Юр.лицо без расчетного счета
Дело в том, что в нашей фирмы налоговоя полиция изимает все оригиналы документов за предыдущие полтора года. Я бухгалтер новый (3 месяца), а предыдущий почему-то не печатал налоговые накладные (обязательство) свои экземпляры. Налоговики хотят всю первичку, тоисть я должна распечатать накладные и подписаться не за свой период. КАК БЫТЬ?
-
IrinkaSvetl
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 3240
- З нами з: 24 березня 2011, 02:30
- Дякував (ла): 1696 разів
- Подякували: 3006 разів
Для начала переименуйте тему согласно
Во вторых, ознакомьтесь с темой (она вам поможет трезво оценивать саму проверку, осведомлен - значит вооружен)
===Якщо до вас прийшли... або Поведінка під час перевірок===
Во вторых, ознакомьтесь с темой (она вам поможет трезво оценивать саму проверку, осведомлен - значит вооружен)
===Якщо до вас прийшли... або Поведінка під час перевірок===
-
оляля
- Акула НКУ

- Повідомлень: 7529
- З нами з: 03 лютого 2011, 02:05
- Дякував (ла): 1061 раз
- Подякували: 4945 разів
якщо будете передруковувати за попередні періоди, пам"ятайте що мінялася форма ПН.Якщо чіплятися букви закону, то ПН по зобов"язаннях мала би бути:
201.4. Податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Щодо підпису:
201.1. Платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:а) у паперовому вигляді;
(Пункт 201.1 статті 201 доповнено новим абзацом згідно із Законом N 4834-VI від 24.05.2012)
б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
я б мабуть не підписувала ПН, це вже підробкою документів попахує.
Оскільки ПН виписувалися і видавалася покупцям, то там є підписи людини що виписувала. хай би директор знайшов цю особь і хай підписує.
201.4. Податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.
Щодо підпису:
201.1. Платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця (отримувача) в один з таких способів:а) у паперовому вигляді;
(Пункт 201.1 статті 201 доповнено новим абзацом згідно із Законом N 4834-VI від 24.05.2012)
б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим.
я б мабуть не підписувала ПН, це вже підробкою документів попахує.
Оскільки ПН виписувалися і видавалася покупцям, то там є підписи людини що виписувала. хай би директор знайшов цю особь і хай підписує.
-
An-na
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2422
- З нами з: 08 вересня 2011, 04:30
- Дякував (ла): 4338 разів
- Подякували: 7791 раз
Подскажите, пожалуйста , ...
Предприятие, ООО на общей системе с НДС (розница) работает без расчетного счета.. все платежи через кассу банка.
Можно ли так работать?
Не знаю в какой теме задать этот вопрос?
Предприятие, ООО на общей системе с НДС (розница) работает без расчетного счета.. все платежи через кассу банка.
Можно ли так работать?
Не знаю в какой теме задать этот вопрос?
- nachfin
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8971
- З нами з: 12 липня 2012, 22:50
- Дякував (ла): 326 разів
- Подякували: 5931 раз
А куда ж они из кассы банка деваются, разве не на расчетный счет?An-na писав: без расчетного счета.. все платежи через кассу банка.
Всем тем, кто наивно полагает, что бумеранга не существует, отвечу: "Ещё не долетел!"
Но, похоже, уже на подлете!!!
Но, похоже, уже на подлете!!!
-
An-na
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2422
- З нами з: 08 вересня 2011, 04:30
- Дякував (ла): 4338 разів
- Подякували: 7791 раз
Нет.. платежки несут в банк.. и от имени директора через кассу банка платят.. как мы за квартплату., как ФОПы единый налог,
-
An-na
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2422
- З нами з: 08 вересня 2011, 04:30
- Дякував (ла): 4338 разів
- Подякували: 7791 раз
Мне самой все интересно.. и за лимит тоже . Вот поэтому и задала такой вопрос- возможно ли такое?
В платежке через кассу банка указывается р/с получателя.. а отправитель- название фирмы и через кого..
В платежке через кассу банка указывается р/с получателя.. а отправитель- название фирмы и через кого..
-
Venera
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1422
- З нами з: 11 серпня 2011, 11:23
- Дякував (ла): 739 разів
- Подякували: 557 разів
Так у Вас есть р/с! Вы же получатель. Ваши контрагенты платят Вам на р/с, но не со своего р/с, а через кассу банка?Правильно ли я понимаю?An-na писав:Мне самой все интересно.. и за лимит тоже . Вот поэтому и задала такой вопрос- возможно ли такое?
В платежке через кассу банка указывается р/с получателя.. а отправитель- название фирмы и через кого..
Или это Ваше предприятие платит налом через кассу банка?