«СОТА» − електронна звітність онлайн

Подання звітності в електронному вигляді
Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1521
З нами з: 21 березня 2014, 19:23
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 904 рази

Повідомлення Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС »

ЛИЛИЯ 2 писав:И куда же мне обращаться, Игорь Спец., не подскажите?
Добрый день!
Квитанции сегодня приходят в обычном режиме.
Если Вам удобно - оставьте свой номер телефона в лс - наш специалист свяжется с Вами для скорейшего решения вопроса.
Или наберите на любой удобный для Вас номер
+38 (096) 225-98-34
+38 (096) 225-98-35
+38 (050) 047-18-43
+38 (050) 207-72-78
+38 (050) 307-30-20

Elentary
Мастер
Мастер
Повідомлень: 65
З нами з: 05 квітня 2014, 09:50
Дякував (ла): 30 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Elentary »

Доброго Дня !Через соту відправляв Звіт про визнання електронних документів за формою J1391004,відразу прийшла перша квитанція з відмовою - "Документ не може бути прийнятий - не знайдено файл шаблона 'J1391004.ZTP', або файл порожній, або некоректний".Ключі отримав 20 грудня .Звіт про визнання відправляв сьогодня ,3 січня .Скажіть будь -ласка де я допустив помилку ,чи мені потрібно відправляти інші звіти ?Вперше стикаюсь з такоюб проблемою .

ЛИЛИЯ 2
ПрофиПрофи
Повідомлень: 34
З нами з: 27 травня 2016, 15:01
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ЛИЛИЯ 2 »

Для налоговой теперь J1392001 "Заявка про приєднання до договору про визнання електронних документів", номер Договору до якого приєднуються ищите по коду налоговой. Правда я тоже сегодня отправила заявку через Соту, нет никаких квитанций висит "в дорозі".

Аватар користувача
Андрій61
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1883
З нами з: 24 липня 2017, 15:44
Дякував (ла): 340 разів
Подякували: 886 разів

Повідомлення Андрій61 »

Elentary писав:Доброго Дня !Через соту відправляв Звіт про визнання електронних документів за формою J1391004,відразу прийшла перша квитанція з відмовою - "Документ не може бути прийнятий - не знайдено файл шаблона 'J1391004.ZTP', або файл порожній, або некоректний".Ключі отримав 20 грудня .Звіт про визнання відправляв сьогодня ,3 січня .Скажіть будь -ласка де я допустив помилку ,чи мені потрібно відправляти інші звіти ?Вперше стикаюсь з такоюб проблемою .
Нада отправлять документ с кодом J/F 1392001......
Уже принимают и довольно быстро..........
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.

ЛИЛИЯ 2
ПрофиПрофи
Повідомлень: 34
З нами з: 27 травня 2016, 15:01
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ЛИЛИЯ 2 »

Игорь Специалист М.Е.Док писав:
ЛИЛИЯ 2 писав:И куда же мне обращаться, Игорь Спец., не подскажите?
Добрый день!
Квитанции сегодня приходят в обычном режиме.
Если Вам удобно - оставьте свой номер телефона в лс - наш специалист свяжется с Вами для скорейшего решения вопроса.
Или наберите на любой удобный для Вас номер
+38 (096) 225-98-34
+38 (096) 225-98-35
+38 (050) 047-18-43
+38 (050) 207-72-78
+38 (050) 307-30-20
Добрый день. Посочувствовали, что я одна не такая, много обращений, сказали ждать. Ничем никто не может помочь, обращалась и ДФС, там все отправляют нормально. Попробовала сдать отчет через Приват 24, все проходит и отчеты и квитанции, что тогда с Сотой??? Если я не одна значит какой-то глюк, где зарыта собака???

ЛИЛИЯ 2
ПрофиПрофи
Повідомлень: 34
З нами з: 27 травня 2016, 15:01
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ЛИЛИЯ 2 »

ЛИЛИЯ 2 писав:
Игорь Специалист М.Е.Док писав:
ЛИЛИЯ 2 писав:И куда же мне обращаться, Игорь Спец., не подскажите?
Добрый день!
Квитанции сегодня приходят в обычном режиме.
Если Вам удобно - оставьте свой номер телефона в лс - наш специалист свяжется с Вами для скорейшего решения вопроса.
Или наберите на любой удобный для Вас номер
+38 (096) 225-98-34
+38 (096) 225-98-35
+38 (050) 047-18-43
+38 (050) 207-72-78
+38 (050) 307-30-20
Добрый день. Посочувствовали, что я одна не такая, много обращений, сказали ждать. Ничем никто не может помочь, обращалась и ДФС, там все отправляют нормально. Попробовала сдать отчет через Приват 24, все проходит и отчеты и квитанции, что тогда с Сотой??? Если я не одна значит какой-то глюк, где зарыта собака???
А можно ли перейти сейчас с Соты в Медок или дальше мучаться? Я же не могу начинать день со входа в Соту и проверки квитанций#g_cray2#

ЛИЛИЯ 2
ПрофиПрофи
Повідомлень: 34
З нами з: 27 травня 2016, 15:01
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення ЛИЛИЯ 2 »

ЛИЛИЯ 2 писав:
ЛИЛИЯ 2 писав:
Игорь Специалист М.Е.Док писав: Добрый день!
Квитанции сегодня приходят в обычном режиме.
Если Вам удобно - оставьте свой номер телефона в лс - наш специалист свяжется с Вами для скорейшего решения вопроса.
Или наберите на любой удобный для Вас номер
+38 (096) 225-98-34
+38 (096) 225-98-35
+38 (050) 047-18-43
+38 (050) 207-72-78
+38 (050) 307-30-20
Добрый день. Посочувствовали, что я одна не такая, много обращений, сказали ждать. Ничем никто не может помочь, обращалась и ДФС, там все отправляют нормально. Попробовала сдать отчет через Приват 24, все проходит и отчеты и квитанции, что тогда с Сотой??? Если я не одна значит какой-то глюк, где зарыта собака???
А можно ли перейти сейчас с Соты в Медок или дальше мучаться? Я же не могу начинать день со входа в Соту и проверки квитанций#g_cray2#
Квитанции не приходят еще с 14 декабря, сколько же ждать?

Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1521
З нами з: 21 березня 2014, 19:23
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 904 рази

Повідомлення Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС »

Добрый день!
В Медок Вы перейти можете,при условии приобретения лицензии. Все отчеты и документы из СОТА можно будет импортировать в Медок.
Ситуация с задержкой дохождения квитанций,как показывает практика, периодически бывает и зависит не совсем от программы,в какой Вы работаете, а и от множества факторов,таких как: работа шлюза контролирующего органа,соответствующие настройки операционной системы, настройки ПО в котором подаете отчет, браузер и его настройки и т.д. В случае возникновения вопросов - оставьте свой конт.тел. в личку - я Вам перезвоню,чтобы помочь в их решении.

Marina@
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 119
З нами з: 31 липня 2014, 16:29
Дякував (ла): 84 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення Marina@ »

Добрий вечір! Я не можу отримати пошту, бачу що прийшла пошта, але не може затягнутись в програму, постійно крутить віконце "Зачекайте"... Що мені робити?

Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1521
З нами з: 21 березня 2014, 19:23
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 904 рази

Повідомлення Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС »

Marina@ писав:Добрий вечір! Я не можу отримати пошту, бачу що прийшла пошта, але не може затягнутись в програму, постійно крутить віконце "Зачекайте"... Що мені робити?
Спочатку спробуйте просто перезайти в браузер. Також можна спробувати в іншому браузері (рекомендовано Хром). Почистити куки і кеш браузера, перезапустити його і повторно здійснити вхід в систему і прийняти повідомлення. Якщо попередні дії не допомогли, то можливо потрібно буде перевстановити криптопровайдер самостійно, або ж звернутись до організації, що Вас обслуговує за допомогою, чи до нас на лінію технічної підтримки за телефонами, що вказані у нас на сайті https://intelserv.net.ua/

Відповісти

Повернутись до “Подання звітності в електронному вигляді”