ПОмогите!!! нам перечислили ошибочно деньги...что делать???

Банківські платіжні картки, РРО, платіжні термінали
Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

solnishko писав:Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, выход из ситуации: на счет ошибочно поступили деньги. Я связалась с отправителем, чтоб вернуть деньги. Отправитель же категорически не хочет возврата денег, а просит перечислить третьему лицу. Имею ли я право на такое перечисление на основании письменного заявления отправителя? Нужно ли отражать сумму в составе дохода?
Я би вертала гроші тому, хто платив.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

Вероніка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4345
З нами з: 02 червня 2012, 09:16
Дякував (ла): 8079 разів
Подякували: 6387 разів

Повідомлення Вероніка »

Из Базы знаний:

Коротка:
Якщо зарахування та повернення коштів, що помилково надійшли на рахунок платника податку, відбулося в одному звітному періоді, такі кошти не включаються до складу доходів за умови дотримання порядку повернення таких коштів.
У разі, якщо повернення відбулось у наступному звітному періоді протягом встановленого терміну, платник податку повинен включити їх до складу інших доходів у звітному періоді, у якому відбулось зарахування таких коштів, та відобразити їх повернення шляхом перерахунку доходів у наступному періоді або подати в установленому порядку уточнюючий розрахунок.
Повна:
Згідно статті 22 Закону України від 05.04.2001 року №2346-111 «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» із змінами та доповненнями (далі - Закон №2346) ініціювання переказу здійснюється за такими видами розрахункових документів: платіжне доручення; платіжна вимога-доручення; розрахунковий чек; платіжна вимога; меморіальний ордер (п.22.1).
Згідно п.32.3 ст.32 Закону №2346 банки зобов’язані виконувати доручення клієнтів, що містяться в документах на переказ, відповідно до реквізитів цих документів та з урахуванням положень, встановлених пунктом 22.6 статті 22 цього Закону.
Зокрема, згідно п.22.6 ст.22 Закону №2346 обслуговуючий отримувача банк у розрахунковому документі зобов’язаний перевірити відповідність номера рахунка отримувача та коду юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України/реєстраційним (обліковим) номером платника податків/реєстраційним номером облікової картки платника податків - фізичної особи (серії та номера паспорта, якщо фізична особа відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та має відмітку в паспорті) і зараховувати кошти на рахунок отримувача лише в разі їх збігу. У противному разі банк, що обслуговує отримувача, має право затримати суму переказу на строк до чотирьох робочих днів. У разі неможливості встановлення належного отримувача банк, що обслуговує отримувача, зобов’язаний повернути кошти, переказані за цим документом, банку, що обслуговує платника, із зазначенням причини їх повернення. У разі недотримання вищезазначеної вимоги відповідальність за шкоду, заподіяну суб’єктам переказу, покладається на банк, що обслуговує отримувача.
У разі помилкового переказу суми переказу на рахунок неналежного отримувача, що стався з вини банку (пп. 32.3.1 п.32.3 ст.32 Закону 2346), цей банк-порушник зобов’язаний негайно після виявлення помилки переказати за рахунок власних коштів суму переказу отримувачу. У іншому випадку отримувач має право у встановленому законом порядку вимагати від банку-порушника ініціювання переказу йому суми переказу за рахунок власних коштів, сплати пені в розмірі 0,1 відсотка суми простроченого платежу за кожний день прострочення починаючи від дати завершення помилкового переказу, яка не може перевищувати 10 відсотків суми переказу. Одночасно банк-порушник зобов’язаний після виявлення помилки негайно повідомити неналежного отримувача про здійснення помилкового переказу і про необхідність ініціювання ним переказу еквівалентної суми коштів цьому банку протягом трьох робочих днів від дати надходження такого повідомлення. Форма повідомлення банку про здійснення помилкового переказу встановлюється Національним банком України.
Також, статтею 35 Закону №2346 встановлено, що неналежний отримувач зобов’язаний протягом трьох робочих днів від дати надходження повідомлення банку-порушника про здійснення помилкового переказу ініціювати переказ еквівалентної суми коштів банку-порушнику, за умови отримання повідомлення цього банку про здійснення помилкового переказу.
У разі своєчасного повідомлення банком-порушником неналежного отримувача про здійснення помилкового переказу та порушення неналежним отримувачем строку, встановленого пунктом 35.1 цієї статті, неналежний отримувач має повернути суму переказу, а також сплатити банку-порушнику пеню в розмірі 0,1 відсотка цієї суми за кожний день починаючи від дати завершення помилкового переказу до дня повернення коштів включно, яка не може перевищувати 10 відсотків суми переказу. Спори між банком-порушником та неналежним отримувачем щодо помилкового переказу розглядаються у судовому порядку.
Таким чином, якщо зарахування та повернення коштів, що помилково надійшли на рахунок платника податку, відбулося в одному звітному періоді, такі кошти не включаються до складу доходів за умови дотримання порядку повернення таких коштів.
У разі, якщо повернення відбулось у наступному звітному періоді протягом встановленого терміну, платник податку повинен включити їх до складу інших доходів у звітному періоді, у якому відбулось зарахування таких коштів, та відобразити їх повернення шляхом перерахунку доходів у наступному періоді або подати в установленому порядку уточнюючий розрахунок.

Accounter
Оракул
Оракул
Повідомлень: 205
З нами з: 25 січня 2013, 14:33
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 42 рази

Повідомлення Accounter »

Коллеги, здравствуйте!
А как вы решали вопрос с комиссией банка за проведение платежа? У нас клиент перечислил нам деньги, а теперь передумал забирать товар и просит вернуть, но, получается, что мы еще и потеряем, так как банк возьмет комиссию за платеж. Но мы же не виноваты, что они передумали...

_Tatyana_
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1041
З нами з: 05 грудня 2012, 04:21
Дякував (ла): 370 разів
Подякували: 325 разів

Повідомлення _Tatyana_ »

Accounter писав:Коллеги, здравствуйте!
А как вы решали вопрос с комиссией банка за проведение платежа? У нас клиент перечислил нам деньги, а теперь передумал забирать товар и просит вернуть, но, получается, что мы еще и потеряем, так как банк возьмет комиссию за платеж. Но мы же не виноваты, что они передумали...
Цена вопроса - 2 грн?

Accounter
Оракул
Оракул
Повідомлень: 205
З нами з: 25 січня 2013, 14:33
Дякував (ла): 175 разів
Подякували: 42 рази

Повідомлення Accounter »

_Tatyana_ писав:
Accounter писав:Коллеги, здравствуйте!
А как вы решали вопрос с комиссией банка за проведение платежа? У нас клиент перечислил нам деньги, а теперь передумал забирать товар и просит вернуть, но, получается, что мы еще и потеряем, так как банк возьмет комиссию за платеж. Но мы же не виноваты, что они передумали...
Цена вопроса - 2 грн?
Да, 2 грн, но это принципиально. Если так каждый будет передумывать, то о каком заработке может идти речь? Здесь 2 грн, еще где-то 2 грн. и получится сумма.

Аватар користувача
Тюша
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 24 березня 2010, 04:42
Дякував (ла): 2125 разів
Подякували: 5234 рази

Повідомлення Тюша »

Accounter писав:Коллеги, здравствуйте!
А как вы решали вопрос с комиссией банка за проведение платежа? У нас клиент перечислил нам деньги, а теперь передумал забирать товар и просит вернуть, но, получается, что мы еще и потеряем, так как банк возьмет комиссию за платеж. Но мы же не виноваты, что они передумали...
Ну вы уж совсем крохоборы. Мало ли какие случаи бывают, но чтобы поднимать вопрос о комисси банка при возврате платежа покупателю-такого я еще не встречала.

ArinaArina
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 5916
З нами з: 07 лютого 2013, 04:09
Дякував (ла): 7966 разів
Подякували: 5725 разів

Повідомлення ArinaArina »

Accounter писав:
_Tatyana_ писав:
Accounter писав:Коллеги, здравствуйте!
А как вы решали вопрос с комиссией банка за проведение платежа? У нас клиент перечислил нам деньги, а теперь передумал забирать товар и просит вернуть, но, получается, что мы еще и потеряем, так как банк возьмет комиссию за платеж. Но мы же не виноваты, что они передумали...
Цена вопроса - 2 грн?
Да, 2 грн, но это принципиально. Если так каждый будет передумывать, то о каком заработке может идти речь? Здесь 2 грн, еще где-то 2 грн. и получится сумма.
прописывайте в договоре штрафные санкции за отказ от поставки, раз уж так принципиально

Ania_911
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1102
З нами з: 05 березня 2008, 22:11
Дякував (ла): 943 рази
Подякували: 682 рази

Повідомлення Ania_911 »

Перенесено
feoklena писав:
бух212 писав:Добрый день всем!
Такой вопрос. Бывший покупатель (физ. лицо) по старой привычке заплатил нам за товар. Данный товар уже продает наш партнер. Вернуть деньги покупателю нет возможности, т.к. у него нет р/с в банке. (через кассу не хочу). Могу ли я, по желанию покупателя конечно, перечислить ошибочнозачисленные деньги партнеру.
Письма от покупателя достаточно?
Спасибо!
Нет, конечно.
бух212 писав:Тоесть, возврат только покупателю? Деньги поступили на счет 05.02. Сегодня уже 16.02. Какие налоговые последствия по НДС, прибыли?
Какие нужны документы от покупателя на возврат денег?
Спасибо!

Аватар користувача
rubin
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1981
З нами з: 11 серпня 2011, 02:43
Дякував (ла): 2353 рази
Подякували: 1790 разів

Повідомлення rubin »

Ania_911 писав:Перенесено
feoklena писав: Нет, конечно.
бух212 писав:Тоесть, возврат только покупателю? Деньги поступили на счет 05.02. Сегодня уже 16.02. Какие налоговые последствия по НДС, прибыли?
Какие нужны документы от покупателя на возврат денег?
Спасибо!
можно как вариант купить у партнера, то что оплатило физ.лицо и продать это ч/з себя, тогда на законных основаниях платите эти деньги партнеру.
как второй вариант, вернуть деньги физ.лицу по его письму как ошибочно перечисленные, у физ.лица наверняка есть какая-то карточка, это будет без.нал, не нужно ничего снимать со счета и проводить по кассе.

бух212
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 104
З нами з: 02 березня 2011, 11:54
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення бух212 »

Спасибо, девочки, за оперативный отклик.
Я уже смирилась, что средства через кассу нужно возвращать . Письма от плательщика на возврат и копии паспорта достаточно будет?
Подтвердите, что если один отчетный период, то прибыль и НДС не затрагивает#blush#

Відповісти

Повернутись до “Банк, каса, підзвіт”