списание стройматериалов на ремонт помещения
-
- Высший разум
- Повідомлень: 660
- З нами з: 03 грудня 2013, 20:36
- Дякував (ла): 50 разів
- Подякували: 240 разів
Вы бы хоть приблизительно конфигурацию подсказали, а то даже не понятно 7 или 8...Nata4ka писав:Подскажите, какими документами правильно списать стройматериалы со счета 205 на увеличение стоимости ремонта арендованного помещения
Кому нужен сервер или место на сервере с круглосуточным доступом и набором бухгалтерских программ (1С, Медок, Соната) - пишите в личку.
-
- Оракул
- Повідомлень: 212
- З нами з: 20 лютого 2012, 01:50
- Дякував (ла): 17 разів
- Подякували: 96 разів
Кроме вопроса по конфигурации здесь еще надо по НКУ подумать (п.146.12 ст.146 НКУ). Если стоимость ремонта меньше 10% стоимости ОС - списываете сразу на затраты периода, а если больше - формируете новое ОС , подлежащее аммортизации.Nata4ka писав:Подскажите, какими документами правильно списать стройматериалы со счета 205 на увеличение стоимости ремонта арендованного помещения
У арендатора на балансе учитывается только стоимость ремонтов арендованных основных средств, поскольку арендатор не учитывает балансовую стоимость объекта оперативного лизинга
Соответственно и документы будут разные.
Если учет в 8ке - списание ТМЦ однозначно Требованием-накладная, а вот счета затрат и дальнейшие дествия зависят от - см. выше ...
-
- Знаток
- Повідомлень: 20
- З нами з: 10 листопада 2015, 15:12
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 1 раз
Улучшение арендованных основных средств: налоговый учет у арендатора
23.10.2015
ГФСУ рассмотрела вопрос об учете в налоговом учете в составе основных средств расходов арендатора на улучшение (ремонт) объекта операционной аренды
У листі від 21.10.2015 № 22220/6/99-95-42-03-15 податківці зазначили, затрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигод, які первісно очікувалися від його використання, відображаються орендарем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. Такі затрати зараховуються до складу основних засобів як первісна вартість нового об’єкта підгрупи 2.7 класифікації основних засобів.
У податковому обліку для розрахунку амортизації витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів зараховуються як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років (про це також йдеться у листах податківців від 04.08.2015 р. № 16335/6/99-99-19-02-02-15 та від 21.10.2015 р. № 23381/10/28-10-06-11)
Що стосується розрахунку амортизації вартості поліпшень об’єкта операційної оренди, що здійснювались до 01.01.2015, то при розрахунку амортизації основних засобів та нематеріальних активів балансова вартість основних засобів та нематеріальних активів станом на 01 січня 2015 року має дорівнювати балансовій вартості таких активів, що визначена станом на 31 грудня 2014 року відповідно до ст. 144 - 146 та 148 розділу ІІІ ПКУ у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року.
Отже, балансова вартість об’єкта основних засобів, збільшена на суму поліпшень (ремонту) орендованих основних засобів, здійснених до 01.01.2015 та сформованих станом на 31.12.2014 за правилами податкового обліку, буде амортизуватись відповідно до положень п. 138.3 ПКУ у редакції, чинній з 01.01.2015.
23.10.2015
ГФСУ рассмотрела вопрос об учете в налоговом учете в составе основных средств расходов арендатора на улучшение (ремонт) объекта операционной аренды
У листі від 21.10.2015 № 22220/6/99-95-42-03-15 податківці зазначили, затрати орендаря на поліпшення об’єкта операційної оренди (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигод, які первісно очікувалися від його використання, відображаються орендарем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів. Такі затрати зараховуються до складу основних засобів як первісна вартість нового об’єкта підгрупи 2.7 класифікації основних засобів.
У податковому обліку для розрахунку амортизації витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів зараховуються як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років (про це також йдеться у листах податківців від 04.08.2015 р. № 16335/6/99-99-19-02-02-15 та від 21.10.2015 р. № 23381/10/28-10-06-11)
Що стосується розрахунку амортизації вартості поліпшень об’єкта операційної оренди, що здійснювались до 01.01.2015, то при розрахунку амортизації основних засобів та нематеріальних активів балансова вартість основних засобів та нематеріальних активів станом на 01 січня 2015 року має дорівнювати балансовій вартості таких активів, що визначена станом на 31 грудня 2014 року відповідно до ст. 144 - 146 та 148 розділу ІІІ ПКУ у редакції, що діяла до 1 січня 2015 року.
Отже, балансова вартість об’єкта основних засобів, збільшена на суму поліпшень (ремонту) орендованих основних засобів, здійснених до 01.01.2015 та сформованих станом на 31.12.2014 за правилами податкового обліку, буде амортизуватись відповідно до положень п. 138.3 ПКУ у редакції, чинній з 01.01.2015.
- Svetlana LOPAN GROUP
- Знаток
- Повідомлень: 28
- З нами з: 03 вересня 2021, 09:31
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Добрый день! Для того чтобы отразить данную операцию, необходимо провести следующие документы:
1) Поступление товаров и услуг Дт 205 Кт 631
2) Требование-накладная Дт 1522 Кт 205, здесь необходимо будет завести «объект строительства».
3) Услуги по ремонту отражаете Дт 1522 Кт 631
4) Ввод в эксплуатацию основного средства с видом «объект строительства» Дт 10 Кт 1522
LOPAN GROUP – програмне забезпечення та навчання для Бухгалтерів.
BAS, 1С:ПІДПРИЄМСТВО, M.E.Doс, КЕП, БДЖОЛА, ЗАРПЛАТКА, БАНКИ.UA, InfoBOX, ANALYTICS, DISCOUNT, ЛІГА360.
Курси, вебінари та конференції для бухгалтерів.
Lopan.com.ua
BAS, 1С:ПІДПРИЄМСТВО, M.E.Doс, КЕП, БДЖОЛА, ЗАРПЛАТКА, БАНКИ.UA, InfoBOX, ANALYTICS, DISCOUNT, ЛІГА360.
Курси, вебінари та конференції для бухгалтерів.
Lopan.com.ua
- Орлов
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1295
- З нами з: 29 листопада 2011, 03:11
- Дякував (ла): 17 разів
- Подякували: 317 разів
Наконец-то Nata4ka дождалась ответа
З повагою А.Орлов
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
– Коли ви вперше усвідомили, що ви бухгалтер?
– Дешева бухгалтерія дорого коштує.
- dura Lex, sed Lex (Закон суворий, але це закон)
- Андрій61
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1873
- З нами з: 24 липня 2017, 15:44
- Дякував (ла): 339 разів
- Подякували: 880 разів
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1396
- З нами з: 23 серпня 2016, 11:48
- Дякував (ла): 836 разів
- Подякували: 582 рази
Доброго дня! Напевне треба ввести модернізацію ОЗ ,якщо збільшується вартість приміщенняSvetlana LOPAN GROUP писав: ↑27 вересня 2021, 09:24Добрый день! Для того чтобы отразить данную операцию, необходимо провести следующие документы:
1) Поступление товаров и услуг Дт 205 Кт 631
2) Требование-накладная Дт 1522 Кт 205, здесь необходимо будет завести «объект строительства».
3) Услуги по ремонту отражаете Дт 1522 Кт 631
4) Ввод в эксплуатацию основного средства с видом «объект строительства» Дт 10 Кт 1522