п. 39 Порядка:Кэт писав:Девочки, кто знает, подскажите. У нас была одна касса на предприятии и один РРО. Наше предприятие взяло в аренду еще помещение по другому адресу и собирается там открыть маленький магазинчик. В этот магазин уже купили второй РРО. Сколько кассовых книг надо при этом вести? Если бух.учет у нас ведется в 1С-7 и в журнале "Касса" мы можем печатать только одну кассовую книгу, нужно ли на второй РРО заводить бумажную книгу ? Или как в таких случаях надо поступать?
"Кожна/кожне установа/підприємство (юридична особа), що має касу, веде одну касову книгу для обліку операцій з готівкою в національній валюті (без урахування кас відокремлених підрозділів).
Відокремлені підрозділи установ/підприємств, які проводять операції з приймання готівки за продану продукцію (товари, роботи, послуги) з оформленням її прибутковим касовим ордером, а також з видачі готівки на виплати, пов'язані з оплатою праці, виробничі (господарські) потреби, інші операції з оформленням їх видатковими касовими ордерами і відомостями, ведуть касову книгу.
Відокремлені підрозділи установ/підприємств, страхові агенти, брокери, розповсюджувачі лотерей, які здійснюють готівкові розрахунки із застосуванням РРО або РК та веденням КОРО, але не проводять операцій з приймання (видачі) готівки за касовими ордерами, а також фізичні особи-підприємці касової книги не ведуть."