картку приєднання надо заключить. это можно сделать, из бесплатных, только через сонату. в медке эту возможность отключилиcybd писав:Кто помнит/знает, нужно ли отдельно заключать договор с ПФ для отправки отчета ЄСВ?
Я заключил только с ДПІ.
«Єдине вікно подання електронної звітності» і не тільки
-
- Высший разум
- Повідомлень: 789
- З нами з: 30 листопада 2011, 08:29
- Дякував (ла): 109 разів
- Подякували: 270 разів
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1521
- З нами з: 21 березня 2014, 19:23
- Дякував (ла): 164 рази
- Подякували: 904 рази
чтобы в медке отправить карточку ее нужно просто открытой подписывать, по поводу самой карточки еще есть такие пенсионные которые требуют, но их очень мало но в основном хватает договораagony писав:картку приєднання надо заключить. это можно сделать, из бесплатных, только через сонату. в медке эту возможность отключилиcybd писав:Кто помнит/знает, нужно ли отдельно заключать договор с ПФ для отправки отчета ЄСВ?
Я заключил только с ДПІ.
-
- Оракул
- Повідомлень: 206
- З нами з: 28 березня 2011, 11:04
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 30 разів
Полностью поддерживаю 29umka11,#hifive# тем более что большинство отчетов мы отправляем в Налоговую, упростили бы нам жизнь, создав ОДНУ хорошую, бесплатную #g_haha# программу. А то получается, что одни отчеты в Кабинете или Окне, другие через Демо-Медок, а в статистику "ножками", #g_witch# т.к. бесплатные программы в статистику отчеты не отправляют.#[-x29umka11 писав:Хочется пользоваться одной бесплатной программой чтоб создать, подписать, отправить и корректно принять #cray#Яков писав:Немного странно и удивительно, что есть упорные пользователи, которые хотят сдавать отчётность либо через Кабинет, либо через Единое окно.
Эти программы - тестовые, глючат, не всегда правильно формируют пакеты...
И это при наличии других - более простых и удобных бесплатных версий программ, о которых столько писалось и пишется...
-
- Высший разум
- Повідомлень: 577
- З нами з: 24 січня 2014, 21:40
- Дякував (ла): 445 разів
- Подякували: 219 разів
При попытке подписания Запыта в Едином окне выдает ошибку "Статус звіту не дозволяє накласти цифровий підпис". Какой у Запыта должен быть статус? С другими отчетами было все нормально подписывалось раньше
-
- Знаток
- Повідомлень: 21
- З нами з: 25 січня 2015, 20:19
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 14 разів
Якщо когось зацікавить. Вдалося затягнути вхідні ПН в Єдине вікно.
Відправив запит J1300103. У поштову скриньку Єдиного вікна прийшли Витяг, виписані ПН та ПН від постачальників. Витяг та виписані ПН затягнуло у Єдине вікно, а от ПН постачальників просто так не бачить (ні розшифрувати, ні прочитати). Поки віднайшов такий вихід:
1. Створити у Єдиному вікні (Сервіс\Персональні параметри) профіль підприємства із кодом ЄДРПОУ постачальника (можна вказати тілки ЄДРПОУ та назву організації).
2. Перекинути файли ПН у підкаталог c:\edzv\dir_receive\"ЄДРПОУ постачальника" .
3. Змінити активный профіль на профіль постачальника (Сервіс\Персональні параметри\ Обрати).
4. Відкрити меню Звіти та квитанції \ Прийняти квитанції. У списку квитанцій мають з'явитись зашифровані ПН цього постачальника.
5. Розшифрувати. Перейти в архів.
Відкрити в архіві таку ПН не вдасться, оскільки у цьому файлі крім самої ПН є ще цифровий підпис постачальника. З точки зору юриспруденції цей файл замінює паперову ПН із підписом та мокрою печаткою. Але він не придатний для читання у такому вигляді. Тому створимо копію, придатну для читання. Для кожної накладної виконуємо пункти 6, 7, 8.
6. Правою кнопкою мишки по ПН в архіві \ Відкрити як текст. Відкриється Блокнот.
7. Видалити все непотрібне ("крякозябли" цифрового підпису) вище та нижче xml-документу, тобто до послідовності символів
<?xml version="1.0" encoding="windows-1251"?>
та нижче рядка
</DECLAR>
УВАГА! Не переплутайте з рядком <DECLAR>
8. В меню "Файл" Блокноту вибираємо "Сохранить как...".
- Вибираємо папку для збереження c:\edzv\xml
- В кінці імені файлу (перед крапкою) додаємо знак "мінус".
- Тиснемо "Ok".
- Закриваємо Блокнот.
9. Коли створено читабельні копії для всіх ПН, у Єдиному вікні запускаємо меню Сервіс \ Синхронізація журналу документів.
10. Переглядаємо \ друкуємо одержану ПН стандартно через меню "Відкрити". Але активним має бути профіль цього постачальника (Сервіс\Персональні параметри\ Обрати).
P.S. Трохи забагато зайвих рухів.
Проте профіль для кожного постачальника створюється один раз. Коли набереться база профілів основних постачальників, потім довносити лише нових.
Незручно переглядати прийняті ПН за період. Треба по черзі активувати профіль кожного контрагента, де видно ПН лише від нього. Як вихід: одразу виводити на друк ПН постачальників (при цьому не обов'язково друкувати на папір). Тоді в одному каталозі c:\edzv\output створюються зручні для перегляду і друку PDF-файли кожної ПН. Хочете - переглядайте на комп'ютері, хочете - друкуйте на папері, якщо Вам так зручніше працювати з архівом. Лише нагадаю, що законним документом (для суперечок, судів, ДФС тощо) є лише файл електронної ПН із цифровим підписом стягнутий зі сервера ДФС.
Будемо сподіватись, що розробники СКПЗ_ФПЗ найближчим часом спростять процедуру затягування та перегляду отриманих ПН.
Відправив запит J1300103. У поштову скриньку Єдиного вікна прийшли Витяг, виписані ПН та ПН від постачальників. Витяг та виписані ПН затягнуло у Єдине вікно, а от ПН постачальників просто так не бачить (ні розшифрувати, ні прочитати). Поки віднайшов такий вихід:
1. Створити у Єдиному вікні (Сервіс\Персональні параметри) профіль підприємства із кодом ЄДРПОУ постачальника (можна вказати тілки ЄДРПОУ та назву організації).
2. Перекинути файли ПН у підкаталог c:\edzv\dir_receive\"ЄДРПОУ постачальника" .
3. Змінити активный профіль на профіль постачальника (Сервіс\Персональні параметри\ Обрати).
4. Відкрити меню Звіти та квитанції \ Прийняти квитанції. У списку квитанцій мають з'явитись зашифровані ПН цього постачальника.
5. Розшифрувати. Перейти в архів.
Відкрити в архіві таку ПН не вдасться, оскільки у цьому файлі крім самої ПН є ще цифровий підпис постачальника. З точки зору юриспруденції цей файл замінює паперову ПН із підписом та мокрою печаткою. Але він не придатний для читання у такому вигляді. Тому створимо копію, придатну для читання. Для кожної накладної виконуємо пункти 6, 7, 8.
6. Правою кнопкою мишки по ПН в архіві \ Відкрити як текст. Відкриється Блокнот.
7. Видалити все непотрібне ("крякозябли" цифрового підпису) вище та нижче xml-документу, тобто до послідовності символів
<?xml version="1.0" encoding="windows-1251"?>
та нижче рядка
</DECLAR>
УВАГА! Не переплутайте з рядком <DECLAR>
8. В меню "Файл" Блокноту вибираємо "Сохранить как...".
- Вибираємо папку для збереження c:\edzv\xml
- В кінці імені файлу (перед крапкою) додаємо знак "мінус".
- Тиснемо "Ok".
- Закриваємо Блокнот.
9. Коли створено читабельні копії для всіх ПН, у Єдиному вікні запускаємо меню Сервіс \ Синхронізація журналу документів.
10. Переглядаємо \ друкуємо одержану ПН стандартно через меню "Відкрити". Але активним має бути профіль цього постачальника (Сервіс\Персональні параметри\ Обрати).
P.S. Трохи забагато зайвих рухів.
Проте профіль для кожного постачальника створюється один раз. Коли набереться база профілів основних постачальників, потім довносити лише нових.
Незручно переглядати прийняті ПН за період. Треба по черзі активувати профіль кожного контрагента, де видно ПН лише від нього. Як вихід: одразу виводити на друк ПН постачальників (при цьому не обов'язково друкувати на папір). Тоді в одному каталозі c:\edzv\output створюються зручні для перегляду і друку PDF-файли кожної ПН. Хочете - переглядайте на комп'ютері, хочете - друкуйте на папері, якщо Вам так зручніше працювати з архівом. Лише нагадаю, що законним документом (для суперечок, судів, ДФС тощо) є лише файл електронної ПН із цифровим підписом стягнутий зі сервера ДФС.
Будемо сподіватись, що розробники СКПЗ_ФПЗ найближчим часом спростять процедуру затягування та перегляду отриманих ПН.
-
- Знаток
- Повідомлень: 21
- З нами з: 25 січня 2015, 20:19
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 14 разів
Чи пройшов Запит перевірку структури та камеральну перевірку?29umka11 писав:При попытке подписания Запыта в Едином окне выдает ошибку "Статус звіту не дозволяє накласти цифровий підпис". Какой у Запыта должен быть статус? С другими отчетами было все нормально подписывалось раньше
-
- Высший разум
- Повідомлень: 577
- З нами з: 24 січня 2014, 21:40
- Дякував (ла): 445 разів
- Подякували: 219 разів
Да, прошел проверки. Возможно, это какой-то глюк в программе, связан с тем, что перед этим выдавало ошибку, что не все поля заполнены,причем я пробовала разные варианты и пыталась сохранить, а когда написала в списке инфу по ПР, запит прошел проверку нормально#search#vvmin писав:Чи пройшов Запит перевірку структури та камеральну перевірку?29umka11 писав:При попытке подписания Запыта в Едином окне выдает ошибку "Статус звіту не дозволяє накласти цифровий підпис". Какой у Запыта должен быть статус? С другими отчетами было все нормально подписывалось раньше
-
- Знаток
- Повідомлень: 21
- З нами з: 25 січня 2015, 20:19
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 14 разів
При формуванні Запиту "за дату" в ОПЗ 1.30.43 чи у Єдиному вікні 1.10.0, щоб не виникала помилка перевірки структури, необхідно в таблиці поставити одиничку у графі номер накладної. Це глюк програми.29umka11 писав:Возможно, это какой-то глюк в программе, связан с тем, что перед этим выдавало ошибку, что не все поля заполнены,причем я пробовала разные варианты и пыталась сохранить, а когда написала в списке инфу по ПР, запит прошел проверку нормально
Можна інакше. Скачати виправлені файли F1300103.xsd та J1300103.xsd з сайта електроних форм ДФС або звідси:
розархівувати та помістити до підкаталога xsd
c:\opz\xsd\
c:\edzv\xsd\
Глючний запит я би рекомендував видалити і набрати знов.
Крім того слідкуйте, щоб у Вас не повторювались номери запитів, оскільки вони проставляються вручну і можуть відрізнятись від номера електронного документа (видно в імені файла). Можлива ситуація, коли Ви відправляєте Запит із номером, по якому вже очікується відповідь.
Итак, спешу сообщить новости в прогрессе отправки ЄСВ.
Сформировал документ в программе Єдине вікно
Импортировал в Сонату, подписал и отправил.
Получил Квитанцию №1.
Получил Квитанцию №2, в которой
Результат обробки: файл відхилено.
Помилка: Невідповідний формат файлу E05T02H.XML
У кого-то есть идеи? Может кто знает, куда обратиться и в какую тех. поддержку?
Заранее благодарен.
Сформировал документ в программе Єдине вікно
Импортировал в Сонату, подписал и отправил.
Получил Квитанцию №1.
Получил Квитанцию №2, в которой
Результат обробки: файл відхилено.
Помилка: Невідповідний формат файлу E05T02H.XML
У кого-то есть идеи? Может кто знает, куда обратиться и в какую тех. поддержку?
Заранее благодарен.
-
- Знаток
- Повідомлень: 21
- З нами з: 25 січня 2015, 20:19
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 14 разів
На форумах iFin та Соната на таку ж квитанцію кажуть, що проблеми зі шлюзом ДФС. Переформувати звіт та відправити. Крім того перевірити, чи зформовано пакет: тег LINKED_DOCS в xml документах E05T00H та E05T02H.cybd писав:Получил Квитанцию №2, в которой
Результат обробки: файл відхилено.
Помилка: Невідповідний формат файлу E05T02H.XML