адміністрування-керування кодом доступу
«M.E.Doc» ⏩ відправка звітності
- Ребекка
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 4268
- З нами з: 28 лютого 2012, 07:00
- Звідки: м. Черкаси
- Дякував (ла): 7198 разів
- Подякували: 2402 рази
Добрый день
Вопрос не совсем бухгалтерский, не знаю куда писать, у кого спрашивать, может тут подскажут - у меня не отправляет почту на zvit@sta.gov.ua из медка. Почтовый сервер говорит что "gate2.tax.gov.ua: no response". Скорее всего наши доблестные айтишники закрыли доступ из зарубежа (где по случайной случайности у многих находятся сервера бух отчётности). Инфы куда обращаться что бы добавили в белый список тоже нигде нет. Скорее всего облачники с амазонов и гуглклауда автоматом попали в списки, но что делать менее продвинутым?
Вопрос не совсем бухгалтерский, не знаю куда писать, у кого спрашивать, может тут подскажут - у меня не отправляет почту на zvit@sta.gov.ua из медка. Почтовый сервер говорит что "gate2.tax.gov.ua: no response". Скорее всего наши доблестные айтишники закрыли доступ из зарубежа (где по случайной случайности у многих находятся сервера бух отчётности). Инфы куда обращаться что бы добавили в белый список тоже нигде нет. Скорее всего облачники с амазонов и гуглклауда автоматом попали в списки, но что делать менее продвинутым?
Пишите в Медок запрос, укажите контакты, ваш IPадрес и куда не можете попасть. Нам так быстро открыли доступ .
-
zoltan
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1474
- З нами з: 23 серпня 2016, 11:48
- Дякував (ла): 901 раз
- Подякували: 625 разів
Аналогічна ситуація і в сонатіcahbe писав: ↑16 березня 2022, 10:08Добрый день
Вопрос не совсем бухгалтерский, не знаю куда писать, у кого спрашивать, может тут подскажут - у меня не отправляет почту на zvit@sta.gov.ua из медка. Почтовый сервер говорит что "gate2.tax.gov.ua: no response". Скорее всего наши доблестные айтишники закрыли доступ из зарубежа (где по случайной случайности у многих находятся сервера бух отчётности). Инфы куда обращаться что бы добавили в белый список тоже нигде нет. Скорее всего облачники с амазонов и гуглклауда автоматом попали в списки, но что делать менее продвинутым?
-
звит
- Высший разум

- Повідомлень: 591
- З нами з: 11 грудня 2014, 17:27
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 258 разів
на форуме Сонаты есть вот такая инфа, может будет полезна:
Для коректної роботи Сонаті потрібен безперешкодний доступ до певних ресурсів мережі Інтернет. Перелік таких ресурсів із коротким описом наведений нижче:
195.189.227.125:80 (sonata.biz.ua) - оновлення програми, перевірка ліцензії
178.20.159.196:10455 - звернення до тех. підтримки засобами Сонати
193.200.32.42:80 (obmen.tax.gov.ua) - обмін РК до податкових та акцизних накладних (сервер ДПС)
193.200.32.43:80 (soap.tax.gov.ua) - відправлення звітності до ДПС за прямим з'єднанням
193.200.32.30:80 - інша інформація від ДПС (стан розрахунків із бюджетом)
195.230.128.103:80 (directzvit.ukrstat.gov.ua) - відправлення звітності до Держстату за прямим з'єднанням
94.131.241.223:80 - відправлення звітності до МЕРТ за прямим з'єднанням
91.142.165.86:80 - відправлення звітності до ФСС за прямим з'єднанням
193.17.44.253:80 (api.bank.gov.ua) - відправлення звітності до НБУ за прямим з'єднанням
Для коректної роботи Сонаті потрібен безперешкодний доступ до певних ресурсів мережі Інтернет. Перелік таких ресурсів із коротким описом наведений нижче:
195.189.227.125:80 (sonata.biz.ua) - оновлення програми, перевірка ліцензії
178.20.159.196:10455 - звернення до тех. підтримки засобами Сонати
193.200.32.42:80 (obmen.tax.gov.ua) - обмін РК до податкових та акцизних накладних (сервер ДПС)
193.200.32.43:80 (soap.tax.gov.ua) - відправлення звітності до ДПС за прямим з'єднанням
193.200.32.30:80 - інша інформація від ДПС (стан розрахунків із бюджетом)
195.230.128.103:80 (directzvit.ukrstat.gov.ua) - відправлення звітності до Держстату за прямим з'єднанням
94.131.241.223:80 - відправлення звітності до МЕРТ за прямим з'єднанням
91.142.165.86:80 - відправлення звітності до ФСС за прямим з'єднанням
193.17.44.253:80 (api.bank.gov.ua) - відправлення звітності до НБУ за прямим з'єднанням
- elbuh
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1795
- З нами з: 23 серпня 2013, 14:29
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 543 рази
- Подякували: 1099 разів
- Контактна інформація:
Добрый день! Пробуйте по прямому соиденению. Для этого администрування-параметри системи-звитнисть-постамвить галочку на прямом соединение.cahbe писав: ↑16 березня 2022, 10:08Добрый день
Вопрос не совсем бухгалтерский, не знаю куда писать, у кого спрашивать, может тут подскажут - у меня не отправляет почту на zvit@sta.gov.ua из медка. Почтовый сервер говорит что "gate2.tax.gov.ua: no response". Скорее всего наши доблестные айтишники закрыли доступ из зарубежа (где по случайной случайности у многих находятся сервера бух отчётности). Инфы куда обращаться что бы добавили в белый список тоже нигде нет. Скорее всего облачники с амазонов и гуглклауда автоматом попали в списки, но что делать менее продвинутым?
технический специалист по программе M.E.DOC компании Электронная бухгалтерия (elbuh.com.ua)
-
Capitoshechka
- Высший разум

- Повідомлень: 928
- З нами з: 02 липня 2013, 21:47
- Дякував (ла): 74 рази
- Подякували: 569 разів
Цікава історія трапилася.
Дзвінок з управління соц.захисту населення.
Відправляють через МЕДок запити (1301502 та 1301602) а у відповідь тиша. Ні атвєта, ні прівєта. Кілька разів поспіль відправляли в різні дні. Але після того, як ці самі запити було відправлено через демо-сонату, по сонаті все прийшло відразу. Зі слів працівника УСЗН, вони зв'язувалися зі своїми колегами в інших містах - там ситуація аналогічна. Людям доводиться икручувати собі руки і ставити демо-сонату, при цьому маючи ліцензію на МЕДок. Хтось може роз'яснити ситуацію?
Дзвінок з управління соц.захисту населення.
Відправляють через МЕДок запити (1301502 та 1301602) а у відповідь тиша. Ні атвєта, ні прівєта. Кілька разів поспіль відправляли в різні дні. Але після того, як ці самі запити було відправлено через демо-сонату, по сонаті все прийшло відразу. Зі слів працівника УСЗН, вони зв'язувалися зі своїми колегами в інших містах - там ситуація аналогічна. Людям доводиться икручувати собі руки і ставити демо-сонату, при цьому маючи ліцензію на МЕДок. Хтось може роз'яснити ситуацію?
Ви, байстрюки катів осатанілих,
Не забувайте, виродки, ніде:
Народ мій є! В його волячих жилах
Козацька кров клекоче і гуде!
Не забувайте, виродки, ніде:
Народ мій є! В його волячих жилах
Козацька кров клекоче і гуде!
- elbuh
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1795
- З нами з: 23 серпня 2013, 14:29
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 543 рази
- Подякували: 1099 разів
- Контактна інформація:
Отправляют через электроную почту? Если да то см. пост выше.Capitoshechka писав: ↑21 березня 2022, 15:22Цікава історія трапилася.
Дзвінок з управління соц.захисту населення.
Відправляють через МЕДок запити (1301502 та 1301602) а у відповідь тиша. Ні атвєта, ні прівєта. Кілька разів поспіль відправляли в різні дні. Але після того, як ці самі запити було відправлено через демо-сонату, по сонаті все прийшло відразу. Зі слів працівника УСЗН, вони зв'язувалися зі своїми колегами в інших містах - там ситуація аналогічна. Людям доводиться икручувати собі руки і ставити демо-сонату, при цьому маючи ліцензію на МЕДок. Хтось може роз'яснити ситуацію?
технический специалист по программе M.E.DOC компании Электронная бухгалтерия (elbuh.com.ua)
-
звит
- Высший разум

- Повідомлень: 591
- З нами з: 11 грудня 2014, 17:27
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 258 разів
Тут ПО не имеет значения, с учетом нынешней ситуации лучше поставить оба из возможных варианта отправки отчетов. Например в Сонате в настройках по умолчанию стоит отправка с помощью прямого соединения, идет попытка отправки .. если нет отклика (не работает прямое соединеие у ДПС) - то идет попытка отправки уже через е-мейл (естественно емейл должен быть корректно настроен). А при проверке входящих сообщений (квитанций или НН) есть журнал событий - видно работает ли прямое соединение, или есть ли ошибки при получении почты. От того и отталкивайтесь - одним способом не отправляет - значит второй вариант отправки пробуйтеCapitoshechka писав: ↑21 березня 2022, 15:22Цікава історія трапилася.
Дзвінок з управління соц.захисту населення.
Відправляють через МЕДок запити (1301502 та 1301602) а у відповідь тиша. Ні атвєта, ні прівєта. Кілька разів поспіль відправляли в різні дні. Але після того, як ці самі запити було відправлено через демо-сонату, по сонаті все прийшло відразу. Зі слів працівника УСЗН, вони зв'язувалися зі своїми колегами в інших містах - там ситуація аналогічна. Людям доводиться икручувати собі руки і ставити демо-сонату, при цьому маючи ліцензію на МЕДок. Хтось може роз'яснити ситуацію?