авансовый отчёт

Банківські платіжні картки, РРО, платіжні термінали
LyudMila76
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2373
З нами з: 30 вересня 2011, 01:43
Дякував (ла): 7078 разів
Подякували: 1728 разів

Повідомлення LyudMila76 »

Venera писав:Доброй ночи, коллеги#hi#
Подскажите, не будет ли нарушением, если сотрудник, например, купил за "свои" канцтовары, а месяц спустя сделал авансовый отчет и предприятие ему компенсирует сумму?
Я запретов не нашла, может есть другая информация у кого-то?
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Як відображається операція з придбання працівником підприємства за власні кошти товарів (робіт, послуг) для потреб підприємства з подальшим поданням звіту про витрачені кошти та відшкодуванням їх працівнику?
Коротка відповідь : Діє з 01.04.2011 У разі якщо фізична особа (працівник підприємства) для виконання цивільно-правової дії за дорученням замовника (підприємства) використовує власні кошти, то замовник має відшкодувати цій особі понесені витрати за умови наявності підтвердних документів та подання фізичною особою звіту про використання коштів.
Повна відповідь : Діє з 01.04.2011 У разі якщо фізична особа (працівник підприємства) для виконання цивільно-правової дії за дорученням замовника (підприємства) використовує власні кошти, то замовник має відшкодувати цій особі понесені витрати за умови наявності підтвердних документів та подання фізичною особою звіту про використання коштів, форма якого та порядок складання затверджені наказом ДПА України 23.12.2010 №996 (далі - Звіт) . При цьому наявність чи відсутність договору доручення під час придбання працівником за власний рахунок для потреб підприємства товарів (робіт, послуг) не впливає на порядок відображення у податковому обліку заборгованості, що виникає, якщо підприємство на підставі Звіту не відшкодовує працівнику кошти за придбані таким працівником за власний рахунок товарів (робіт, послуг). Відповідно до пп.14.1.257 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПКУ) поворотна фінансова допомога - сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов'язковою до повернення. Заборгованість підприємства із розрахунків з підзвітною особою не є поворотною фінансовою допомогою, оскільки відсутній факт передання платнику податку (підприємству) коштів у користування. Отже, зазначена заборгованість не включається до оподатковуваного доходу платника податку як поворотна фінансова допомога. Сума такої заборгованості включається до доходу, що враховується при визначенні об’єкта оподаткування, після закінчення строку позовної давності як безповоротна фінансова допомога на підставі пп.135.5.4 п.135.5 ст.135 ПКУ. Згідно з пп.14.1.257 п.14.1 ст.14 ПКУ сума заборгованості одного платника податків перед іншим платником податків, що не стягнута після закінчення строку позовної давності є безповоротною фінансовою допомогою. Вартість придбаних товарів (робіт, послуг) у складі витрат платник податку враховує на загальних підставах згідно з статтею 138 ПКУ. Відповідно до п.138.4 ст.138 ПКУ витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг.





Tanchik L
Мастер
Мастер
Повідомлень: 55
З нами з: 15 лютого 2013, 04:25
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 12 разів

Повідомлення Tanchik L »

Marlboro писав:А почему отказались? Обязаны предоставить сколь угодно экземпляров по требованию.
Но вообще достаточно подписи, а наличие печати это "кашу маслом не испортить".

Извините за отсутсвие. Хочу прояснить ситуацию, банк не отказался выдать второй экземпляр квитенции. Просто у них эта процедура платная - каждая копия квитанции стоит 40 грн., платежей 30шт. Вот и решили сделать ксерокопии и заверить печатью банка.

Богомаз Ірина
Мастер
Мастер
Повідомлень: 68
З нами з: 23 січня 2013, 07:31
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення Богомаз Ірина »

Добрый день, форумчане, хотела уточнить правильность своих действий.Ситуация :
1. Есть приказ о командировке (встреча с возмоджным подписанием договора, связвно с хохдеятельностью)
2. Директор приобрел балеты на самолёт за свои деньги у юрлица-плат. ед. налога (есть корешёк пко)-командировка 31/05, приобретение билета 23/05
3. НА р/с нет средств для выдачи суточных


Мои действия:
1. Проведения а/о по возвращению при наличии: приглашения от "возможного" клиента, посадочные талоны на самолёт ,расходная накладная, эл.билет
2. Компенсация а/о в денежной форме (стоимость билета и суточные)
3. Скажите, если денег наперёд не выдаю, нужен ли бюджет расхода на командировку. Заранее благодарна. Очень нужен ответ.)

Іріша
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 176
З нами з: 26 червня 2012, 08:37
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 29 разів

Повідомлення Іріша »

Богомаз Ірина писав:Добрый день, форумчане, хотела уточнить правильность своих действий.Ситуация :
1. Есть приказ о командировке (встреча с возмоджным подписанием договора, связвно с хохдеятельностью)
2. Директор приобрел балеты на самолёт за свои деньги у юрлица-плат. ед. налога (есть корешёк пко)-командировка 31/05, приобретение билета 23/05
3. НА р/с нет средств для выдачи суточных


Мои действия:
1. Проведения а/о по возвращению при наличии: приглашения от "возможного" клиента, посадочные талоны на самолёт ,расходная накладная, эл.билет
2. Компенсация а/о в денежной форме (стоимость билета и суточные)
3. Скажите, если денег наперёд не выдаю, нужен ли бюджет расхода на командировку. Заранее благодарна. Очень нужен ответ.)
Гроші не обов'язково потрібно видавати наперед, нехай директор їде у відрядження, а по поверненні оформите авансовий звіт (протягом 3-х роб.днів) прикріпите всі білети, квитанції і проплатите коли будуть кошти на рахунку.

27 мая
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 28
З нами з: 27 травня 2013, 00:08
Подякували: 7 разів

Повідомлення 27 мая »

Іріша писав:Гроші не обов'язково потрібно видавати наперед, нехай директор їде у відрядження, а по поверненні оформите авансовий звіт (протягом 3-х роб.днів) прикріпите всі білети, квитанції і проплатите коли будуть кошти на рахунку.
Не обязательно, но незаконно.
Формально, можно наказать директора (и бухгалтера) как должностное лицо за невыдачу аванса (см. ч.1 ст. 41 КоАП)
З.Ы. А че протягом 3 дней?

Іріша
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 176
З нами з: 26 червня 2012, 08:37
Дякував (ла): 13 разів
Подякували: 29 разів

Повідомлення Іріша »

Працівник повинен відзвітуватися протягом 3-х днів після повернення

27 мая
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 28
З нами з: 27 травня 2013, 00:08
Подякували: 7 разів

Повідомлення 27 мая »

Іріша писав:Працівник повинен відзвітуватися протягом 3-х днів після повернення
"я и сам бы тебе написал, но боюсь, что я так не сумею
З.Ы.На "ты" прошу не обижаться. Из песТни слов не выкинешь))

Богомаз Ірина
Мастер
Мастер
Повідомлень: 68
З нами з: 23 січня 2013, 07:31
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення Богомаз Ірина »

Добрый день. Спасибо за ответ. Скажите, нужен ли бюджет расходов, если деньги не выдаёшь наперёд? Спасибо заранее.

27 мая
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 28
З нами з: 27 травня 2013, 00:08
Подякували: 7 разів

Повідомлення 27 мая »

Богомаз Ірина писав: Скажите, нужен ли бюджет расходов, если деньги не ыдаёшь наперёд?
"Поздно пить "Боржоми", когда почки отвалились"

Богомаз Ірина
Мастер
Мастер
Повідомлень: 68
З нами з: 23 січня 2013, 07:31
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення Богомаз Ірина »

? если нет, так и напишите, очень остроумно(((

Відповісти

Повернутись до “Банк, каса, підзвіт”