Любознательная писав:
Олег Назаренко говорит, что нигде в мире нет так называемого двойного налогообложения, которое возникает с введением транспортного налога. «Если человек заработал деньги, если он уплатил с них все налоги, никто не имеет права брать второй раз налог. Зачем автовладельца преследовать и брать с него еще налог на налог? — рассуждает эксперт,— Если же человек решил вложить эти деньги в автомобиль — по большому счету, он вложил их в экономику. Потому что он заправляется бензином, в стоимость которого уже заложен акциз», — уточняет глава ассоциации.
Точно такие же мысли возникают, когда читаешь про налог на недвижимость.
Не ругайтесь, это еще не новости законодательства, но, кто знает, в недалеком будущем вдруг будет и у нас.
Просто для меня эта статья была очень познавательной (я даже о таком не знала).
Введення «електронного акцизу» зменшить контрабанду підакцизної продукції на 600-800 млн. грн http://news.online.ua/680562/vvedennya- ... 0-mln-grn/
Завдяки введенню «електронного акцизу» державний бюджет може отримувати щомісяця 600-800 млн. грн. акцизного збору додатково. Про це заявив директор поліграфкомбінату «Україна» Максим Степанов.
«Якщо виходити з даних Мінфіну, обсяг тіньового ринку підакцизної продукції — алкоголю і тютюну — перевищує 30%. Відштовхуючись від показників збору акцизного податку в розмірі 2 млрд. гривень на місяць, можна вивести цифру 600-800 млн гривень, яку додатково отримає держбюджет. Це те, що знаходиться в «тіні», — говоримо Максим Степанов.
На думку директора поліграфкомбінату «Україна», електронний обіг і відстеження підакцизних товарів в цифровому вигляді зводить до нуля реалізацію фальсифікованої або контрабандної продукції в легальній торгівлі (торговельних центрах, магазинах, де є касові апарати).
«Це повний контроль переміщення підакцизних товарів від виробника до каси магазину включно. Дану систему ми презентували ще навесні в Державній фіскальній службі. Якби тоді план затвердили, то з нового року в Україні працювала б уже зовсім інша система контролю за алкогольною та тютюновою продукцією» , — заявив Степанов.
На його думку, рано чи пізно Україна прийде до введення електронної акцизної марки. В першу чергу, тому що така норма прописана в Директивах Європейського союзу. По-друге, при введенні електронної системи контроль ведеться на всьому шляху товару — від виробника до покупця і, що важливо, без участі людини.
Крім того, поліграфкомбінат «Україна» збирається запропонувати державі концепцію реалізації ID-карти. «Введення проекту ID-карта має стати серйозним поштовхом для спрощення адміністративних послуг, що надаються. По суті, це ключ до електронної державі, де зберігається вся персоналізована інформація, включаючи цифровий підпис. З її допомогою можна отримувати будь-які виписки й довідки з державних реєстрів, не підіймаючись зі стільця, — говорить Степанов. — Наведу приклад: людині не потрібно буде вистоювати черги в довгих коридорах для реєстрації за адресою проживання. Достатньо на сайті відповідного відомства зареєструвати заявку, вставивши ID-карту в картрідер, підключений до системного блоку. Далі господар житла підтверджує цей статус, і все».
За словами Степанова, з введенням такої карти держава вивільняється від витрат на утримання величезного штату «паперових» чиновників і на саму паперову тяганину. У свою чергу, громадяни отримують якісні послуги за лічені хвилини.
«Так робить вся Європа. У всіх розвинених країнах світу, крім пострадянського простору, паперовий паспорт — атавізм. На його місце давно вже прийшла пластикова карта, аналог ID-карти, — розповів максим Степанов. — Можу навести естонський приклад. У цій країні карта видається з 2002 року. Вона визнана всіма членами Євросоюзу та країнами-членами Шенгенської угоди, що не входять до Європейського Союзу, в якості офіційного посвідчення для мандрівника. Всі громадяни і постійні жителі Естонії можуть отримати ID-карту по досягненні 15-річного віку. Карта зберігає інформацію про свого власника, найчастіше це: повне ім’я власника, стать, національний ідентифікаційний номер, криптографічні ключі та сертифікати».
За словами Максима Степанова, при відповідному рішенні на рівні уряду ID-карта може з’явитися до січня 2016 року.
Численность госслужащих сократится на 20%
С 1 января в силу вступили «бюджетный пакет» и госбюджет на 2014 год. Согласно новым изменениям численность государственных служащих сократится на 20%. Об этом в ходе брифинга рассказал замминистра финансов Украины Денис Фудашкин.
«Численность государственных служащих сократится на 20%», — подчеркнул замминистра.
Источник: vchaspik.ua
Любознательная писав:Численность госслужащих сократится на 20%
С 1 января в силу вступили «бюджетный пакет» и госбюджет на 2014 год. Согласно новым изменениям численность государственных служащих сократится на 20%. Об этом в ходе брифинга рассказал замминистра финансов Украины Денис Фудашкин.
«Численность государственных служащих сократится на 20%», — подчеркнул замминистра.
Источник: vchaspik.ua
И тут с датой напутали...)))
#wall# Это у него просто два в одном. В 2014 году уже на 20% сократили. По ЗУ "Про госбюджет на 2015" всех кроме милиции на 20% ещё сократят. И расходы на содержание - тоже на 20% (как-будто, если меньше людей, то меньшие площади аренды, или дешевле сигнализация, или аренда помещения где госслужба находится). Я справку об отсутствии задолженности с налоговой жду 5 недель,не факт что дождусь. А теперь вообще её не получу никогда.
Любознательная писав:
Олег Назаренко говорит, что нигде в мире нет так называемого двойного налогообложения, которое возникает с введением транспортного налога. «Если человек заработал деньги, если он уплатил с них все налоги, никто не имеет права брать второй раз налог. Зачем автовладельца преследовать и брать с него еще налог на налог? — рассуждает эксперт,— Если же человек решил вложить эти деньги в автомобиль — по большому счету, он вложил их в экономику. Потому что он заправляется бензином, в стоимость которого уже заложен акциз», — уточняет глава ассоциации.
Точно такие же мысли возникают, когда читаешь про налог на недвижимость.
Я тоже считаю, что закон обратной силы иметь не должен. Хотите вывести доходы из тени, принимайте закон, пусть тоже Госбюджет и отслеживайте, начиная с 2015 года кто покупает квартиры и были ли у него соответствующие доходы. Можно через "нулевую" декларацию, а можно просто посчитать, что человек с минимальной зарплатой ну никак себе трёшку даже за всю жизнь не купит. А раз уже профукали тех, кто купил раньше, то и нечего мудрить. Берите со всех налог на недвижимость, адекватный и пропорциональный метражу на человека и всё. Но. по-моему, это и так в коммуналку забито.
Аналогично, кстати,со взносами в уставной фонд. Сначала рисуют уставники по миллиону, а потом все удивляются, что набрались кредитов, а отдавать не из чего.
Доброго всім вечора, можливо хтось по трошки розбирав уже новорічні закони???
Ось що мене дуже зацікавило:
14.1.106. максимальні роздрібні ціни - ціни, встановлені на підакцизні товари (продукцію з урахуванням усіх видів податків (зборів). Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.
Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому цим Кодексом. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, не може здійснюватися за цінами вищими за максимальні роздрібні ціни збільшеними на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Можливо хто компетентний в цьому запитанні, допоможіть розібратись.
Я ФОП загальник, займаюсь роздрібною торгівлею підакцизом, за мінімальні продажні роздрібні ціни на алкоголь знаю (ідентифікатив), а ось за це вперше чую. Підкажіть кого це стосується і взагалі для чого це?????
(відкритий лист Прем’єр міністру України, міністру фінансів та міністру економічного розвитку)
Вельмишановні пане Яценюк, пані Яресько та пане Абрамавічус!
Українці не хочуть платити податки. Але при цьому охоче жертвують на армію.
Українці ненавидять податківців. Але при цьому пишаються волонтерами.
Українці не хочуть фінансувати державу. Але при цьому проливають за неї кров.
Вас ніколи не турбували ці парадокси? Ви розумієте їхні причини?
Якщо ні, то ви не зможете керувати нашою економікою.
Дозвольте спробувати допомогти вам відкрити очі на п’ять причин того, що українці не платять податків:
1. Держава нараховує податки, як вуличний кидайло.
2. Державні органи – це банда рекетирів.
3. Платити податки надто ризиковано.
4. Платити податки – розкіш, яку не кожен може собі дозволити.
5. Держава геть дурна.
Ну а тепер дозвольте докладно по кожному пункту.
1. Держава нараховує податки, як вуличний кидайло.
Закон проголошує 18% податку на прибуток, 20% ПДВ, 5 або 10% єдиного податку, і так далі. Але раптом виявляється, що податок на прибуток треба платити авансом – прибутку ще нема, а гроші вже плати. Або що сума ПДВ не іде до зарахування, коли купуєш основні засоби – наприклад, автомашину (при тому, що продавець платить ПДВ на повну). Чи, скажімо, сумнозвісна «перша подія». Чи обмеження на діяльність «спрощенців». Або анонсований 30-відсотковий податок на перевищення витрат над доходами…
Досвідчений бухгалтер опише вам ще безліч таких випадків. Це вже не можна назвати словом «закон». Це – гра у «наперсток», яку так полюбляють вуличні кидайли.
А українці не люблять мати справу з кидайлами.
2. Державні органи – це банда рекетирів.
Підприємця може закрити-зупинити будь-хто: податківець, пожежник, санстанція, інспекція праці, архітектурна, екологічна чи інша, благоустрій… І головне – чиновник нічим не відповідає за свої незаконні дії. Якщо навіть ви й відспорите справу у судах (що дуже складно), чиновнику рівно нічого не буде. Якщо ви відсудите з держави покриття своїх збитків (що майже неймовірно), все одно чиновнику нічого не буде. Він може робити, що захоче – закон і практика його застосування гарантують недоторканість, навіть якщо такі дії завдають збитків державі. Інакше кажучи, держава усіма своїми силами захищає рекетирів і усіма своїми (а насправді нашими) активами відповідає за їхні дії. Вони можуть зробити з вами все, а ви з ними – нічого.
Можна, звісно, героїчно стати на прю і загинути у безнадійній боротьбі за справедливість, ну а можна не гинути, а працювати так, щоб не трапляти владі на очі. Вгадайте, який вибір роблять українці? Правильно. Ідуть у тінь.
Тіньовий ринок – це підпілля, а українці мають величезний досвід боротьби у підпіллі.
3. Платити податки надто ризиковано.
Боронь Боже вас стати великим або й просто помітним платником податків. Бо тоді вас візьмуть на окремий облік і щороку присилатимуть перевірку із завданням стягнути додатково суму від 10 до 20 відсотків сплаченого за рік. Навіть якщо усе нараховано і сплачено точно. Перейнятливі інспектори податкової часто радять навмисне робити помилки в обліку на відповідну суму, а під час перевірки для економії часу одразу їх пред’являти. Мовляв, «легше і вам і нам».
А на десерт вас весь час тероризуватимуть протизаконними вимогами і стягненнями, від чого захистити не зможе (і, скоріше, не захоче) навіть суд.
Українці не пнуться ризикувати головою заради сплати податків.
4. Платити податки – розкіш, яку не кожен може собі дозволити.
Тут не йдеться про основні суми. Якщо ваш бізнес масштабніший за ятку на базарі, вам доведеться платити зарплатню аномальній кількості бухгалтерів. Бо система оподаткування у нас не просто нелогічна, складна і заплутана. Вона ще й весь час змінюється. А якщо бухгалтери раптом помиляться, саме на ваші плечі ляже оплата фінансових санкцій.
Втім, крім бухгалтерів вам доведеться оплачувати кваліфікованих адвокатів, бо податкові органи постійно атакуватимуть вас, починаючи з викликів на співбесіди, вимог надати «усі документи», аж до нарахування неіснуючих заборгованостей, анулювання свідоцтва платника ПДВ, а в недалекому майбутньому і списання коштів зі спецрахунку. Усе це доведеться відспорювати у судах, оплачуючи не тільки юристів, але й судові видатки. До того ж треба розуміти, що суд далеко не завжди ставатиме на вашу сторону, а це теж влетить у копієчку.
Українці не настільки багаті, щоб окрім податків платити непомірні суми за задоволення їх нараховувати і відстоювати.
5. Держава геть дурна.
Якщо людина ухвалила рішення і потім міняє його мало не щодня, вона є безвідповідальною? Недалекоглядною? Чи просто недалекою?
А держава змінює раз затверджену податкову систему безперервно. До появи славнозвісного Податкового кодексу Верховною Радою було ухвалено кілька сотень змін до основних законів – про ПДВ та про податок на прибуток. Здавалося б, кодекс приймали саме для того, щоб покласти цьому край. Але перші зміни до цього документу з’явилися вже через ТРИ ТИЖНІ після його підписання. І за чотири роки кількість поправок перевалила за сім десятків.
Другий приклад – ідентифікаційні коди. Той самий славнозвісний винахід Азарова, який мав чітко визначати платника податків, щоб не плутатися у тезках чи варіантах написання. Маємо результат. Якщо у звіті до Пенсійного фонду ви разом із точним кодом вкажете неточне ім’я (наприклад, Наталія замість Наталя), людині не зарахують стаж – попри те, що усі платежі були зроблені і звітність подано. І це не жарт.
А «наскрізна» нумерація податкових накладних? А електронна реєстрація накладних на великі суми? А параноїдальні спроби співставити усі податкові в одному загальнодержавному електронному реєстрі? Ну і як вершина безумства – спецрахунки з ПДВ.
Маємо явні ознаки психічної хвороби, на яку у нашому випадку слабує не людина, а держава. Ця хвороба зветься азарівщиною, від прізвища надзвичайно талановитого творця нашої податкової системи – Миколи Яновича Азарова, особи, щедро обдарованої лінгвістично та макроекономічно.
Але мусимо попередити:
Вельмишановна пані Наталю, чи Наталіє! (На жаль, не знаємо, як саме у Вас написано у податковому коді.) Вельмишановний пане Айварасе! Враховуйте, що азарівщина – це інфекційна психічна хвороба. Нею заражаються під час службового спілкування з українськими чиновниками.
Зверніть увагу на вашого очільника, пана Арсенія Яценюка. Їй Богу, до призначення на цю високу посаду він був адекватним. Ми особисто тому свідки. Але кілька місяців прем’єрства змінили цю людину до непізнаваності. Чого варті одні спецрахунки, що він їх вводить з січня. Така апокаліптична спроба знищити економіку країни заради того, щоб було чим відшкодувати ПДВ експортерам, заслуговує на глобальне медичне обстеження у найкращих психіатричних клініках. Навіть у Азарова не вистачило духу здійснити цей шахідський терористичний акт. Хоча саме він ці спецрахунки і вигадав.
Якби пану Арсенію до початку його прем’єрства хтось запропонував витягти з підприємців живі гроші у сумі 16 відсотків ВВП і заблокувати їх на спецрахунках, він би першим потелефонував у швидку. А тепер той-таки пан Яценюк вперто наполягає саме на цьому варіанті знищення України.
УВАГА! Азарівщина є заразною! Ми вже відчуваємо, що нових очільників економічного блоку серйозно лихоманить. Бачимо, що пропонує Міністерство фінансів на економічних нарадах, і як намагається експропріювати тих, кого узріло всевидюче око державної статистики. А Мінекономрозвитку зовсім не поспішає ставати на оборону пограбованих.
Держава у нас геть дурна. І роблять її дурною здурілі або від природи дурні чиновники.
Українці ж не хочуть мати нічого спільного з дурнями, бо відомо, що краще з розумним втратити ніж з дурним заробити.
Усе це призводить до масового ухиляння українців від податків, а оскільки ви не ведете навіть пальцем, щоб знищити ці причини, то навіть не розраховуйте на якісь зміни.
Справжню економіку України не помітно з вікон ваших кабінетів та звітів Держкомстату. Попри старання держави, українці усе ще вирощують, виробляють, переробляють, торгують і винаходять. Просто ви, Богу дякувати, не маєте жодної уяви про справжні масштаби цього процесу. І, на щастя, не можете йому завадити.
Ви будете невтомно ганятися за кожним з нас, виховувати нових податківців, підвищуючи їхню злобність, нацьковувати цих тварюк на підприємців, як янукович свого часу надрочував «беркут» на громадян. Однак фінал цієї історії легко спрогнозувати.
Українці не будуть платити податків, поки кожна з перелічених причин не потоне у Забудь-річці. І не думайте, що ви чимсь відрізняєтеся від «папєрєдніків». Вони теж вважали, що корінь зла у тому, що усі підприємці ховаються від податків. І були щиро переконані, що задачею держави є спіймати й покарати кожного.
Зрозумійте, українці не платять податків просто тому, що не вірять власній державі, бояться її і не поважають. І, на жаль, мають для такого ставлення усі підстави.
P.S. Ми не є прибічниками платформи 5.10 та інших ідеологій економічного примітивізму. Ми взагалі не є економістами. Усе викладене базується виключно на нашому особистому сумному досвіді, який включає наїзди податкової інспекції, міліції (податкової та звичайної), прокуратури, санстанції, СБУ, інспекції з охорони праці, пожежників та іншої нечисті.
Усе це ми випробували на власних спинах, і все через те, що, як останні ідіоти, ще й досі платимо податки.
IRYNA11 писав:Доброго всім вечора, можливо хтось по трошки розбирав уже новорічні закони???
Ось що мене дуже зацікавило:
14.1.106. максимальні роздрібні ціни - ціни, встановлені на підакцизні товари (продукцію з урахуванням усіх видів податків (зборів). Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.
Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому цим Кодексом. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, не може здійснюватися за цінами вищими за максимальні роздрібні ціни збільшеними на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Можливо хто компетентний в цьому запитанні, допоможіть розібратись.
Я ФОП загальник, займаюсь роздрібною торгівлею підакцизом, за мінімальні продажні роздрібні ціни на алкоголь знаю (ідентифікатив), а ось за це вперше чую. Підкажіть кого це стосується і взагалі для чого це?????
Наперед дякую за відповідь!!!
Виправте мене якщо я помиляюсь, це стосується тютюну, алкоголю ні???
IRYNA11 писав:Доброго всім вечора, можливо хтось по трошки розбирав уже новорічні закони???
Ось що мене дуже зацікавило:
14.1.106. максимальні роздрібні ціни - ціни, встановлені на підакцизні товари (продукцію з урахуванням усіх видів податків (зборів). Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.
Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому цим Кодексом. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, не може здійснюватися за цінами вищими за максимальні роздрібні ціни збільшеними на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Можливо хто компетентний в цьому запитанні, допоможіть розібратись.
Я ФОП загальник, займаюсь роздрібною торгівлею підакцизом, за мінімальні продажні роздрібні ціни на алкоголь знаю (ідентифікатив), а ось за це вперше чую. Підкажіть кого це стосується і взагалі для чого це?????
Наперед дякую за відповідь!!!
Виправте мене якщо я помиляюсь, це стосується тютюну, алкоголю ні???
меня тоже этот вопрос волнует.как я поняла , мы раньше платили хмелярство 1,5 % с продаж-теперь его отменили и вели этот акцизний.Только его устонавливает ваша налоговая по месту регистрации от 2-5 %.Выйду на роботу буду звонить и узнавать в налоговую.