Документальное сопровождение хоз.деятельности. Полное руководство по документообороту

InLife
Гуру
Гуру
Повідомлень: 75
З нами з: 12 травня 2017, 12:43
Подякували: 1 раз

Повідомлення InLife »

Зображення[/img][/url]

Спикер:


Голошевич Ирина Леонидовна
консультант по вопросам налогового и бухгалтерского учета с практическим опытом работы с аудиториями бухгалтеров предприятий разных сфер предпринимательской деятельности, автор многочисленных публикаций.

Что Вы получите:
4 урока, 8 часов видео-обучения, материалы к курсу

Как приобрести курс?
Необходимо зарегистрироваться на курс и оплатить его участие.
6 июня Вы получите доступ к личному кабинету, где будет размещен видео-курс с материалами. Доступ не ограничен временными рамками, сможете учиться Вы и Ваши коллеги.


[center]Смотреть подробности на сайте[/center]




Программа курса:


Вебінар 1.
Первинні та непервинні документи для життя, діяльності й розв’язання конфліктів

Первинні документи та господарська операція (як «нитка з голкою»)

Реквізитний склад, як запорука визнання документу первинним. «Реквізитні» зміни в Законі про бухгалтерський облік (чи на користь вони?). Наслідки відсутності (не заповнення) обов’язкових реквізитів. Суттєві/несуттєві реквізити (критерії визначення)

Первинні документи – типові чи власні – як зробити вибір?

Внутрішній акт: чому недоцільно й не потрібно шукати шаблони. Як скласти такий документ: кілька практичних порад із прикладами.

Бухгалтерська довідка (випадки необхідності)

Податкова накладна – документ для визнання податкового кредиту з ПДВ

Договори та їх місце в документообігу

Обліково-розпорядчі документи (чи можливі без них господарчі операції?)

Калькуляція собівартості (чи варто ховати?)

Маркетингові та рекламні звіти, маршрутні аркуші та інші негосподарські документи

Електронні документи наступають й… виграють, або Чому великі компанії все частіше відмовляють клієнтам у видачі паперових документів.

Законодавство про електронні документи та електронний документообіг.

Паперові копії первинних електронних документів: коли й за чий рахунок.

Як бухгалтеру подолати страх перед електронними документами.


Вебінар 2.
Податкові мотиви документального забезпечення


Статус документа в податковому законодавстві: терміни та правила, їх інтерпретації податківцями
Види «підтверджуючих» документів відповідно до ст.44 Податкового кодексу (чи всі вони мають бути первинними)

Документи для того, аби податківці не «чіплялися»

Списання собівартості реалізації товарів (послуг), нарахування процентів, сплата страхових платежів, нарахування процентів за розрахунково-касове обслуговування та іншігосподарські операції й бухгалтерські процедури, які не потребують первинних документів.

Принцип превалювання сутності над формою (як застосовують бухгалтерський принцип в податкових перевірках)

Первинні документи та «безтоварні» операції (кричущі випадки судової практики).Фото, відео та інші способи фіксації подій, як доказ реальності

Строки зберігання документів. Порядок передачі документів до архіву або їх знищення

Податкові перевірки: вимоги щодо надання документів. «Документальні» права податківців та обов’язки платників податків

Електронний документообіг: особливий порядок надання документів під час перевірки

Документи не надані: дії та наслідки. «Документальні» штрафи: за які види порушення вони застосовуються

Порядок вилучення документів компетентними органами


Вебінар 3.
Документальне забезпечення операцій з необоротними активами


Документальне оформлення всіх етапів «життя» основних засобів

Формування первинної вартості (в пошуках правильного документу). Акт про введення в експлуатацію (документальні підстави етапу «використання»). Що важливо – намір чи факт початку використання

Документальна переоцінка

Амортизація та амортизаційні відомості для бухгалтерського та податкового обліку (варіанти є!)

Експлуатаційні витрати (технічне обслуговування та ремонт) та їх документальне оформлення. Чи існують типові форми та чи варто їх використовувати?

«Автомобільні» документи (ТТН, путьові та маршрутні листи тощо). Автозаправка електрокарів (особливості документального обліку)

Ліквідація ОЗ (приклади складання актів). Від якості документу залежить звільнення від нарахування ПДВ

Документи на оренду (чи завжди достатньо рахунку?)

НМА та «інтелектуальні» документи. Як підтвердити роялті?

Інвентаризація необоротних активів



Вебінар 4.

Документальне забезпечення операцій з оборотними активами


Запаси (види та класифікації)

Матеріальний ярлик – чи варто його використовувати в автоматичному обліку

Документальний супровід запасів: від оприбуткування до вибуття

Первісна вартість: документальні аспекти

Складські документи в деталях. Документи як захист матеріально-відповідальних осіб

МШП, спецодяг (фірмовий та формений одяг): норми та акти на списання

Виробнича собівартість: від калькуляції до вибуття. Оформлення та оцінка попутної продукції, технологічного браку, відходів. Ремонт виробничого обладнання

Інвентаризація оборотних активів.

[center][center]Зарегистрироваться
на любой вебинар можно по телефонам:


(044) 338-23-12
(098) 696 81 00

Или на сайте:

www.inlife.in.ua


До виртуальной встречи на вебинаре![/center]
[/center]

#bye#

Закрито

Повернутись до “Курси, семінари”