Что теперь делать?
1 вариант: подать корректировочные отчёты за соответствующие периоды (штрафы).
2 вариант: принять директора ноябрём (если возможно)

PS: про 1-ДФ Вы правы
Вопрос: есть приказ про вступ на посаду директора. там написано: Я, ..... , приступаю к обязанностям директора ООО..... с ... июля... на основании протокола общ.собран....... и т.д.

я правильно понимаю,что этот приказ и есть принятие директора на работу июлем? или там написано,что он приступет к обязанностям (он же и учредитель), а я могу в ноябре каким-то приказом и кадровым перемещением принять как директором, но уже с ЗП????

просто штрафов не хочется((

olgaVB
Гений
Гений
Повідомлень: 353
З нами з: 23 жовтня 2014, 16:52
Дякував (ла): 103 рази
Подякували: 32 рази

Повідомлення olgaVB »

http://buhgalter911.com/yaf/yaf_postst21653.aspx нашла темку где писали,что если директор - учредитель, то не надо никаких отчетов сдавать, если не было начислений по ЗП. как же все-таки показать директора - учредителя в додатке 5, если он с июля назначен директором. или может забить и вообще его в додатке 5 не показывать?и не парится? или куда его всунуть и где показать? help!!!!!!

ЗАБЫЛА НАПИСАТЬ, ЧТО ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ НАЧАЛАСЬ В СЕНТЯБРЕ.

narbut
УченикУченик
Повідомлень: 5
З нами з: 13 грудня 2014, 22:54

Повідомлення narbut »

Підскажіть, будь-ласка, в жовтні гол.бухгалтер пішла у відпустку по вагітності і пологах. Декретні розписали по місяцях в звіті за жовтень, а що тепер в звіті за листопад вказувати? Чи декретчиця тепер аж до лютого ніде не вказується? І цікавить ще як в табл.1 вказувати середньоблік. кількість, штатну і т.д. де такі співробітники враховуються, а де ні. Вдячна за допомогу. До речі, (можливо це й не має значення) нового бух. на роботу не приймали, обовязки взяв на себе директор

olgaVB
Гений
Гений
Повідомлень: 353
З нами з: 23 жовтня 2014, 16:52
Дякував (ла): 103 рази
Подякували: 32 рази

Повідомлення olgaVB »

olgaVB писав:http://buhgalter911.com/yaf/yaf_postst21653.aspx нашла темку где писали,что если директор - учредитель, то не надо никаких отчетов сдавать, если не было начислений по ЗП. как же все-таки показать директора - учредителя в додатке 5, если он с июля назначен директором. или может забить и вообще его в додатке 5 не показывать?и не парится? или куда его всунуть и где показать? help!!!!!!

ЗАБЫЛА НАПИСАТЬ, ЧТО ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ НАЧАЛАСЬ В СЕНТЯБРЕ.

Девченочки, помогите пожалуйста. очень нужна информация. надо сдать этот отчет поскорее, а я не могу, так как не знаю как правильно поступить с директором. как его показать? или не показывать вообще #wall# #wall# #wall#

RICH
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 678
З нами з: 04 листопада 2013, 18:43
Дякував (ла): 57 разів
Подякували: 316 разів

Повідомлення RICH »

olgaVB писав:Добрый вечер, девочки, подскажите. Директор принят на работу еще в июле месяце. он же и учредитель, ЄСВ не сдавала, так как не было никаких выплат ему по ЗП. в ноябре появился еще один работник... и я им обоим начислила ЗП за ноябрь.

Вопрос: в Таблице 5 (заполнив отчет в 1С) отображается только новый сотрудник, а директор нет. это так и должно быть? я ведь должна показать и директора, что он принят на работу? еще в июле. как сделать правильно?

и хочу еще уточнить..я сдаю таблицу 1,5,6? а если нету новых работников или уволенных, то только 1,6?

Я бы Вам посоветовала указать в Протоколе о создании предприятия то, что учредитель берёт на себя руководство компанией на безоплатной основе, без заключения трудового договора. А в конце октября сделать Протокол о назначении директора с 01.11.14г. Тогда вы подадите Табл.5 Отчета по ЕСВ за ноябрь, в котором у вас будут приняты два работника (в т.ч. директор). Налоговая склоняется к тому, что даже если не начисляется зарплата, но есть сотрудник, с которым заключен труд.договор, то необходимо сдавать пустые отчеты, где в шапке вы будете отражать количество застрахованных лиц. Соответственно вы должны были сдавать отчет за июль-октябрь. И ещё, если вы принимаете сотрудника на работу и не платите ему з/п (у вас директор с июля по октябрь не получал з/п), то это является грубым нарушением труд.законодательства, надо платить хоть какой-то минимум.

olgaVB
Гений
Гений
Повідомлень: 353
З нами з: 23 жовтня 2014, 16:52
Дякував (ла): 103 рази
Подякували: 32 рази

Повідомлення olgaVB »

RICH писав:
olgaVB писав:Добрый вечер, девочки, подскажите. Директор принят на работу еще в июле месяце. он же и учредитель, ЄСВ не сдавала, так как не было никаких выплат ему по ЗП. в ноябре появился еще один работник... и я им обоим начислила ЗП за ноябрь.

Вопрос: в Таблице 5 (заполнив отчет в 1С) отображается только новый сотрудник, а директор нет. это так и должно быть? я ведь должна показать и директора, что он принят на работу? еще в июле. как сделать правильно?

и хочу еще уточнить..я сдаю таблицу 1,5,6? а если нету новых работников или уволенных, то только 1,6?

Я бы Вам посоветовала указать в Протоколе о создании предприятия то, что учредитель берёт на себя руководство компанией на безоплатной основе, без заключения трудового договора. А в конце октября сделать Протокол о назначении директора с 01.11.14г. Тогда вы подадите Табл.5 Отчета по ЕСВ за ноябрь, в котором у вас будут приняты два работника (в т.ч. директор). Налоговая склоняется к тому, что даже если не начисляется зарплата, но есть сотрудник, с которым заключен труд.договор, то необходимо сдавать пустые отчеты, где в шапке вы будете отражать количество застрахованных лиц. Соответственно вы должны были сдавать отчет за июль-октябрь. И ещё, если вы принимаете сотрудника на работу и не платите ему з/п (у вас директор с июля по октябрь не получал з/п), то это является грубым нарушением труд.законодательства, надо платить хоть какой-то минимум.
а я могу протокол сама переделать? и потом протокол о назначении директора с 01.11.2014 или это надо к реестратору обращаться? просто никогда с таки не сталкивалась... и я фирму начала вести только с октября...поэтому получилась такая канетель..до этого директор вообще ничего не делал..у него бухгалтера вообще не было

RICH
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 678
З нами з: 04 листопада 2013, 18:43
Дякував (ла): 57 разів
Подякували: 316 разів

Повідомлення RICH »

Протоколы делаете сами, к регистратору обращаться не надо

RICH
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 678
З нами з: 04 листопада 2013, 18:43
Дякував (ла): 57 разів
Подякували: 316 разів

Повідомлення RICH »

"Прийняти на себе управління Товариством, тобто представляти інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ХХХ» у відносинах із третіми особами та вчиняти дії від імені Товариства без довіреності, у тому числі підписувати договори, оформляти розрахункові документи, підписувати податкову, бухгалтерську і статистичну звітність. Ці дії здійснюватимуться безоплатно без укладення трудового договору" Вот такой пункт я вставляла в Решение собственника (Протокол).

olgaVB
Гений
Гений
Повідомлень: 353
З нами з: 23 жовтня 2014, 16:52
Дякував (ла): 103 рази
Подякували: 32 рази

Повідомлення olgaVB »

RICH писав:"Прийняти на себе управління Товариством, тобто представляти інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «ХХХ» у відносинах із третіми особами та вчиняти дії від імені Товариства без довіреності, у тому числі підписувати договори, оформляти розрахункові документи, підписувати податкову, бухгалтерську і статистичну звітність. Ці дії здійснюватимуться безоплатно без укладення трудового договору" Вот такой пункт я вставляла в Решение собственника (Протокол).

спасибо Вам огромное, очень выручили. сегодня все себе поделаю.

А если в 1 С директор принят июлем, в ноябре его еще раз принимать на работу, чтоб в отчете по ЄСВ он у меня отобразился? а то я сделала Кадровое перемещение, оклад по днях поставила. в начислении по зп он есть, а в додатке 5 нету.

Закрито

Повернутись до “Єдиний соціальний внесок”