Програма АБ ОФІС забезпечує автоматичне заповнення полів з картки підприємства, автоматичний розрахунок полів у звітах та експорт у форматі XML, що значно пришвидшить роботу та зменшить ймовірність помилок в документах.
Постійне оновлення відповідно до актуальних змін у законодавстві наддасть впевненість у Ваших діях.
В програмі зберігаються звіти та документи обліку на підставі яких формується звітність. Це забезпечить оперативне виявлення помилок обліку та вирішення проблем.
ПЕРЕВАГИ МОДУЛЯ «ПОДАТКОВА ЗВІТНІСТЬ»:
- Структурна перевірка податкової звітності;
Автоматичний розрахунок та можливість змінювати дані в звітах вручну;
Формування звітності відповідно до документів, які ви створюєте в програмі ( податкові накладні, бухгалтерські проводки, платежі).
Збереження звітності за весь період роботи в програмі;
Оновлення згідно змін в Законодавстві України;
Можливість друку звітності;
Експорт звітності в xml, excel;
Підтримка та консультації з питань по роботі з модулем;