16.11.2016 - Прес-служба Державної фіскальної служби України
Для покращення сервісного обслуговування платників фахівцями ДФС було спрощено роботу Електронного кабінету платника. Відтепер для роботи з кабінетом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет. Про це під час брифінгу повідомила заступник директора департаменту – начальник управління електронних сервісів та звітності ДФС Ліля Булковська.
За її словами, Електронний кабінет працює безкоштовно в режимі реального часу та цілодобово. Він має відкриту та приватну частини. У відкритій частині робота здійснюється без ідентифікації користувача.
«Через відкриту частину користувачі мають змогу ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання кабінету. Також платники мають змогу отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10 реєстрів ДФС», – розповіла Ліля Булковська.
Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. В кабінеті платник може переглянути особисту інформацією – перш за все, це реєстраційні та ідентифікаційні дані, дані податкового обліку та реєстрів, дані щодо розрахунків з бюджетом за останні два роки.
При цьому платники мають можливість переглянути всю подану звітність незалежно від способу подання.
Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники податку на додану вартість та інші платники в Електронному кабінеті також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді, заяву для реєстрації платником окремого податку, надіслати запит та отримати витяг з реєстру або витяг з відповідної системи, до якої створюється запит.
СветланаИ писав:Второй день не могу зайти в кабинет, пишет такое: Помилка авторизації користувача Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)
Ві с какими ключами заходите? Я уже 3 дня не могу зайти с ключами Приватбанка. Пишет:Помилка авторизації користувача Користувач не має права підпису
Приватбанк разводит руками, обращайтесь в налоговую. #g_cray2#
СветланаИ писав:Второй день не могу зайти в кабинет, пишет такое: Помилка авторизації користувача Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)
Ві с какими ключами заходите? Я уже 3 дня не могу зайти с ключами Приватбанка. Пишет:Помилка авторизації користувача Користувач не має права підпису
Приватбанк разводит руками, обращайтесь в налоговую. #g_cray2#
У меня конвертированные ключи АЦСК Украина. Раньше заходила без проблем.
Учетное дело писав:Да, сегодня никак вообще. То 404 то 504.
Я, зашла только что, но с второй попытки. Первый раз вообще 404, а второй раз выбрала ключи и ввела пароль, показало ошибку. Но, тут же набрала повторно ещё раз и сразу вошла.
Учетное дело писав:Да, сегодня никак вообще. То 404 то 504.
Я, зашла только что, но с второй попытки. Первый раз вообще 404, а второй раз выбрала ключи и ввела пароль, показало ошибку. Но, тут же набрала повторно ещё раз и сразу вошла.