обмен электронными накладными

Подання звітності в електронному вигляді
ArinaArina
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 5916
З нами з: 07 лютого 2013, 04:09
Дякував (ла): 7966 разів
Подякували: 5725 разів

Повідомлення ArinaArina »

Эти реестры писав:А как быть, если покупатель отклонил нн по причине неправильного заполнения (неверное указан адрес), если она уже зарегистрирована в едином реестре!!!Как исправить? Неужели только через кор-ку? Никогда не чувствовала себя такой беспомощной!!!Другой покупатель отклонил по причине: в услугах вместо грн и кода, грит, надо писать послуга и пусто вместо когда..Я одним ухом слышала, что есть какое то совсем недавнее письмо ДПА об этом, но инете ничего не нахожу!! ПОМОГИТЕ!!!
http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=156653

Helen-gold
Оракул
Оракул
Повідомлень: 224
З нами з: 11 квітня 2011, 16:16
Дякував (ла): 123 рази
Подякували: 12 разів

Повідомлення Helen-gold »

Люлик писав:
Helen-gold писав:
в витяге я свой ИНН не указываю. он у меня в базе Медка забит.(с 00)
Вы не указываете в запите, а витяг должен прийти с перечнем НН (выданные/полученные, смотря как запрос сформируете) внесенных в ЕР
в перечне нн есть. и попадает в первичные документы. при открытии вижу нехватку нулей.

Аватар користувача
Valentina
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2544
З нами з: 19 січня 2010, 03:27
Дякував (ла): 2147 разів
Подякували: 2217 разів

Повідомлення Valentina »

Яся писав:Поставщик отказывается отправить налоговую накладную, также отказывается назвать номер налоговой накладной. Говорит, импортируйте сами из реестра.
У нас Медок-демо + модуль ЭДО. Формирую запрос через опз, но проблема та же, как уже выше писалось. За дату не дает выписку, если не указаны точные данные.
Как ещё можно импортировать накладные?
Витяг по запиту можно получить(не зная номера НН поставщика) следующим образом:
Формируем Запит в ОПЗ, ставим дату, за которую хотим получить Вытяг из ЕРПН,
ставим галочки в поле "Отримані", ставим галочку в поле "Імпорт ПН, РК".
В поле "За списком" НЕ ставим галочку, а само поле заполняем "от фонаря"(какой нибудь ИНН, любой номер НН), тогда Запит пройдёт проверку структуры и его можно импортировать в Медок для получения Вытяга.
А, вот импортировать сами НН, пока не получается.

Да, и ещё, в Запите от ОПЗ не активно поле "впродовж ______ днів". Поєтому пока придётся делать Запит каждиы день.

Аватар користувача
fin_o
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1819
З нами з: 27 червня 2013, 14:23
Дякував (ла): 796 разів
Подякували: 699 разів

Повідомлення fin_o »

Эти реестры писав:А как быть, если покупатель отклонил нн по причине неправильного заполнения (неверное указан адрес), если она уже зарегистрирована в едином реестре!!!Как исправить? Неужели только через кор-ку? Никогда не чувствовала себя такой беспомощной!!!Другой покупатель отклонил по причине: в услугах вместо грн и кода, грит, надо писать послуга и пусто вместо когда..Я одним ухом слышала, что есть какое то совсем недавнее письмо ДПА об этом, но инете ничего не нахожу!! ПОМОГИТЕ!!!
Коротка:
У графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО, у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку.
У разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється.
У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».
У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».
У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.
Повна:
Починаючи з 01.01.2015, при постачанні товарів/послуг на митній території України податкова накладна складається за формою та в порядку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 № 957 (далі - Порядок № 957), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.10.2014 за № 1235/26012.
Порядком № 957 передбачено, що з 01.01.2015 податкова накладна та додатки до неї складатимуться і надаватимуться виключно в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи.
Для розпізнавання електронною системою ідентичності зазначених платниками податків показників, вказаних у графі 5 податкової накладної, додатка до податкової накладної та розрахунку коригування, передбачено зазначення коду одиниці виміру об’єкта операції відповідно до Класифікатора системи позначень одиниць вимірювання та обліку, затвердженого наказом Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 09.01.1997 № 8, (далі - КСПОВО).
Згідно із п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Таким чином, у разі якщо вартість послуги визначається із застосуванням одиниць обліку, які відображаються у первинних документах, регістрах бухгалтерського обліку, то у графах 5.1 та 5.2 податкової накладної зазначаються одиниці виміру (умовне позначення і код) згідно з КСПОВО.
У разі якщо послуга, що надається, не має одиниці обліку, у графі 5.1 зазначається «послуга», а графа 5.2 не заповнюється.
У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) у повному обсязі, у графі 6 податкової накладної зазначається «1».
У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги або на суму попередньої оплати частини вартості послуги у графі 6 зазначається відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати у розмірі половини договірної вартості послуги у графі 6 вказується число «0,5».
У графі 7 податкової накладної зазначається ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ у гривнях з копійками, якщо інше не передбачено чинним законодавством.

Эти реестры
Гений
Гений
Повідомлень: 328
З нами з: 21 квітня 2011, 01:35
Дякував (ла): 74 рази
Подякували: 55 разів

Повідомлення Эти реестры »

А как же все-таки внести исправление в уже зарегистрированную нн???#wall#

Эти реестры
Гений
Гений
Повідомлень: 328
З нами з: 21 квітня 2011, 01:35
Дякував (ла): 74 рази
Подякували: 55 разів

Повідомлення Эти реестры »

Что, никто не знает???!!!Я нн зарегистрировала, покупатель отклонил, я ее исправляю и опять рег-рую? Или расчет кор-ки на неправильную??? Если вопрос не касается сумы нн...#clamping#

ar4ik
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 14254
З нами з: 07 січня 2013, 06:29
Дякував (ла): 22126 разів
Подякували: 40708 разів

Повідомлення ar4ik »

Опять не даст, сделайте новую такую-же исправленную, а неверную- не покажете в отчёте. До 1 февраля это возможно.

Эти реестры
Гений
Гений
Повідомлень: 328
З нами з: 21 квітня 2011, 01:35
Дякував (ла): 74 рази
Подякували: 55 разів

Повідомлення Эти реестры »

Оооо...спасибо!...думала уже так нельзя! а с 1 февраля только через кор-ку??

ar4ik
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 14254
З нами з: 07 січня 2013, 06:29
Дякував (ла): 22126 разів
Подякували: 40708 разів

Повідомлення ar4ik »

Эти реестры писав:Оооо...спасибо!...думала уже так нельзя! а с 1 февраля только через кор-ку??
Судя по всему-да.

Dema
Мастер
Мастер
Повідомлень: 59
З нами з: 29 березня 2012, 06:33
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 7 разів

Повідомлення Dema »

Отправила Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних
Поставила галочку Імпорт документу з квитанцією
в ответ пришёл Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних
а кто знает - почему не пришли сами налоговые (бланки)? или они не должны приходить?


Відповісти

Повернутись до “Подання звітності в електронному вигляді”