Заява про приєднання до Договору в електронному вигляді

Подання звітності в електронному вигляді
Работа
Оракул
Оракул
Повідомлень: 279
З нами з: 25 жовтня 2015, 22:28
Дякував (ла): 95 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення Работа »

Думаю, тянут резину из-за того, что завтра последний день сдачи НДС

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1959
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 902 рази

Повідомлення opz »

Работа писав:А в течении сколько дней обычно договора рассматриваются?
не более 5 рабочих дней

Аватар користувача
Тюша
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 24 березня 2010, 04:42
Дякував (ла): 2125 разів
Подякували: 5234 рази

Повідомлення Тюша »

Камила писав:А в Оболонской кого в договоре указывать ? Спасибо.
Я в таких случаях до отправки договора звоню в ДФС и узнаю ФИО подписанта.

tala777
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 173
З нами з: 07 травня 2011, 11:00
Дякував (ла): 2483 рази
Подякували: 59 разів

Повідомлення tala777 »

opz писав:
IRINAST писав:
Татьяна999 писав:Подскажите пожалуйста, отправлен договор в налоговую , пришла квитанция №1 с текстом
Квитанція №1
Підприємство: 0000000 ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО "000000000000"
Документ: J1391004 Договір про визнання електронних документів ------------------.XML
За період: Червень,2016 р.
Документ доставлено до Державної фіскальної служби України 30.06.2016 в 15:00:05
Документу призначено реєстраційний номер: 9108250160
ДОКУМЕНТ ЗБЕРЕЖЕНО НА ЦЕНТРАЛЬНОМУ РІВНІ.
Через певний час подбайте про прийом квитанції №2 щодо результатів перевірки та прийняття/неприйняття Вашого документа.
Протокол прийому:
Інформація - діючий Договір присутній: від 30.06.2015 № 300620151, файл '1----------3.XML'
Порушено вимоги статті 13 Закону України "Про електронний цифровий підпис": сертифікат прострочено за даними АЦСК - сертифікат директора: ЄДРПОУ: '000000', ДРФО: '000000000000', № '01000000000000000000000000000000068d7b3a', видавець: 'UA-36865753-0114' 'АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"', найменування: '-----------.',
дата завершення: '29.06.2016', поточна дата: '30.06.2016'
Діючий договір розірвано, новий договір приймається до розгляду.
Відправник: Центральний портал прийому звітності ДФС України, версія 2.2.9.1

Это значит что все нормально и надо ждать???Сегодня уже 5 июля а ответа пока нет((((
Это нормально, у меня так же было когда старые ключи закончились, просто старый договор разорвали и рассматривают новый. На 4 день рабочий, я получила кв.2 о принятии договора, но еще и додаткову угоду носила, они на почту кинули
C доп.соглашением - это вы поторопились... ни к чему оно вам...
После заключения договора с ДПИ получили в тот же день на эл. почту такое сообщение : Повідомлення про необхідність укладення додаткової угоди
до договору про визнання електронних документів


З метою вдосконалення організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до контролюючих органів в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису та механізму здійснення електронного документообігу, керуючись п.4.2. Розділу 3 Договору про визнання електронних документів від......... №......... повідомляємо про необхідність ТЕРМІНОВО з’явитись до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києва з метою укладення додаткової угоди до договору про визнання електронних документів (Додаток) .
При собі мати документи, що посвідчують особу та на підставі яких діє остання, посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера) та печатку (за наявності) .
Пропонуємо також надіслати Договір в електронному вигляді на електронну адресу [email protected].
Для отримання додаткової інформації звертатись за телефоном :
201-89-09 (ЦОП вікно 16 за адресою м. Київ, вул. Лєскова, 4);
201-13-43 (ЦОП вікно 18 за адресою м. Київ, вул. Лєскова, 4) .




З повагою,
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві







Додаткова угода № ______
до Договору про визнання електронних документів
від ________№_______________

м. Київ "____" __________ 20__ р.

ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, в особі начальника Датій Оксани Анатоліївни, яка діє відповідно до Положення про ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, затвердженого наказом від 20.08.2014 року № 54 (із змінами) з однієї сторони і платник податків ____________________________________________________________________ код ЄДРПОУ ______________ в особі керівника _______________________, який діє на підставі статуту (далі – Платник податків), з іншої сторони (далі – Сторони), з метою спрощення надання податкових документів з використанням телекомунікаційних каналів зв'язку, керуючись законодавством України, уклали цю додаткову угоду про наступне:

1. Сторони домовилися, що у цій додатковій угоді терміни вживаються у такому значенні:

Достовірність (автентичність) відомостей, зазначених в електронних податкових документах - визначається як доказ того, що електронний документ відповідає зазначеному; електронний документ, створений або надісланий автором або організацією, що створили його; зазначений час відповідає часу створення або надсилання електронного документа; відомості зазначені в електронному документі відповідають дійсності та підтверджуються первинними документами.

Спірні питання – наявність інформації, яка свідчить та/або може свідчити про порушення автентичності податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення.

Врегулювання спору (спірних питань) – підтвердження/спростування обгрунтованості інформації, яка свідчить та/або може свідчити про порушення достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах.

Рішення про зупинення дії договору - письмове повідомлення (рішення) контролюючого органу, яке приймається у випадку не підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах.

Всі інші терміни, які використовуються у цій додатковій угоді і не отримали відповідного визначення, тлумачаться відповідно до чинного законодавства України.



2. Сторони домовилися викласти розділ 5 Договору у наступній редакції:

5. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДОМОСТЕЙ

1. Контролюючий орган у випадку необхідності підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах, направляє платнику податків письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги, вказівкою дати і номера електронного документа, що є предметом спору та повідомляє платника податків про тимчасове зупинення дії цього Договору до врегулювання відповідних спірних питань (вирішення спору).
2. Для вирішення спору платнику податків пропонується надати такі матеріали:
- спірний електронний документ у вигляді файла із накладеним на нього ЕЦП;
- документи, на підставі яких створено спірний електронний документ.
Повідомлення надсилається платнику податків шляхом направлення електронного листа на адресу, визначену платником у цій додатковій угоді та вважається врученим з моменту отримання контролюючим органом інформації про відправку.
2. Платник податків протягом 5 робочих днів після отримання зазначеного повідомлення може з’явитись до контролюючого органу та надати пояснення і документи на підтвердження достовірності (автентичності) відомостей зазначених у відповідних електронних податкових документах.
3. У випадку не підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах, контролюючий орган приймає рішення про зупинення дії договору.
4. У разі, якщо після прийняття рішенн
я про зупинення дії договору платник податків надасть відповідні пояснення та документи на підтвердження достовірності (автентичності) відомостей зазначених у відповідних електронних податкових документах, контролюючий орган вправі прийняти рішення про відкликання рішення про зупинення дії договору та поновлення дії останнього.
5. Рішення про зупинення дії договору може бути оскаржено в порядку досудового врегулювання спорів, визначеного статтею 56 Податкового кодексу України або в судовому порядку.


2. Сторони домовилися викласти пункт 4 розділу 6 Договору у такій редакції:
6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

4. Орган ДФС має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадках:
- ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованого (скасованих) в тому числі у разі зміни облікових даних платника податків, зокрема відомостей про керівництво (директора, головного бухгалтера та/або інших осіб, які мають право підпису податкових документів);
- закінчення шестимісячного строку з дня прийняття рішення про зупинення дії договору (в разі невжиття платником податків заходів спрямованих на поновлення дії останнього).

3. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору про визнання електронних документів від ____________№ __________та складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу.
З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою положення Договору, діють з урахуванням змін, внесених цією Додатковою угодою.

Кто-то получал такое сообщение с требованием заключения доп.Угоди? Проигнорировать или все-таки подписывать, подскажите, пожалуйста.

Аватар користувача
Тюша
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 24 березня 2010, 04:42
Дякував (ла): 2125 разів
Подякували: 5234 рази

Повідомлення Тюша »

Да, получила и тоже Печерская, и уже собралась нести в ДФС, как прочитала: http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=695729 и передумала.

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1959
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 902 рази

Повідомлення opz »

tala777 писав:
opz писав:
IRINAST писав: Это нормально, у меня так же было когда старые ключи закончились, просто старый договор разорвали и рассматривают новый. На 4 день рабочий, я получила кв.2 о принятии договора, но еще и додаткову угоду носила, они на почту кинули
C доп.соглашением - это вы поторопились... ни к чему оно вам...
После заключения договора с ДПИ получили в тот же день на эл. почту такое сообщение : Повідомлення про необхідність укладення додаткової угоди
до договору про визнання електронних документів


З метою вдосконалення організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до контролюючих органів в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису та механізму здійснення електронного документообігу, керуючись п.4.2. Розділу 3 Договору про визнання електронних документів від......... №......... повідомляємо про необхідність ТЕРМІНОВО з’явитись до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києва з метою укладення додаткової угоди до договору про визнання електронних документів (Додаток) .
При собі мати документи, що посвідчують особу та на підставі яких діє остання, посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера) та печатку (за наявності) .
Пропонуємо також надіслати Договір в електронному вигляді на електронну адресу [email protected].
Для отримання додаткової інформації звертатись за телефоном :
201-89-09 (ЦОП вікно 16 за адресою м. Київ, вул. Лєскова, 4);
201-13-43 (ЦОП вікно 18 за адресою м. Київ, вул. Лєскова, 4) .




З повагою,
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві


Додаткова угода № ______
до Договору про визнання електронних документів
від ________№_______________

м. Київ "____" __________ 20__ р.

ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, в особі начальника Датій Оксани Анатоліївни, яка діє відповідно до Положення про ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, затвердженого наказом від 20.08.2014 року № 54 (із змінами) з однієї сторони і платник податків ____________________________________________________________________ код ЄДРПОУ ______________ в особі керівника _______________________, який діє на підставі статуту (далі – Платник податків), з іншої сторони (далі – Сторони), з метою спрощення надання податкових документів з використанням телекомунікаційних каналів зв'язку, керуючись законодавством України, уклали цю додаткову угоду про наступне:

1. Сторони домовилися, що у цій додатковій угоді терміни вживаються у такому значенні:

Достовірність (автентичність) відомостей, зазначених в електронних податкових документах - визначається як доказ того, що електронний документ відповідає зазначеному; електронний документ, створений або надісланий автором або організацією, що створили його; зазначений час відповідає часу створення або надсилання електронного документа; відомості зазначені в електронному документі відповідають дійсності та підтверджуються первинними документами.

Спірні питання – наявність інформації, яка свідчить та/або може свідчити про порушення автентичності податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення.

Врегулювання спору (спірних питань) – підтвердження/спростування обгрунтованості інформації, яка свідчить та/або може свідчити про порушення достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах.

Рішення про зупинення дії договору - письмове повідомлення (рішення) контролюючого органу, яке приймається у випадку не підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах.

Всі інші терміни, які використовуються у цій додатковій угоді і не отримали відповідного визначення, тлумачаться відповідно до чинного законодавства України.



2. Сторони домовилися викласти розділ 5 Договору у наступній редакції:

5. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДОМОСТЕЙ

1. Контролюючий орган у випадку необхідності підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах, направляє платнику податків письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги, вказівкою дати і номера електронного документа, що є предметом спору та повідомляє платника податків про тимчасове зупинення дії цього Договору до врегулювання відповідних спірних питань (вирішення спору).
2. Для вирішення спору платнику податків пропонується надати такі матеріали:
- спірний електронний документ у вигляді файла із накладеним на нього ЕЦП;
- документи, на підставі яких створено спірний електронний документ.
Повідомлення надсилається платнику податків шляхом направлення електронного листа на адресу, визначену платником у цій додатковій угоді та вважається врученим з моменту отримання контролюючим органом інформації про відправку.
2. Платник податків протягом 5 робочих днів після отримання зазначеного повідомлення може з’явитись до контролюючого органу та надати пояснення і документи на підтвердження достовірності (автентичності) відомостей зазначених у відповідних електронних податкових документах.
3. У випадку не підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах, контролюючий орган приймає рішення про зупинення дії договору.
4. У разі, якщо після прийняття рішенн
я про зупинення дії договору платник податків надасть відповідні пояснення та документи на підтвердження достовірності (автентичності) відомостей зазначених у відповідних електронних податкових документах, контролюючий орган вправі прийняти рішення про відкликання рішення про зупинення дії договору та поновлення дії останнього.
5. Рішення про зупинення дії договору може бути оскаржено в порядку досудового врегулювання спорів, визначеного статтею 56 Податкового кодексу України або в судовому порядку.


2. Сторони домовилися викласти пункт 4 розділу 6 Договору у такій редакції:
6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

4. Орган ДФС має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадках:
- ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованого (скасованих) в тому числі у разі зміни облікових даних платника податків, зокрема відомостей про керівництво (директора, головного бухгалтера та/або інших осіб, які мають право підпису податкових документів);
- закінчення шестимісячного строку з дня прийняття рішення про зупинення дії договору (в разі невжиття платником податків заходів спрямованих на поновлення дії останнього).

3. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору про визнання електронних документів від ____________№ __________та складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу.
З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою положення Договору, діють з урахуванням змін, внесених цією Додатковою угодою.
Кто-то получал такое сообщение с требованием заключения доп.Угоди? Проигнорировать или все-таки подписывать, подскажите, пожалуйста.
Распечатайте и дайте почитать умникам из вашей ГНИ вот это письмо Насирова:
Зображення
Зображення

Аватар користувача
SonataEvol
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2009
З нами з: 17 липня 2015, 14:39
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 1399 разів

Повідомлення SonataEvol »

Краще лист з вимогами про додаткову угоду відправити до НАБУ.
Соната - просте та зручне подання звітності
https://sonata.biz.ua/download

Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1959
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 902 рази

Повідомлення opz »

SonataEvol писав:Краще лист з вимогами про додаткову угоду відправити до НАБУ.
или отправить в мусорное ведро - получим точно такой-же результат! Щаз, НАБУ все бросит и будет чепухой заниматься #yahoo#


I...
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 135
З нами з: 04 жовтня 2013, 21:17
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 39 разів

Повідомлення I... »

tala777 писав:
opz писав:
IRINAST писав: Это нормально, у меня так же было когда старые ключи закончились, просто старый договор разорвали и рассматривают новый. На 4 день рабочий, я получила кв.2 о принятии договора, но еще и додаткову угоду носила, они на почту кинули
C доп.соглашением - это вы поторопились... ни к чему оно вам...
После заключения договора с ДПИ получили в тот же день на эл. почту такое сообщение : Повідомлення про необхідність укладення додаткової угоди
до договору про визнання електронних документів


З метою вдосконалення організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності до контролюючих органів в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису та механізму здійснення електронного документообігу, керуючись п.4.2. Розділу 3 Договору про визнання електронних документів від......... №......... повідомляємо про необхідність ТЕРМІНОВО з’явитись до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києва з метою укладення додаткової угоди до договору про визнання електронних документів (Додаток) .
При собі мати документи, що посвідчують особу та на підставі яких діє остання, посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера) та печатку (за наявності) .
Пропонуємо також надіслати Договір в електронному вигляді на електронну адресу [email protected].
Для отримання додаткової інформації звертатись за телефоном :
201-89-09 (ЦОП вікно 16 за адресою м. Київ, вул. Лєскова, 4);
201-13-43 (ЦОП вікно 18 за адресою м. Київ, вул. Лєскова, 4) .




З повагою,
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві







Додаткова угода № ______
до Договору про визнання електронних документів
від ________№_______________

м. Київ "____" __________ 20__ р.

ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, в особі начальника Датій Оксани Анатоліївни, яка діє відповідно до Положення про ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві, затвердженого наказом від 20.08.2014 року № 54 (із змінами) з однієї сторони і платник податків ____________________________________________________________________ код ЄДРПОУ ______________ в особі керівника _______________________, який діє на підставі статуту (далі – Платник податків), з іншої сторони (далі – Сторони), з метою спрощення надання податкових документів з використанням телекомунікаційних каналів зв'язку, керуючись законодавством України, уклали цю додаткову угоду про наступне:

1. Сторони домовилися, що у цій додатковій угоді терміни вживаються у такому значенні:

Достовірність (автентичність) відомостей, зазначених в електронних податкових документах - визначається як доказ того, що електронний документ відповідає зазначеному; електронний документ, створений або надісланий автором або організацією, що створили його; зазначений час відповідає часу створення або надсилання електронного документа; відомості зазначені в електронному документі відповідають дійсності та підтверджуються первинними документами.

Спірні питання – наявність інформації, яка свідчить та/або може свідчити про порушення автентичності податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення.

Врегулювання спору (спірних питань) – підтвердження/спростування обгрунтованості інформації, яка свідчить та/або може свідчити про порушення достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах.

Рішення про зупинення дії договору - письмове повідомлення (рішення) контролюючого органу, яке приймається у випадку не підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах.

Всі інші терміни, які використовуються у цій додатковій угоді і не отримали відповідного визначення, тлумачаться відповідно до чинного законодавства України.



2. Сторони домовилися викласти розділ 5 Договору у наступній редакції:

5. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДОСТОВІРНОСТІ ВІДОМОСТЕЙ

1. Контролюючий орган у випадку необхідності підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах, направляє платнику податків письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги, вказівкою дати і номера електронного документа, що є предметом спору та повідомляє платника податків про тимчасове зупинення дії цього Договору до врегулювання відповідних спірних питань (вирішення спору).
2. Для вирішення спору платнику податків пропонується надати такі матеріали:
- спірний електронний документ у вигляді файла із накладеним на нього ЕЦП;
- документи, на підставі яких створено спірний електронний документ.
Повідомлення надсилається платнику податків шляхом направлення електронного листа на адресу, визначену платником у цій додатковій угоді та вважається врученим з моменту отримання контролюючим органом інформації про відправку.
2. Платник податків протягом 5 робочих днів після отримання зазначеного повідомлення може з’явитись до контролюючого органу та надати пояснення і документи на підтвердження достовірності (автентичності) відомостей зазначених у відповідних електронних податкових документах.
3. У випадку не підтвердження достовірності (автентичності) відомостей, зазначених в електронних податкових документах, контролюючий орган приймає рішення про зупинення дії договору.
4. У разі, якщо після прийняття рішенн
я про зупинення дії договору платник податків надасть відповідні пояснення та документи на підтвердження достовірності (автентичності) відомостей зазначених у відповідних електронних податкових документах, контролюючий орган вправі прийняти рішення про відкликання рішення про зупинення дії договору та поновлення дії останнього.
5. Рішення про зупинення дії договору може бути оскаржено в порядку досудового врегулювання спорів, визначеного статтею 56 Податкового кодексу України або в судовому порядку.


2. Сторони домовилися викласти пункт 4 розділу 6 Договору у такій редакції:
6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

4. Орган ДФС має право розірвати Договір в односторонньому порядку у випадках:
- ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованого (скасованих) в тому числі у разі зміни облікових даних платника податків, зокрема відомостей про керівництво (директора, головного бухгалтера та/або інших осіб, які мають право підпису податкових документів);
- закінчення шестимісячного строку з дня прийняття рішення про зупинення дії договору (в разі невжиття платником податків заходів спрямованих на поновлення дії останнього).

3. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору про визнання електронних документів від ____________№ __________та складена у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу.
З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою положення Договору, діють з урахуванням змін, внесених цією Додатковою угодою.

Кто-то получал такое сообщение с требованием заключения доп.Угоди? Проигнорировать или все-таки подписывать, подскажите, пожалуйста.

Один раз носила додаткову угоду в 2-х экз, потом свой экземпляр так и не забрала, второй раз решила без нее сдать отчет(проверить,нужна ли она).Отчет приняли и без нее. Так и сдаю...#smile3# #smile3# #smile3#

Аватар користувача
SonataEvol
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2009
З нами з: 17 липня 2015, 14:39
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 1399 разів

Повідомлення SonataEvol »

Юридично додаткова угода не потрібна.
Але фактично, інспектор може знайти мільйон причин для відхилення Договору, якщо він того дуже хоче (якщо хоче додаткову угоду, а її немає). Включаючи пробіли та крапки у адресі ДПІ або ПІБ керівника...
Соната - просте та зручне подання звітності
https://sonata.biz.ua/download

Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))

Відповісти

Повернутись до “Подання звітності в електронному вигляді”