ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/page
..............
296.10. Плательщики единого налога первой - третьей групп не применяют регистраторы расчетных операций.
..............
nurani писав:Как всегда тайна покрыта мраком, подскажите пожалуйста надо ли кассовый аппарат в стоматологии ТОВ на едином налоге 4 группа?
Вот нашла консультацию, правда она докодексная. Но моё мнение, что всё так и осталось.
Суб'єкт підприємницької діяльності – юридична особа зареєстрований як платник єдиного податку та надає стоматологічні послуги населенню за готівковий розрахунок. Як підприємство повинно проводити готівкові розрахунки – через касу підприємства чи використовувати РРО?
(Л. Чернова, м. Маріуполь, Донецька обл.)
Статтею 3 Закону «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.95 р. № 265/95-ВР (у редакції Закону України від 01.06.2000 р. № 1776-III, зі змінами та доповненнями) визначено вимоги щодо порядку проведення розрахунків суб'єктами підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.
Згідно з п. 1 ст. 3 вищезазначеного Закону суб'єкти підприємницької діяльності повинні здійснювати розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані в установленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Проте відповідно до п. 1 ст. 9 Закону № 265/95-ВР реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні торгівлі продукцією власного виробництва та наданні послуг підприємствами, установами й організаціями всіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку.
Таким чином, при проведенні розрахунків за надані стоматологічні послуги відповідно до Закону № 265/95-ВР підприємство може не застосовувати РРО та розрахункові книжки за умови проведення таких розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку, або здійснювати такі розрахункові операції через установи банку.
Відповідь підготовлено за сприяння:
Сергія Сидоренка Заступника начальника відділу організації
оперативного контролю Департаменту
аудиту юридичних осіб ДПА України
«Вісник податкової служби України», квітень 2008 р., № 17 (492), с. 56 (www.visnuk.com.ua)
Плательщики единого налога первой - третьей групп не применяют регистраторы расчетных операций. .............это написано черным по белому, а вот про четвертую ТОВ четко ни где на сказано... впрочем как и все для нашего народа, СПАСИБО!!!!!!
Четвертая категория - это юрлица ("підприємства"). Соответственно, если в стоматологии, помимо оказания услуг есть еще продажа товаров, то РРО обязателен, если продажа товаров завуалирована под услуги, то необязателен и расчеты проводятся в кассе предприятия.
Продажи нет, только услуги..... то есть работаем только с кассовой книгой, а возможно приходный кассовый ордер создавать один в конце дня на ПРИЙНЯТО: Кінцевий споживач?????????? Надоедает выдумывать ФИО на каждые 10 грн........Подскажите пожалуйста кто сталкивался..... СПАСИБО!!!!!
nurani писав:Продажи нет, только услуги..... то есть работаем только с кассовой книгой, а возможно приходный кассовый ордер создавать один в конце дня на ПРИЙНЯТО: Кінцевий споживач?????????? Надоедает выдумывать ФИО на каждые 10 грн........Подскажите пожалуйста кто сталкивался..... СПАСИБО!!!!!
А почему выдумывать? Ведь Вы должны вести карточки клиентов и регистрировать базу персональных данных. А как же гарантия для ВАШИХ клиеттов, подтвержденная оплатой?
Закон о защите прав потребителей никто не отменял - любая расчетная операция должна сопровождаться выдачей документа об оплате: фискальный чек, товарный чек, квитанция и т.п.. Поэтому не ленитесь пожалуйста.