Кассовые ордера

Банківські платіжні картки, РРО, платіжні термінали
varja
Гуру
Гуру
Повідомлень: 71
З нами з: 27 липня 2011, 01:38
Дякував (ла): 23 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення varja »

Пожалуйста помогите!!! Проверяю кассу за 2009 и увидела старые бланки еще "строгие",запуталась и не могу понять какие бланки были до и после июня 2009. там были изменения. Пожалуйста пришлите на ящик ПКО и РКО до 06,2009 и после. Пожалуйста!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mishonok_Len@mail.ru

artem
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 157
З нами з: 24 червня 2011, 02:22
Подякували: 6 разів

Повідомлення artem »

посмотрю в 1 с, но только в субботу, если устроит

varja
Гуру
Гуру
Повідомлень: 71
З нами з: 27 липня 2011, 01:38
Дякував (ла): 23 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення varja »

устроит!!!!!!!! Спасибо большое!!!!!!

Биба
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1350
З нами з: 21 липня 2011, 12:49
Дякував (ла): 41 раз
Подякували: 192 рази

Повідомлення Биба »

Постанова Кабінету Міністрів України від 17.04.08р. №381. Набрала чинності 17.04.2008. http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 1-2008-%EF

Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 р. N 283 "Про встановлення порядку виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку" - із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 17 червня 2004 р. N 786 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 24, ст. 1599), від 15 жовтня 2004 р. N 1376 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 42, ст. 2765) та від 6 червня 2007 р. N 809 (Офіційний вісник України, 2007 р., N 43, ст. 1720), зміну, виклавши абзац п'ятий розділу II в такій редакції:
"документи, що використовуються для обслуговування грошового обігу (книжки ощадні, чекові, депозитні; чеки грошові, майнові, розрахункові; бланки фінансування, страхування; акредитиви; марки податкові, митні; доручення на видачу коштів, пенсій; сертифікати якості, на право вивезення і ввезення; поліси страхування; ліцензії та інші);".
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 6 червня 2007 р. N 809 "Про доповнення додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 19 квітня 1993 р. N 283" (Офіційний вісник України, 2007 р., N 43, ст. 1720).
Коментарі аудиторів:

Кабінет Міністрів України скасував постанову від 06.06.07 р. № 809, згідно з якою з 01.01.2008 р. касові ордери перетворились на бланки суворого обліку.

из Дт Кт

Постанова КМУ від 17.04.2008 р. №381 (див. «ДК» №18/2008) з номенклатури бланків цінних паперів і документів суворого обліку вилучила бланки доручення на видачу майна (довіреностей на одержання цінностей) і прибуткові та видаткові касові ордери. Але для остаточного визнання бланків довіреностей «несуворими» треба, щоб до Наказу №99, який затверджував саму форму бланка і визнавав таку форму суворою, було внесено зміни. Коментований наказ саме це й зробив. Розгляньмо ці зміни докладніше.

Сама форма бланка майже не змінилася: з неї вилучили напис «Бланк суворої звітності», а також серію і шестизначний номер. Нумерувати довіреності тепер треба наскрізною нумерацією, тобто 1, 2, ... і т. д. Або, на нашу думку, нумерувати їх можна будь-яким зручним для вас способом.

Реєстрація довіреностей не змінилася, відбувається вона так само — в журналі реєстрації довіреностей. Форму цього журналу (типова форма №М-3) не змінено. Він і надалі має бути пронумерований, прошнурований, скріплений печаткою та підписами керівника і головного бухгалтера підприємства. Довіреність видається тільки після її реєстрації у такому журналі.

У зв’язку з тим, що бланк довіреності перестав бути «суворим», його не треба спеціально списувати, а отже, форма акта на списання бланків довіреностей типової форми №М-2а з набранням чинності змінами буде неактуальною.

Як вчинити, якщо на підприємстві ще залишились «суворі» бланки? Відповідь на це запитання дає Мінфін у листі від 28.05.2008 р. №31-34000-10-5/20032. Згідно з роз’ясненням, наведеним у листі, до 1 червня обліковувати довіреності варто так, як це робили раніше. На 31 травня — списати використані «суворі» довіреності за актом типової форми №М-2а і, відповідно, із забалансового рахунка 08 та балансового субрахунка 209. Якщо на підприємстві все одно ще залишаються невикористані «суворі» довіреності, то їх, на нашу думку, можна використовувати й далі. При цьому треба закреслити серію та шестизначний номер і написати той номер, який буде присвоєний довіреності під час реєстрації в журналі обліку, або ж такий присвоєний номер можна писати через дріб після шестизначного номера. Якщо ж така довіреність буде зіпсована (загублена), то нічого страшного, адже ці бланки вже перестали бути «суворими». Карати за це не будуть, і додатково зберігати зіпсутий бланк не треба. Мінфін же рекомендує списати такий залишок довіреностей на 1 червня за актом довільної форми, але із зазначенням їх ідентифікаційних даних та кількості:

1) за первісною вартістю з субрах. 209 у кореспонденції з дебетом рах. 92;

2) з позабалансового рах. 08 за вартістю обліку, тобто по 1.50 грн.

Є ще один нюанс, на який хотілося б звернути увагу: при поверненні матеріальних цінностей з відповідального зберігання або з ремонту підприємство, яке є власником таких ТМЦ, має надати підприємству, яке зберігало або ремонтувало, свою довіреність. Фактично так воно й було, але тепер це записано в Інструкції. Надавати довіреність також треба і при безготівкових розрахунках з приватним підприємцем — фізичною особою.

У подальшому придбання простих бланків довіреностей треба відобразити за дебетом того самого субрах. 209 за ціною придбання, але вже без відображення на забалансовому рахунку 08. При передачі таких довіреностей для використання вартість їх буде визнана витратами поточного періоду.

Klim1510
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 805
З нами з: 11 лютого 2010, 02:07
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 36 разів

Повідомлення Klim1510 »

varja писав:Пожалуйста помогите!!! Проверяю кассу за 2009 и увидела старые бланки еще "строгие",запуталась и не могу понять какие бланки были до и после июня 2009. там были изменения. Пожалуйста пришлите на ящик ПКО и РКО до 06,2009 и после. Пожалуйста!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mishonok_Len@mail.ru
Вам уже должно быть все-равно какие бланки КО использовались в 2009году. Что в 2009, что сейчас, при наличии 1С распечатывайте в программе.

varja
Гуру
Гуру
Повідомлень: 71
З нами з: 27 липня 2011, 01:38
Дякував (ла): 23 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення varja »

Klim1510 писав:
varja писав:Пожалуйста помогите!!! Проверяю кассу за 2009 и увидела старые бланки еще "строгие",запуталась и не могу понять какие бланки были до и после июня 2009. там были изменения. Пожалуйста пришлите на ящик ПКО и РКО до 06,2009 и после. Пожалуйста!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mishonok_Len@mail.ru
Вам уже должно быть все-равно какие бланки КО использовались в 2009году. Что в 2009, что сейчас, при наличии 1С распечатывайте в программе.
ну как это все равно??? просто был другой бухгалтер,вот я и решила проверить!

Klim1510
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 805
З нами з: 11 лютого 2010, 02:07
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 36 разів

Повідомлення Klim1510 »

Вообще-то касса - это незыблемо и каждый новый бухгалтер переписывать ее не может. Или там ордеров нет и их не нужно перепотписывать? А вы себе наголову ищите приключения. И ордера, к тому же, годились и годятся любые.

Ольгушка
УченикУченик
Повідомлень: 3
З нами з: 24 листопада 2011, 03:26

Повідомлення Ольгушка »

Помогите, пожалуйста! Только села на кассу и застряла.... ПОМОГИТЕ!
Суть проблемы: в один день поступает в кассу наличка из банка и деньги из-под отчета. Приходные делать одним номером или двумя? и отсюда вытекает вопрос - ДОЛЖНЫ ЛИ СОВПАДАТЬ НОМЕРА ПРИХОДНЫХ и РАСХОДНЫХ КАС. ОРДЕРОВ с номером страницы Кассовой книги?????#help#

Сорша
Гений
Гений
Повідомлень: 304
З нами з: 12 липня 2011, 02:53
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Сорша »

приход из банка и подотчета, это два разных приходных ордера..... а номера совпадать не могут с листом кассовой книги, так как у вас может быть в день как несколько приходов, так и расходов, получая деньги подточет и зарплату одновременно например по одному чеку вы же выдадите по двум раходникам,

Nataliya 2201
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3400
З нами з: 11 серпня 2011, 07:57
Дякував (ла): 1164 рази
Подякували: 2681 раз

Повідомлення Nataliya 2201 »

Делайте 2 ПКО, Вы же указываете откого и за что пришли деньги. Номера ПКО, РКО и стр. кассовой книги не совпадают. У Вас в день может быть несколько ПКО - от разных подотчетников, а стр. кассовой книги только одна

Відповісти

Повернутись до “Банк, каса, підзвіт”