РРО
-
- Знаток
- Повідомлень: 28
- З нами з: 08 листопада 2010, 23:47
Добрый день!!! Подскажите, кто сталкивался.... у нас АЗС, иногда заправляется за наличные юрлица и потом просят НН. Обычно у меня выручка приходуется в кассу от "кінцевого споживача", если юрлицо попросило НН, нада ли мне эту сумму приходовать в кассу именно от него? (т.е. "вешать" на 361 сч, соответственно и расходную нада делать, чтоб сумма закрывалась). Аудиторская фирма, с которой мы сотрудничаем, сказала что именно так и нада делать, но у меня все-таки есть сомнения, подскажите кто сталкивался? Мне кажется, что все должно остаться на "кінцевому споживачі"...
-
- Высший разум
- Повідомлень: 753
- З нами з: 04 травня 2011, 08:21
- Дякував (ла): 59 разів
- Подякували: 80 разів
Я бі делала именно так как говорят аудиторыTanya071080 писав:Добрый день!!! Подскажите, кто сталкивался.... у нас АЗС, иногда заправляется за наличные юрлица и потом просят НН. Обычно у меня выручка приходуется в кассу от "кінцевого споживача", если юрлицо попросило НН, нада ли мне эту сумму приходовать в кассу именно от него? (т.е. "вешать" на 361 сч, соответственно и расходную нада делать, чтоб сумма закрывалась). Аудиторская фирма, с которой мы сотрудничаем, сказала что именно так и нада делать, но у меня все-таки есть сомнения, подскажите кто сталкивался? Мне кажется, что все должно остаться на "кінцевому споживачі"...
-
- Знаток
- Повідомлень: 28
- З нами з: 08 листопада 2010, 23:47
tamara.t13 писав:Я бі делала именно так как говорят аудиторыTanya071080 писав:Добрый день!!! Подскажите, кто сталкивался.... у нас АЗС, иногда заправляется за наличные юрлица и потом просят НН. Обычно у меня выручка приходуется в кассу от "кінцевого споживача", если юрлицо попросило НН, нада ли мне эту сумму приходовать в кассу именно от него? (т.е. "вешать" на 361 сч, соответственно и расходную нада делать, чтоб сумма закрывалась). Аудиторская фирма, с которой мы сотрудничаем, сказала что именно так и нада делать, но у меня все-таки есть сомнения, подскажите кто сталкивался? Мне кажется, что все должно остаться на "кінцевому споживачі"...
Эта сумма отразится на 361 сч в оборотке, а при проверке какое у меня будет подтверждение продажи именно этому контрагенту? -ни подписанной расходной, ни у них корешка от моего ПКО...... а если таких контрагентов будет в день по 20.. всех их отражать придется....
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1807
- З нами з: 11 лютого 2012, 07:15
- Дякував (ла): 737 разів
- Подякували: 2025 разів
1.Приходный ордер с приложенным кассовым чеком.
2.Расходный ордер с приложенной квитанцией банка о сдача выручки.
3.Расходная накадная на реализованный товар.
4.НН на реализованный товар.
2.Расходный ордер с приложенной квитанцией банка о сдача выручки.
3.Расходная накадная на реализованный товар.
4.НН на реализованный товар.
-
- Ученик
- Повідомлень: 3
- З нами з: 21 травня 2012, 08:32
- Дякував (ла): 1 раз
Добрый день!
Такая ситуация - открыли магазин, зарегистрировали кас. аппарат. Но продажи не велись в течении 2 мес., отчеты по РРО сдавались пустые.
Что-то грозит, при такой ситуации, налоговики смогут прийти с проверкой?
Такая ситуация - открыли магазин, зарегистрировали кас. аппарат. Но продажи не велись в течении 2 мес., отчеты по РРО сдавались пустые.
Что-то грозит, при такой ситуации, налоговики смогут прийти с проверкой?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
не страшно. але врахуйте ось таке: потрібно наказ про те що діяльність не ведеться.я
ЧИ МОЖНА НЕ ДРУКУВАТИ Z-ЗВІТ, ЯКЩО ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ РЕАЛІЗУЄ АВТОМОБІЛІ, ЗА ДЕНЬ НЕ ПРОДАЛО ЖОДНОГО
Підприємство здійснює продаж автомобілів. Бувають випадки, що протягом дня відсутні операції з продажу. Чи маємо ми право в такому разі не друкувати Z -звіт, оскільки касовий апарат не має можливості його надрукувати (це пояснюється версією програмного забезпечення)? Де потрібно враховувати залишок готівки (в межах ліміту встановленого залишку готівки) за попередній робочий день, в якому була хоч одна продажа? Чи буде до нашого підприємства застосовано штрафні санкції в разі відсутності фіскальних звітних чеків?
Порядок проведення розрахунків суб'єктами господарювання у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг регулюється Законом України від 06.07.1995 N 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами і доповненнями (в редакції Закону України від 01.06.2000 N 1776-ІІІ) (далі — Закон).
Згідно з вимогами статті 2 Закону, реєстратор розрахункових операцій — це пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг).
Статтею 3 Закону встановлено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані застосовувати РРО, включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування.
Згідно з пунктом 9 статті 3 Закону суб'єкти підприємницької діяльності зобов'язані щоденно друкувати на РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Ця норма враховує особливості роботи реєстраторів розрахункових операцій, які повинні забезпечувати друкування таких звітів за кожний робочий день.
За порушення вимог пункту 4 статті 17 Закону, а саме в разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чека або його не зберігання в книзі обліку розрахункових операцій до суб'єктів підприємницької діяльності, застосовуються фінансові санкції в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Що стосується обліку готівки (в межах ліміту встановленого залишку готівки) за попередній робочий день, то відповідно до пункту 4.5 розділу четвертого Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом ДПА України від 01.12.2000 N 614 (зареєстрованим у Мін'юсті України 05.02.01 за N 107/5298, зі змінами та доповненнями), внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватися через РРО з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо таке внесення чи видача не пов'язані з проведенням розрахункових операцій. Крім того, операція «службове внесення» використовується для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання z - звіту .
Враховуючи вищезазначене, у робочі дні підприємства реєстратор розрахункових операцій повинен бути в увімкненому стані, і роздрукування фіскального звітного чека є обов'язковим. У разі коли підприємство не здійснює діяльність у конкретні дні (вихідні, святкові), що підтверджується відповідним наказом по підприємству, та реєстратори розрахункових операцій не застосовуються, то, відповідно, і фіскальні звітні чеки не друкуються.
ЧИ МОЖНА НЕ ДРУКУВАТИ Z-ЗВІТ, ЯКЩО ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ РЕАЛІЗУЄ АВТОМОБІЛІ, ЗА ДЕНЬ НЕ ПРОДАЛО ЖОДНОГО
Підприємство здійснює продаж автомобілів. Бувають випадки, що протягом дня відсутні операції з продажу. Чи маємо ми право в такому разі не друкувати Z -звіт, оскільки касовий апарат не має можливості його надрукувати (це пояснюється версією програмного забезпечення)? Де потрібно враховувати залишок готівки (в межах ліміту встановленого залишку готівки) за попередній робочий день, в якому була хоч одна продажа? Чи буде до нашого підприємства застосовано штрафні санкції в разі відсутності фіскальних звітних чеків?
Порядок проведення розрахунків суб'єктами господарювання у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг регулюється Законом України від 06.07.1995 N 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами і доповненнями (в редакції Закону України від 01.06.2000 N 1776-ІІІ) (далі — Закон).
Згідно з вимогами статті 2 Закону, реєстратор розрахункових операцій — це пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з купівлі-продажу іноземної валюти та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг).
Статтею 3 Закону встановлено, що суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних чеків, жетонів тощо), при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані застосовувати РРО, включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування.
Згідно з пунктом 9 статті 3 Закону суб'єкти підприємницької діяльності зобов'язані щоденно друкувати на РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Ця норма враховує особливості роботи реєстраторів розрахункових операцій, які повинні забезпечувати друкування таких звітів за кожний робочий день.
За порушення вимог пункту 4 статті 17 Закону, а саме в разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чека або його не зберігання в книзі обліку розрахункових операцій до суб'єктів підприємницької діяльності, застосовуються фінансові санкції в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Що стосується обліку готівки (в межах ліміту встановленого залишку готівки) за попередній робочий день, то відповідно до пункту 4.5 розділу четвертого Порядку реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом ДПА України від 01.12.2000 N 614 (зареєстрованим у Мін'юсті України 05.02.01 за N 107/5298, зі змінами та доповненнями), внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватися через РРО з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо таке внесення чи видача не пов'язані з проведенням розрахункових операцій. Крім того, операція «службове внесення» використовується для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання z - звіту .
Враховуючи вищезазначене, у робочі дні підприємства реєстратор розрахункових операцій повинен бути в увімкненому стані, і роздрукування фіскального звітного чека є обов'язковим. У разі коли підприємство не здійснює діяльність у конкретні дні (вихідні, святкові), що підтверджується відповідним наказом по підприємству, та реєстратори розрахункових операцій не застосовуються, то, відповідно, і фіскальні звітні чеки не друкуються.
Добрый день.
Пожалуйста, подскажите.
Предприятие на общей системе налогообложения. Осуществляет оптово-розничную торговлю непродовольственными товарами. Переходит на использование кассового аппарата. Штат 3 человека - директор, глав.бухг и менеджер. Касса предприятии и касса РРО будут находиться в одном помещении. РРО не имеет ящика для хранения наличности.
Вопросы:
1) может ли главбухг выполнять функции кассира?
2) где можно хранить выручку по РРО?
3) как происходит оприходование выручки в кассу предприятия?
Заранее благодарю
Пожалуйста, подскажите.
Предприятие на общей системе налогообложения. Осуществляет оптово-розничную торговлю непродовольственными товарами. Переходит на использование кассового аппарата. Штат 3 человека - директор, глав.бухг и менеджер. Касса предприятии и касса РРО будут находиться в одном помещении. РРО не имеет ящика для хранения наличности.
Вопросы:
1) может ли главбухг выполнять функции кассира?
2) где можно хранить выручку по РРО?
3) как происходит оприходование выручки в кассу предприятия?
Заранее благодарю
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1089
- З нами з: 20 березня 2012, 07:18
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 354 рази
Если в штате один бухгалтер, то он может исполнять обязанности кассира.Nezabudka писав:Добрый день.
Пожалуйста, подскажите.
Предприятие на общей системе налогообложения. Осуществляет оптово-розничную торговлю непродовольственными товарами. Переходит на использование кассового аппарата. Штат 3 человека - директор, глав.бухг и менеджер. Касса предприятии и касса РРО будут находиться в одном помещении. РРО не имеет ящика для хранения наличности.
Вопросы:
1) может ли главбухг выполнять функции кассира?
2) где можно хранить выручку по РРО?
3) как происходит оприходование выручки в кассу предприятия?
Заранее благодарю
Работать с кассовым аппаратом может и менеджер.
В кассу предприятия выручка приходуется по ПКО (корешок ПКО подшивается в первичные документы РРО)
По правилам деньги должны храниться обязательно в разных местах, по правилам в сейфах.
Т.е. 1) менеджер, работающий на РРО, должен вести весь учет до передачи выручки в кассу предприятия? или просто выдавать чеки?
2)Обязательно ли сейф должен находиться возле РРО? или можно в другой комнате?
3)В конце дня выручка по РРО сдается в кассу предприяти?
2)Обязательно ли сейф должен находиться возле РРО? или можно в другой комнате?
3)В конце дня выручка по РРО сдается в кассу предприяти?