Безкоштовні ключі ЕЦП

Подання звітності в електронному вигляді
Аватар користувача
Popen
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 18795
З нами з: 20 травня 2011, 00:41
Звідки: Україна, м.Харків
Дякував (ла): 2052 рази
Подякували: 10346 разів

Повідомлення Popen »

opz писав: Можно, прочитайте на официальном сайте как это сделать, см. тут http://acskidd.gov.ua/blokuvannya

Блокування посиленого сертифіката за електронним запитом
Блокування посиленого сертифіката за електронним запитом не потребує оформлення паперових документів та відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД ДФС.
Зазначена процедура здійснюється цілодобово за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа підписувача.
Процедуру блокування власного посиленого сертифіката за електронним запитом наведено в пп. 5.9. п.5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1» та у «Відеоінструкції по блокуванню посилених сертифікатів за електронним запитом».
Інформування підписувача про блокування здійснюються в режимі реального часу.
Насколько я понял вопрошанта, его дир потерял/забыл пароль к ЭЦП и теперь ничего подписать невозможно...

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1960
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 903 рази

Повідомлення opz »

Popen писав:
opz писав: Можно, прочитайте на официальном сайте как это сделать, см. тут http://acskidd.gov.ua/blokuvannya

Блокування посиленого сертифіката за електронним запитом
Блокування посиленого сертифіката за електронним запитом не потребує оформлення паперових документів та відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД ДФС.
Зазначена процедура здійснюється цілодобово за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа підписувача.
Процедуру блокування власного посиленого сертифіката за електронним запитом наведено в пп. 5.9. п.5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1» та у «Відеоінструкції по блокуванню посилених сертифікатів за електронним запитом».
Інформування підписувача про блокування здійснюються в режимі реального часу.
Насколько я понял вопрошанта, его дир потерял/забыл пароль к ЭЦП и теперь ничего подписать невозможно...
Пароль к ЭЦП и кодовое слово - это совершенно разные вещи: это как ПИН код к банковской карте и кодовое слово (которое обычно девичья фамилия матери).

Аватар користувача
Яков
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 13686
З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 14129 разів
Подякували: 27922 рази

Повідомлення Яков »

Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП

Для подачи документов физическим лицом-предпринимателем необходимо ознакомиться с Пам'яткою щодо заповнення Реєстраційної картки (для фізичної особи - підприємця) , а также с
Реєстрація користувачів (для [b
фізичної особи - підприємця[/b])]Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП фізичною особою – підприємцем (особисто):
заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП найманими працівниками фізичної особи – підприємця:
заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках*;

додаток до розділу 2 Реєстраційної картки, у двох примірниках;

трудовий договір з відміткою про реєстрацію у центрі зайнятості (надається виключно для ознайомлення) та його копія;

копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

* - якщо фізична особа – підприємець не потребує формування для себе посиленого сертифіката, розділ 2 не заповнюється, окрім полів, де засвідчується Реєстраційна картка;
** - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.

У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.
У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника.
Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
Під час процедури ідентифікації повірена особа повинна пред’явити оригінал паспорта громадянина України, а за його відсутності паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідки на тимчасове/постійне проживання, посвідчення біженця або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.
Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.
Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.

[center]ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ[/center]
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом фізичної особи – підприємця та його печаткою (у разі її наявності).
Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.
До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
Завантажити комплект документів одним файлом (ФОП)


Образец заполненной Рег картки (ФОП)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Для подачи документов юридическим лицом необходимо ознакомиться с Пам'яткою щодо заповнення Реєстраційної картки (для юридичної особи) , а также с
Реєстрація користувачів (для [b
для юридичної особи[/b])]Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП юридичною особою:
заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання послуг ЕЦП для більш ніж двох осіб), у двох примірниках;

оригінал статуту юридичної особи (засновницького договору, рішення про створення юридичної особи, яка діє на підставі модельного статуту) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

копії документів, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи та його повноваження (наказ про призначення на посаду або трудовий договір);

копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);

копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);

копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.

УВАГА! Отримати послуги ЕЦП можна в представництвах АЦСК ІДД ДФС виключно у межах територіальної одиниці (області) державної реєстрації юридичної особи.
У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.

У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника.
Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
Під час процедури ідентифікації повірена особа повинна пред’явити оригінал паспорта громадянина України, а за його відсутності паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідки на тимчасове/постійне проживання, посвідчення біженця або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.
Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.
Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.
[center]ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ[/center]
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника юридичної особи з прикладенням печатки юридичної особи (за її наявності). Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.
До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
Завантажити комплект документів одним файлом (ЮО)

Образец заполненной Рег картки (ЮО)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Более подробно: сайт АЦСК ІДД ДФС

-----------------------------
Комментарий:
1. В регистрационной карточке для ФОПа на 2-й стр. ошибка - отсутствует фраза "Реєстраційна картка приймається до розгляду протягом п'яти робочих днів з дня її підписання". В заполненном образце эта фраза присутствует.

В АЦСК ИДД ДФС обещали исправить эту ошибку - ИСПРАВЛЕНО!

2. В Договоре про надання послуг електронного цифрового підпису в п. 4.4. указано:
Ключі ЕЦП підписувача генеруються ним особисто або його довіреною особою на станції генерації ключів АЦСК ІДД та, як виняток, на робочому місці підписувача.
В нарушение Договора ФОП и ЮЛ (кроме державних установ) не могут генерировать ключи "на робочому місці підписувача". Из самой формы Рег. картки для ФОПов убрали поля "Запит на сертификат".

В АЦСК ИДД ДФС сообщили, что эту норму (генерации ключей "дома") - не вернут; на моё замечание о нарушении Договора пообещали внести изменения в Договор

3. Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП фізичною особою – підприємцем (особисто):
копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;
У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.
У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника.
А ведь уже существуют новые, пластиковые паспорта, в которых только 2 страницы: лицевая и обратная. По действующему Порядку ФОП или доверенное лицо с таким паспортом не сможет получить услуги по генерации ключей.#smile3#

В АЦСК ИДД ДФС на моё замечание вначале сказали, что пока никто не обращался с новыми паспортами, но пообещали внести изменения
После моего обращения на Урядову "гарячу лінію" 26.11.2016 был получен письменный ответ из ДФС, зарегистрированный 15.11.2016, в котором сообщили, что "......Громадяни України, які отримали паспорт виготовлений у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, для отримання послуг ЕЦП від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС) повинні надати копію лицьової та зворотної сторони паспорта разом з копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання, засвідчені власноручним підписом.
......Відповідні зміни будуть опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС ( http://acskidd.gov.ua/r_kor ) після затвердження Змін № 1 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС.
"
Зображення

julia.shundiak1992
Гений
Гений
Повідомлень: 428
З нами з: 14 січня 2016, 22:01
Дякував (ла): 98 разів
Подякували: 62 рази

Повідомлення julia.shundiak1992 »

Подскажите пож-та если на предприятии только директор, нужно ли заполнять додаток 2 рег.заявления?

opzpost
Гуру
Гуру
Повідомлень: 81
З нами з: 03 жовтня 2012, 01:22
Подякували: 14 разів

Повідомлення opzpost »

julia.shundiak1992 писав:Подскажите пож-та если на предприятии только директор, нужно ли заполнять додаток 2 рег.заявления?
Нет не нужно "Додаток 2"достаточно только регистрационной карточки. Если количество подписей превысит 3 штуки тогда берется додаток

julia.shundiak1992
Гений
Гений
Повідомлень: 428
З нами з: 14 січня 2016, 22:01
Дякував (ла): 98 разів
Подякували: 62 рази

Повідомлення julia.shundiak1992 »

Ключи получила, как теперь подать договор на электронную отчетность? на горячей линии сказали можно через электронный кабинет, но там я нашла только бланк, который можно скачать...

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1960
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 903 рази

Повідомлення opz »

julia.shundiak1992 писав:Ключи получила, как теперь подать договор на электронную отчетность? на горячей линии сказали можно через электронный кабинет, но там я нашла только бланк, который можно скачать...
Ключи бесплатные?
Проще всего в бесплатной демо-Сонате - подробности см. тут

а потом будете делать отчеты в ОПЗ или в FreeZvit и отправлять той-же самой Сонатой.


julia.shundiak1992
Гений
Гений
Повідомлень: 428
З нами з: 14 січня 2016, 22:01
Дякував (ла): 98 разів
Подякували: 62 рази

Повідомлення julia.shundiak1992 »

opz писав:
julia.shundiak1992 писав:Ключи получила, как теперь подать договор на электронную отчетность? на горячей линии сказали можно через электронный кабинет, но там я нашла только бланк, который можно скачать...
Ключи бесплатные?
Проще всего в бесплатной демо-Сонате - подробности см. тут

а потом будете делать отчеты в ОПЗ или в FreeZvit и отправлять той-же самой Сонатой.

скачала, а подскажите куда ключи подтягивать?

zoltan
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1409
З нами з: 23 серпня 2016, 11:48
Дякував (ла): 853 рази
Подякували: 590 разів

Повідомлення zoltan »

julia.shundiak1992 писав:
opz писав:
julia.shundiak1992 писав:Ключи получила, как теперь подать договор на электронную отчетность? на горячей линии сказали можно через электронный кабинет, но там я нашла только бланк, который можно скачать...
Ключи бесплатные?
Проще всего в бесплатной демо-Сонате - подробности см. тут

а потом будете делать отчеты в ОПЗ или в FreeZvit и отправлять той-же самой Сонатой.

скачала, а подскажите куда ключи подтягивать?
при створенні профілю в сонаті появиться вікно де треба буде обрати ключі

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1960
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 903 рази

Повідомлення opz »

julia.shundiak1992 писав:
opz писав:
julia.shundiak1992 писав:Ключи получила, как теперь подать договор на электронную отчетность? на горячей линии сказали можно через электронный кабинет, но там я нашла только бланк, который можно скачать...
Ключи бесплатные?
Проще всего в бесплатной демо-Сонате - подробности см. тут

а потом будете делать отчеты в ОПЗ или в FreeZvit и отправлять той-же самой Сонатой.

скачала, а подскажите куда ключи подтягивать?
Если планируете для наложения ЭЦП использовать Сонату - то надо установить Сонату и настроить профиль вашего предприятия в Сонате. Там особых инструкций не надо - все довольно понятно...

Відповісти

Повернутись до “Подання звітності в електронному вигляді”