Особисте звернення до бухгалтерів по поводу електронного кабінету податків

Подання звітності в електронному вигляді
acc
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 05 вересня 2014, 09:06
Подякували: 2 рази

Повідомлення acc »

Не лякайтесь, заголовок не хамство, а холодна технічна констатація факту. І ось чому:

1.Розробники ЕКП кажуть про Мультиплатформенність. "без використання спеціально встановленного клієнського застосування". Брехня! Адже потрібен файл cabinetrunner.exe плюс Java-машина плюс обов`язково треба мати Windows і спеціальні бібліотеки. Це примушує використовувати операційну систему певного типу і додатково тягне цілий хвіст супутніх проблем локального ПЗ, налаштування файєволу, антивірусні і вірусні програми і купу іншого непотребу, який може заважати роботі.
2. Сертифікати. А на фіга вони взагалі потрібні? Тема абсолютно надумана. Бухгалтери божеволіють від сертифікатів, ключів і танців з бубном навколо них (вибачте за емоції, але це так). Зрозуміло, що вони потрібні, коли документ установи А необхідно завірити третьою довіреною стороною, щоби передати його установі Б.
Але, якщо ж це ЕКП, то ДПА сама перед собою завіряє документ, який платник податків створює її ж у сервісі. Це абсурд! Треба зробити так просто, як це робиться у WEB-банкінгу (Pay Pal, Приват24 та інш) : логін, пароль, код з СМС і все!
3. Кабінет сирий, працює нестабільно плюс є помилки, наприклад звіти датуються не тим періодом. Вказані телефони і контакти - фейкові. Абсолютно відсутній зворотній зв`язок, форуми. Можна стукати в рейку.
4. Сервер в ДПА працює вкрай нестабільно. Помилки зв`язку регулярні, реактивність для професійної роботи незадовільна.

Резюме : Електронний кабінет податків створювали малограмотні "фахівці" на швидку руку аби як.

Який бухгалтеру потрібе ЕКП? Що мали зробити в ДПА?

1. Простий чистий WEB-кабінет (тільки HTML, JavaScript, A[ax і т.д.) Ні якої прив`язки до типу браузера і, борони боже, операційної системи. Гарний приклад - Приват24.
2. Прибрати нафік сертифікати! Лише проста двохфакторна авторизація+ https. Цього більш ніж достатньо. Для особливо ретивих можна залишити можливість можливість використовувати сертифікати (правда, не думаю, що таких набереться багато).
3. Потрібен додаток для малого бізнесу, щоби можна було працювати із смартфона.
4. Потрібен швидкий грамотний WEB-сервер (apache або nginx, баласувальник навантаження, сервер баз MySQL або Postgres).
--------------------------------------------

Завдяки цьому кожен платник податків в момент реєстрації тоді автоматично одержить свій ЕКП.

Не буде мороки із встановленням і нескінченними оновленнями ПЗ. Відійдуть в минуле всліляки Медки, АртЗвіти, OPZ і Бести та інші фірми прилипали навколо ДПА.
Для бухгалтера не потрвібна ніяка програма для подання звітності. Будь-який комп. і WEB-браузер. Хоч з планшету!
Вся робота, у тому числі і "надсилання" звіту будуть відбуватись у реальному часі, а не так, як зараз мотає нерви електронна звітність із купою квитанцій рознесених у часі інколи до 2 діб.

Бухгалтери, не мовчіть і душіть, як можете кретинів-програмістів ДПА!

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

А ведь не так давно люди задавались вопросом о том, примут ли у них бумажную декларацию заполненную ручками с чернилами разного цвета...
По тему: пользуюсь кабинетом с середины декабря 2013. Вначале сервис работал настолько плохо, что годился только для сверки платежей и приема отчетов из других программ. Сейчас он работает значительно лучше, а значит он развивается (настолько медленно, что со стороны кажется, будто он деградирует :)).
Так что, думаю, всему свое время. Конце-концов, по распоряжению Кабмина в средине-конце осени у нас будут "форсировать" внедрение "Единого окна", а потому скорее всего этим займутся более основательно.

П.С. система сертификатов есть, например, и в АртЗвите...

acc
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 05 вересня 2014, 09:06
Подякували: 2 рази

Повідомлення acc »

Marlboro писав:П.С. система сертификатов есть, например, и в АртЗвите...
1. Про сертифікати я вже писав: Тема надумана ДПА для дерибану грошей. Для WEB-кабінету сертифікати не потрібні взагалі. Їх замінює двохфакторна авторизація (пароль + пароль2 з СМС).
2. АртЗвіт - як і інші його "брати" - програмні монстри. Плюс їх постійні "оновлення", глюки, нестиковки і т.д. Все це має бути схоронено і забуто як страшний сон бухгалтера.

Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1521
З нами з: 21 березня 2014, 19:23
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 904 рази

Повідомлення Спеціаліст M.E.Doc ГК ІС »

acc писав:
Marlboro писав:П.С. система сертификатов есть, например, и в АртЗвите...
1. Про сертифікати я вже писав: Тема надумана ДПА для дерибану грошей. Для WEB-кабінету сертифікати не потрібні взагалі. Їх замінює двохфакторна авторизація (пароль + пароль2 з СМС).
2. АртЗвіт - як і інші його "брати" - програмні монстри. Плюс їх постійні "оновлення", глюки, нестиковки і т.д. Все це має бути схоронено і забуто як страшний сон бухгалтера.
По поводу сертификатов и вообще работы с электронными документами советую почитать законы Закон України "Про електронний цифровий підпис" и ЗАКОН УКРАЇНИ
"ПРО ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ".

Далее, я бы хотел посмотреть как пароль и смс на телефон помогут вам при регистрации НН допустим на 1млн гривен. Учитывая что пароли в основном используются очень простые и легко взламываются, вряд ли кто-то будет запоминать пароль из 15+ символов состоящий из букв и цифр, который невозможно подобрать ассоциативным методом, а телефон могут украсть специально, и какой-то человек будет гадить вам в бухгалтерии.
Далее Наложение ЭЦП защищает документ еще и в процессе пересылки, Даже если ваши документы перехватят они не могут их испортить.
Думаю это достаточный аргумент для использования ЭЦП.

По поводу ПО для подачи документов тут уже воля ваша что использовать и у кого обслуживаться, консультироваться если возникают ошибки...

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1955
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 895 разів

Повідомлення opz »

acc писав:Який бухгалтеру потрібе ЕКП? Що мали зробити в ДПА?

1. Простий чистий WEB-кабінет (тільки HTML, JavaScript, A[ax і т.д.) Ні якої прив`язки до типу браузера і, борони боже, операційної системи. Гарний приклад - Приват24.
2. Прибрати нафік сертифікати! Лише проста двохфакторна авторизація+ https. Цього більш ніж достатньо. Для особливо ретивих можна залишити можливість можливість використовувати сертифікати (правда, не думаю, що таких набереться багато).
3. Потрібен додаток для малого бізнесу, щоби можна було працювати із смартфона.
4. Потрібен швидкий грамотний WEB-сервер (apache або nginx, баласувальник навантаження, сервер баз MySQL або Postgres).
--------------------------------------------

Завдяки цьому кожен платник податків в момент реєстрації тоді автоматично одержить свій ЕКП.

Не буде мороки із встановленням і нескінченними оновленнями ПЗ. Відійдуть в минуле всліляки Медки, АртЗвіти, OPZ і Бести та інші фірми прилипали навколо ДПА.
Для бухгалтера не потрвібна ніяка програма для подання звітності. Будь-який комп. і WEB-браузер. Хоч з планшету!
Вся робота, у тому числі і "надсилання" звіту будуть відбуватись у реальному часі, а не так, як зараз мотає нерви електронна звітність із купою квитанцій рознесених у часі інколи до 2 діб.

Бухгалтери, не мовчіть і душіть, як можете кретинів-програмістів ДПА!
На сегодняшний день Кабинет работает вообще вне правого поля! (я так понимаю он все еще в ТЕСТОВОМ режиме)
Т.к. согласно порядка подачи отчетности в электронном виде плательщик должен прежде всего заключить договор на признание электронных документов! подробности см. тут: http://opz.org.ua/index.php?name=Pages&op=page&pid=50
Если у вас нет действующего договора на признание электронных документов - любой ваш отчет поданный через КАБИНЕТ инспекция может удалить/обжаловать/признать не действительным. и т.д.
А так как КАБИНЕТ не требует наличие договора - правомерность использование отчетов в электронном виде - под БОЛЬШИМ вопросом!

А теперь по пунктам:
1. Очень правильно!
2. Глупость редкая... читайте Законы Украины про ЭЦП
3. Продолжение п.1
4. Тоже относится к п.1

А вот когда это будет?? В наше смутное время сказать сложно. Особенно учитывая аннонсированное сокращение численности и финансирования гос.аппарата. Вы не поверите, но "кретины-программысты ДПА" - это госслужащие, с соответствующими зарплатами и возможностями (от туда и текучка, как следствие - качество продукта).

acc
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 05 вересня 2014, 09:06
Подякували: 2 рази

Повідомлення acc »

Игорь Специалист М.Е.Док писав:
acc писав:
Marlboro писав:П.С. система сертификатов есть, например, и в АртЗвите...
...По поводу сертификатов и вообще работы с электронными документами советую почитать законы Закон України "Про електронний цифровий підпис" и ЗАКОН УКРАЇНИ
"ПРО ЕЛЕКТРОННІ ДОКУМЕНТИ ТА ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ".

Далее, я бы хотел посмотреть как пароль и смс на телефон помогут вам при регистрации НН допустим на 1млн гривен. Учитывая что пароли в основном используются очень простые и легко взламываются, вряд ли кто-то будет запоминать пароль из 15+ символов состоящий из букв и цифр, который невозможно подобрать ассоциативным методом, а телефон могут украсть специально, и какой-то человек будет гадить вам в бухгалтерии.
Далее Наложение ЭЦП защищает документ еще и в процессе пересылки, Даже если ваши документы перехватят они не могут их испортить.
Думаю это достаточный аргумент для использования ЭЦП.

По поводу ПО для подачи документов тут уже воля ваша что использовать и у кого обслуживаться, консультироваться если возникают ошибки...
--------------------------------

Ви хибно намагаєтесь застосувати цей закон до електронного кабінету платика податків.

Для МЕДок, де ви очевидно працюєте і це є ваш бізнес, він дійсно потрібен, а в ЕКП застосування електронних підписів є, м`яко кажучи, абсурдним.
Це все одно, що собі засвідчувати, що я це я.

Поясню Вам і читачам шановного форуму призначення електроного підпису (сертифікатів, шифрування, ключів, декодування тощо).

Задача.
----------
Отже якщо існує суб'єкт А, який надсилає надає суб`єкту Б документ, то Б повинен мати гарантії, що цей документ створив (і підписав, наприклад) саме суб`єкт А і він не був спотворений при передачі від А до Б.

Одне з рішень полягає у шифруванні документу системою ключів суб`єктом А, які унеможливлюють зміну його змісту будь-ким іншими, а також і читання третіми особами. У свою чергу суб`єкт Б має ключі для читання цього документу. У цій схемі має бути третій учасник С, який генерує ключі і якому довіряють сторони А та Б. Це є сертифікаційний центр.

Ще раз наголошую, що ключі потрібні для передачі документів по каналах зв`язку для того, щоби, у першу чергу, сторона Б була впевнена, що документ не спотворений, тобто справжні.

В персональному кабінеті платника податків ніякої передачі документів не відбувається. Все робиться в режимі on-line на програмі на стороні Б стороною А. Як у web-пошті або і соціальній мережі. Тому, якщо сторона Б впевнена, що у кабінеті працює саме А (а вона у цьому таки має бути впевнена), то електронний підпис в ПКП втрачає свій сенс.

Ваші думки щодо "довіри\недовіри, зламуваня, зміни" у ПКП є надуманими і технічо безпідставними. Існує цілий ряд WEB-технологій, які дозволяють елементарно захистити користувача від сторонніх втручань у його роботу. Без будь-яких для нього сертифікатів, ключів та іншого непотрібу.
На цьому принципі працюють світові платіжні системи PayPal, Bitcoin, Europay, Webmoney, Приват24 та маса інших банків. Тільки через PayPal проходять суми, які набагато перевищують бюджет України.

Тому, не переймайтесь, робити треба саме так: просто і для користувача. І ніяких сертифікатів! Бажаючим мазохістам можна запропонувати спеціальну опцію з ключами. Головне, що все має робитись для розвантаження бухгалтера.



Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

Я не понимаю, а в чем само неудобство наличия сертификатов? Они все равно размещаются на сайте АЦСК и их просто нужно вкинуть в программу при входе в кабинет. Т.е. комплексно, использование сертификатов в системе безопасности отнимает:
- один раз около двух минут - это когда пользователь скачивает их с сервера АЦСК;
- каждый раз при входе в кабинет - это когда пользователь вводит пароль и путь к ключу, ему нужно дополнительно ввести путь к сертификату. Размещая сертификат в одной папке с ключом пользователь тратит на это секунд 5.

acc
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 05 вересня 2014, 09:06
Подякували: 2 рази

Повідомлення acc »

opz писав:
acc писав: Вы не поверите, но "кретины-программысты ДПА" - это госслужащие, с соответствующими зарплатами и возможностями (от туда и текучка, как следствие - качество продукта).
Чому не вірю! Воно так і є!

А законом про ЕЦП не переймайтесь. Його написали для створеня додаткової бюрократичної надбудови в ДПА, СБУ і купи фірм-присосок, яки на ньому й пасуться.

ЕКП радикально все спрощує і прибирає вже непотрібних посередників.

acc
УченикУченик
Повідомлень: 7
З нами з: 05 вересня 2014, 09:06
Подякували: 2 рази

Повідомлення acc »

Marlboro писав:Я не понимаю, а в чем само неудобство наличия сертификатов? Они все равно размещаются на сайте АЦСК и их просто нужно вкинуть в программу при входе в кабинет. Т.е. комплексно, использование сертификатов в системе безопасности отнимает:
- один раз около двух минут - это когда пользователь скачивает их с сервера АЦСК;
- каждый раз при входе в кабинет - это когда пользователь вводит пароль и путь к ключу, ему нужно дополнительно ввести путь к сертификату. Размещая сертификат в одной папке с ключом пользователь тратит на это секунд 5.
Я вже чітко написав, що для ПКФ вони взагалі не потрібні. Для бухгалтера кожна додаткова дія і секунди роботи - це втрачене життя. Ферштейн?

opz
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1955
З нами з: 14 травня 2009, 04:10
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 895 разів

Повідомлення opz »

acc писав:
Marlboro писав:Я не понимаю, а в чем само неудобство наличия сертификатов? Они все равно размещаются на сайте АЦСК и их просто нужно вкинуть в программу при входе в кабинет. Т.е. комплексно, использование сертификатов в системе безопасности отнимает:
- один раз около двух минут - это когда пользователь скачивает их с сервера АЦСК;
- каждый раз при входе в кабинет - это когда пользователь вводит пароль и путь к ключу, ему нужно дополнительно ввести путь к сертификату. Размещая сертификат в одной папке с ключом пользователь тратит на это секунд 5.
Я вже чітко написав, що для ПКФ вони взагалі не потрібні. Для бухгалтера кожна додаткова дія і секунди роботи - це втрачене життя. Ферштейн?
Не.. кашеша.. если уважаемый АСС (у которого 5 сообщений на этом форуме ) так говорит - то так оно и есть!
Просто он Законы Украины не читал.... ему простительно...
и про авторизацию с помощью ЭЦП ему знать не обязательно...

Відповісти

Повернутись до “Подання звітності в електронному вигляді”