Universal писав: ↑19 квітня 2024, 08:36
Добрий день! В роботі останнім часом трапляться таке: відправляємо декларацію ПДВ з додатками, або документи на розблокировку податкової накладної в пакеті. Відсилаємо поштою. Приходить квітанція: порушено цілістність пакету. Техпідтримка Арт Звіт відповідає, що треба відправляти звітність в пакеті через сервіс. Так працює сервіс податкової або це помилки в роботі програми Арт Звіт? Дуже незручно відправляти пакет з 50 додатками, очікувати прийняття пакету та получати квітанції про неприйняття.
Це не проблема АРТ-ЗВІТУ.
Це проблема ДПС
Вони не встигають за один операційний день опрацювати всі таблиці звіту. І саме через це йде порушення цілісності пакету. Зверніть увагу на те, що цю помилку Ви отримуєте саме в кв.№2.
Виникає просте логічне запитання: якщо цілісність пакету дійсно була порушена - чому тоді в першій квитанції про це не було нічого? Адже в цьому випадку вже на першій квитанції повинні були зарубати.
Вже десятки разів траплялися такі випадки з різними звітами.
І одного разу вдалося таке спостерігати: була відправлена дека з ПДВ, але квитанцій № 2 не було до кінця робочого дня. Хоча перша прийшла вже після 10-ї. Наступного ранку "вітаннячко" від податкової - порушена цілісність пакету. Коли зайшли в поштову скриньку, то там лежала квитанція на один з додатків, яка впала туди о 01-13. Тобто вже наступного дня. Питання: де тягався звіт з 10ї години і що податкова з ним робила увесь день?
Були випадки, коли люди кілька днів поспіль ЄСВ отак подавали. А там підприємство чимале - близько 1000 працівників. Таблиць багато... Дійшло до того, що бухгалтер прибігала на роботу на 6-30 ранку, щоб раніше відправити - щоб у податкової більше часу на опрацювання було.