відшкодування затрат клієнта

Банківські платіжні картки, РРО, платіжні термінали
Жаннеточка
Гуру
Гуру
Повідомлень: 82
З нами з: 29 серпня 2012, 04:42
Дякував (ла): 64 рази

Повідомлення Жаннеточка »

Як відшкодувати клієнту кошти???? Клієнт придбав страхівку, тепер фірма має повернути гроші за неї. як правильно це зробити, якщо є тільки ксерокс квитанції?

EllinSun
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 734
З нами з: 23 грудня 2011, 06:12
Дякував (ла): 204 рази
Подякували: 322 рази

Повідомлення EllinSun »

Жаннеточка писав:Як відшкодувати клієнту кошти???? Клієнт придбав страхівку, тепер фірма має повернути гроші за неї. як правильно це зробити, якщо є тільки ксерокс квитанції?
по ксероксу - никак. основание для любой операции - только оригинал первичного документа
по вопросу возможности возмещения: кто клиент? физлицо, юрлицо, система налогообложения?

Жаннеточка
Гуру
Гуру
Повідомлень: 82
З нами з: 29 серпня 2012, 04:42
Дякував (ла): 64 рази

Повідомлення Жаннеточка »

EllinSun писав:
Жаннеточка писав:Як відшкодувати клієнту кошти???? Клієнт придбав страхівку, тепер фірма має повернути гроші за неї. як правильно це зробити, якщо є тільки ксерокс квитанції?
по ксероксу - никак. основание для любой операции - только оригинал первичного документа
по вопросу возможности возмещения: кто клиент? физлицо, юрлицо, система налогообложения?
клієнт - фізична особа. в нас загальна система оподаткування.
фактично: нам має виставити рахунок наш агент, який і робить страхівки для наших клієнтів, інакше ніяк????!!!!!

Відповісти

Повернутись до “Банк, каса, підзвіт”