Чекайте,ще час є до 20 числа.Якщо після святкових нічого не буде,відправляйте знову.А де ви дивитеся прихід квитанцій?Сашка111 писав:але ж квитанція перша прийшла одна, а не три як має бути.....можливо варто відправити ще раз???Нина1801 писав:Ждіть кв.2,де буде написано,що пакет документів прийнято на основі всіх кв.1.Сашка111 писав: квитанція 1 прийшла одна, але там де вставка "Відправлені звіти" є всі три звіти, тобто звіт єсв і додаткі до нього.....як воно взагалі має виглядати?? допоможіть будь ласка
Електронний кабінет платника
-
Нина1801
- Оракул

- Повідомлень: 276
- З нами з: 01 липня 2015, 11:54
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 139 разів
-
Сашка111
- Гуру

- Повідомлень: 87
- З нами з: 10 січня 2017, 21:25
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 11 разів
Чекайте,ще час є до 20 числа.Якщо після святкових нічого не буде,відправляйте знову.А де ви дивитеся прихід квитанцій?[/quote]
там, де "Ведення звітності" є маленький трикутником біля звіту, там прийшла квитанція №1, а ще там де вхідні/вихідні документи, там також дивлюся, я шось не правильно роблю???
А як відсилати ще раз звіт, то ставити стан "Звітний" чи "Новий звітний"???
там, де "Ведення звітності" є маленький трикутником біля звіту, там прийшла квитанція №1, а ще там де вхідні/вихідні документи, там також дивлюся, я шось не правильно роблю???
А як відсилати ще раз звіт, то ставити стан "Звітний" чи "Новий звітний"???
-
Нина1801
- Оракул

- Повідомлень: 276
- З нами з: 01 липня 2015, 11:54
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 139 разів
там, де "Ведення звітності" є маленький трикутником біля звіту, там прийшла квитанція №1, а ще там де вхідні/вихідні документи, там також дивлюся, я шось не правильно роблю???Сашка111 писав:Чекайте,ще час є до 20 числа.Якщо після святкових нічого не буде,відправляйте знову.А де ви дивитеся прихід квитанцій?
А як відсилати ще раз звіт, то ставити стан "Звітний" чи "Новий звітний"???[/quote]
Все правильно ви робите.При відправці ще раз звіту буде "Початковий новий".Тільки відправляйте після вихідних днів.
-
Сашка111
- Гуру

- Повідомлень: 87
- З нами з: 10 січня 2017, 21:25
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 11 разів
Все правильно ви робите.При відправці ще раз звіту буде "Початковий новий".Тільки відправляйте після вихідних днів.[/quote]Нина1801 писав:там, де "Ведення звітності" є маленький трикутником біля звіту, там прийшла квитанція №1, а ще там де вхідні/вихідні документи, там також дивлюся, я шось не правильно роблю???Сашка111 писав:Чекайте,ще час є до 20 числа.Якщо після святкових нічого не буде,відправляйте знову.А де ви дивитеся прихід квитанцій?
А як відсилати ще раз звіт, то ставити стан "Звітний" чи "Новий звітний"???
дякую Вам, що відгукнулися) але є ще така штука, там якщо зайти у "Стан розрахунків з бюджетом" і взяти ЄСВ із з/пл поставити дату 20.06.2017, то можна побачити нарахування єсв за звітом, тобто це відбувається, коли звіт прийшов і тоді проходять нарахування.....то виходить нарахування пройдуть, а квитанції 2 немає, так і у кабінеті там де "Перегляд звітності" звіту також немає....Боже мій, я вже не знаю що робити....
-
Нина1801
- Оракул

- Повідомлень: 276
- З нами з: 01 липня 2015, 11:54
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 139 разів
Сашка111 писав:Все правильно ви робите.При відправці ще раз звіту буде "Початковий новий".Тільки відправляйте після вихідних днів.Нина1801 писав:там, де "Ведення звітності" є маленький трикутником біля звіту, там прийшла квитанція №1, а ще там де вхідні/вихідні документи, там також дивлюся, я шось не правильно роблю???Сашка111 писав:Чекайте,ще час є до 20 числа.Якщо після святкових нічого не буде,відправляйте знову.А де ви дивитеся прихід квитанцій?
А як відсилати ще раз звіт, то ставити стан "Звітний" чи "Новий звітний"???
дякую Вам, що відгукнулися) але є ще така штука, там якщо зайти у "Стан розрахунків з бюджетом" і взяти ЄСВ із з/пл поставити дату 20.06.2017, то можна побачити нарахування єсв за звітом, тобто це відбувається, коли звіт прийшов і тоді проходять нарахування.....то виходить нарахування пройдуть, а квитанції 2 немає, так і у кабінеті там де "Перегляд звітності" звіту також немає....Боже мій, я вже не знаю що робити....[/quote]
А попробуйте набрати стан звітності 19.06-буде нуль.Двадцятого числа буде сума по останньому поданому звіті.Не панікуйте,якщо не прийде завтра до вечора кв.2,відправляйте повторно звіт.По ЄСВ суми на задвоюються,всі дані в кабінеті враховуються по останньоподаному звітові.
-
Сашка111
- Гуру

- Повідомлень: 87
- З нами з: 10 січня 2017, 21:25
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 11 разів
А попробуйте набрати стан звітності 19.06-буде нуль.Двадцятого числа буде сума по останньому поданому звіті.Не панікуйте,якщо не прийде завтра до вечора кв.2,відправляйте повторно звіт.По ЄСВ суми на задвоюються,всі дані в кабінеті враховуються по останньоподаному звітові.[/quote] дякую Вам дуже)))Нина1801 писав:Сашка111 писав:Все правильно ви робите.При відправці ще раз звіту буде "Початковий новий".Тільки відправляйте після вихідних днів.Нина1801 писав: там, де "Ведення звітності" є маленький трикутником біля звіту, там прийшла квитанція №1, а ще там де вхідні/вихідні документи, там також дивлюся, я шось не правильно роблю???
А як відсилати ще раз звіт, то ставити стан "Звітний" чи "Новий звітний"???
дякую Вам, що відгукнулися) але є ще така штука, там якщо зайти у "Стан розрахунків з бюджетом" і взяти ЄСВ із з/пл поставити дату 20.06.2017, то можна побачити нарахування єсв за звітом, тобто це відбувається, коли звіт прийшов і тоді проходять нарахування.....то виходить нарахування пройдуть, а квитанції 2 немає, так і у кабінеті там де "Перегляд звітності" звіту також немає....Боже мій, я вже не знаю що робити....
- elbuh
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1795
- З нами з: 23 серпня 2013, 11:29
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 543 рази
- Подякували: 1099 разів
- Контактна інформація:
Особо спорить с Вами нет желания. К тому же с учетом, что понимания вопроса у Вас отсутствует. Прочитайте то о чем я говорю и по пробуйте. Когда убедитесь, что все работает напишите ))))))))) У Вас квитанции при подаче в две налоговых отчета приходит две (из каждой налоговой), а файл уходит один )))) Напишите когда поймете, что не правы.SonataEvol писав:Ви не зовсім коректно сформулювали, тому що зовсім не розумієте, про що йде мова:)elbuh писав:Я не совсем корректно сформулировал. Извиняюсь, бывают разные случаи. В некоторых отчетах есть поля куда подается отчет и куда подается копия. Тогда куда подается оригинал ставится Ваша основная налоговая, а копия по месту. Тогда исправление в карточке действительно не поможет. Надо смотреть отчет в программе.
Будь-який (абсолютно) податковий звіт можна відправити одразу у дві ДПІ - за місцем реєстрації та за місцем здійснення діяльності. І ніякі поля на бланку звіту для цього не потрібні.
Цілком упевнений) Ми з Сонатою це вже 5 років пробуємо та й іншим допомагаємо.elbuh писав:А Вы уверены в том о чем говорите? Вы сами пробовали? Предположим, что шлюз работает так как Вы думаете. Если у Меня один отчет должен идти в 3 налоговых
Один звіт (один і той самий екземпляр) не може йти одразу до 3-х ДПІ - максимум до 2-х: як я вже писав вище, за місцем реєстрації та за місцем здійснення діяльності. Якщо у вас три, наприклад, торгові точки у різних районах, то звіт по кожній з них повинен піти до вашої основної ДПІ (за реєстрацією ПП) та до ДПІ району, де розташована торгова точка. Він не повинен йти до ДПІ інших двох районів, тому що вони ніяк не опікуються іншими вашими двома точками. Кожен район за розташуванням приймає тільки своє, а район за реєстрацією - усі звіти.
За вмістом атрибутів <C_REG>, <C_RAJ> та <C_STI_ORIG> у XML-файлі звіту, та за відповідними позиціями у назві файлу.elbuh писав:Шлюз сам определит в какие? Интересно как?
Пробачте, але ваша довідка нікчемна через брак технічних знань щодо подання податкової звітності у електронному виглядіelbuh писав:Для справки шлюз направляет 1 отчет в 1 налоговую. Поэтому нужно отправить 3 файла.
Раджу почитати Додаток 1 до наказу ДПА України від 03.05.2006 № 242 (у редакції наказу Міндоходів від 09.10.2013 №561).
Принаймні, будете знати, що клієнтам казати.
Точніше, при зміні реєстрації у ДПІ. Поки підприємство "приписане" до старої ДПІ, то усю електронну звітність по факту можна подати тільки туди, незалежно від поштової адреси підприємства.elbuh писав:П.С. Еще часто при смене юр. адреса бывает так что часть отчетов нужна подавать в новую налоговую, а часть еще в старую и все принимается с одни договором.
Якщо після зміни реєстрації у ДПІ платнику треба подати щось до старої інспекції, то йому доведеться нести такі звіти фізично на флешці, тому що на шлюзі ДФС подібні випадки, на жаль, не враховано.
У будь-якому разі, цей випадок ніяк не стосується ситуації, коли треба подати звітність за місцем реєстрації та за місцем здійснення діяльності одночасно.
технический специалист по программе M.E.DOC компании Электронная бухгалтерия (elbuh.com.ua)
-
Nadiy
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2688
- З нами з: 23 липня 2015, 08:52
- Дякував (ла): 447 разів
- Подякували: 1989 разів
05.05.17 отримали нові ключі від ацск "Україна", зайти в електронний кабінет неможливо-"Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений)", конвертувати теж не хоче- "помилка код 2", підкажіть в чому причина? Дякую.
- elbuh
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1795
- З нами з: 23 серпня 2013, 11:29
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 543 рази
- Подякували: 1099 разів
- Контактна інформація:
Уверены, что правильный пароль на ключ директора вводите.Nadiy писав:05.05.17 отримали нові ключі від ацск "Україна", зайти в електронний кабінет неможливо-"Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений)", конвертувати теж не хоче- "помилка код 2", підкажіть в чому причина? Дякую.
технический специалист по программе M.E.DOC компании Электронная бухгалтерия (elbuh.com.ua)
-
Nadiy
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2688
- З нами з: 23 липня 2015, 08:52
- Дякував (ла): 447 разів
- Подякували: 1989 разів
пароль вводила правильний "новий", та напевно мозіла робить запам"ятовування паролів або що, взяла через медок змінила пароль на попередній-старий і проблеми як і не було#smile3#elbuh писав:Уверены, что правильный пароль на ключ директора вводите.Nadiy писав:05.05.17 отримали нові ключі від ацск "Україна", зайти в електронний кабінет неможливо-"Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений)", конвертувати теж не хоче- "помилка код 2", підкажіть в чому причина? Дякую.