РАСЦЕНКИ НА УСЛУГИ БУХГАЛТЕРОВ
- rubin
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1981
- З нами з: 11 серпня 2011, 02:43
- Дякував (ла): 2353 рази
- Подякували: 1790 разів
Девочки спасибо огромное #smile3# Сделала вывод, избавилась от страха 8-ки, абсолютно уверена что справлюсь. Осталось главное, найти работу...деньги ой как надо....#g_cray2#
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Рубін, я сама паралельно із 7-ою на 8-ці навчилася. Нічого складного нема. На форумі окремі моменти питалася і в гугла.rubin писав:у меня и в 7-ке все это есть... в чем же там "собака порылась"?Larabara писав:не переживайте все получится.у 8 больше возможностей,Вам потом не захочется работать в 7.,приказы,акты сверки,инвентаризация,все это есть в 8.rubin писав:Девочки и мальчики, я вот тоже себе работу ищу, правда на удаленку только могу, но почти во всех вакансиях, которые я просматриваю, знание 1с-8, а я всю трудовую бух.жизнь провела с 1с-7. Мне интересно теперь, смогу ли я врубиться в 8-ку после 7-ки? А т.к. я тыжбух, то думаю что смогу... Вернее, мне интересно отзывы насколько сильно 8 отличается от 7? И особенно прошу отозваться практиков в переходе ведения учета с 7-ки на 8-ку. Спасибо всем кто поможет.#smile3#
Тепер мені нема значення у якій програмі працювати.
Єдиний мінус у 8-ці це оборотки. У сімці набагато зручніші.
Тепер у мене питання. Пропонують роботу мені. Сумісництво, БМР + хочуть відкрити свій магазин з торгівлі технікою. Буде помічник, який буде виписувати рахунки і накладні. Я повинна: нарахування і виплата зп + кадри 5-6 чол. оформлено, каса, банк. Контроль за документами + звітність. По суті, я буду робити все крім виписування рахунків і накладних. Акти буду робити по БМР. Єдиний податок 5 %.
Скільки можна взяти за таке?
Попутно питання: чи потрібен РРО у магазин з торгівлею товарами для ЮО?
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
+ ще питання: потрібно буде провести інвентаризацію, переглянути всі доки, що є чого нема. Чи берете за це дод. якісь гроші?
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Знаток
- Повідомлень: 22
- З нами з: 05 травня 2016, 11:27
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 10 разів
Полностью с Вами согласнаЛюбослава писав:По своему опыту - считаю, что нужно устанавливать лицензионный Медок, лицензионный 1С, использовать услуги программиста.Tatyana84 писав:Спасибо. Я об отдельных расценках и сама не знала, директора следовательно не предупреждала.
Единственное, что уговорила приобрести Медок, хотел взять бесплатные ключи. Теперь буду исправляться.
Пусть сам заморачивается по-поводу 1С.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1875
- З нами з: 11 вересня 2012, 05:25
- Дякував (ла): 1416 разів
- Подякували: 777 разів
Natalenna писав: Тепер у мене питання. Пропонують роботу мені. Сумісництво, БМР + хочуть відкрити свій магазин з торгівлі технікою. Буде помічник, який буде виписувати рахунки і накладні. Я повинна: нарахування і виплата зп + кадри 5-6 чол. оформлено, каса, банк. Контроль за документами + звітність. По суті, я буду робити все крім виписування рахунків і накладних. Акти буду робити по БМР. Єдиний податок 5 %.
Скільки можна взяти за таке?
Попутно питання: чи потрібен РРО у магазин з торгівлею товарами для ЮО?
Что такое БМР?)))))Natalenna писав:+ ще питання: потрібно буде провести інвентаризацію, переглянути всі доки, що є чого нема. Чи берете за це дод. якісь гроші?
Торговля на ЕН?
РРО нужен там где есть наличные расчеты. Исключение ФЛП на ЕН гр. 2
Провести инвентаризацию в Ваших интересах, но можно и объяснить, что в интересах самого предприятия.....))) и конечно же попросить дополнительную оплату.
Все зависит от кол-ва операций в месяц. Конечно, если это юр. лицо на ЕН 5% (а значит без НДС!!!!!!!), то можно запросить от 4 000 грн. И опять -таки, кто предоставляет программу бухгалтерскую, комп и тд.
А какой город?
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
БМР - це будівельно-монтажні роботи. За РРО дякую. Я так розумію, що мені його не обминути, якщо там буде магазин. Вони надають комп, бух програма, як я розумію, їхня. Місто Львів. Для нас 4000 це космос. Я думала спочатку іти на те, що вони платили попередньому буху, а потім, коли оціню обєми, то переглянути суму.Aj писав:Natalenna писав: Тепер у мене питання. Пропонують роботу мені. Сумісництво, БМР + хочуть відкрити свій магазин з торгівлі технікою. Буде помічник, який буде виписувати рахунки і накладні. Я повинна: нарахування і виплата зп + кадри 5-6 чол. оформлено, каса, банк. Контроль за документами + звітність. По суті, я буду робити все крім виписування рахунків і накладних. Акти буду робити по БМР. Єдиний податок 5 %.
Скільки можна взяти за таке?
Попутно питання: чи потрібен РРО у магазин з торгівлею товарами для ЮО?Что такое БМР?)))))Natalenna писав:+ ще питання: потрібно буде провести інвентаризацію, переглянути всі доки, що є чого нема. Чи берете за це дод. якісь гроші?
Торговля на ЕН?
РРО нужен там где есть наличные расчеты. Исключение ФЛП на ЕН гр. 2
Провести инвентаризацию в Ваших интересах, но можно и объяснить, что в интересах самого предприятия.....))) и конечно же попросить дополнительную оплату.
Все зависит от кол-ва операций в месяц. Конечно, если это юр. лицо на ЕН 5% (а значит без НДС!!!!!!!), то можно запросить от 4 000 грн. И опять -таки, кто предоставляет программу бухгалтерскую, комп и тд.
А какой город?
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1875
- З нами з: 11 вересня 2012, 05:25
- Дякував (ла): 1416 разів
- Подякували: 777 разів
Кто сметы будет составлять? Когда все документы готовы, то провести их по регистрам БУ это даже удовольствие. А если самой еще нужно ломать голову над сметной документацией??Natalenna писав: БМР - це будівельно-монтажні роботи. За РРО дякую. Я так розумію, що мені його не обминути, якщо там буде магазин. Вони надають комп, бух програма, як я розумію, їхня. Місто Львів. Для нас 4000 це космос. Я думала спочатку іти на те, що вони платили попередньому буху, а потім, коли оціню обєми, то переглянути суму.
ЕН без НДС это легко - за расходами следить не нужно, без резервов, ни кто под лупой не рассматривает учет. Пришла выручка на счет, обложили ЕН и спим спокойно)))))) Даже книгу не надо писать, как раньше....#dance#
-
- Высший разум
- Повідомлень: 880
- З нами з: 05 жовтня 2011, 06:57
- Дякував (ла): 2705 разів
- Подякували: 675 разів
иNatalenna писав: Я думала спочатку іти на те, що вони платили попередньому буху, а потім, коли оціню обєми, то переглянути суму.
Мое мнение - надо просить больше, чем платили предыдущему буху, ведь что-то не устроило предыдущего? а нагрузка еще увеличивается - Магазин +РРО
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
От тут дуже цікаво, кошторисів по формі КБ вони не складають, бо не працюють із бюджетом. Те що ПДВ у них нема - це великий плюс, бо не буде нервів із реєстрацією ПН. З іншої сторони, РРО це теж весело.Aj писав:Кто сметы будет составлять? Когда все документы готовы, то провести их по регистрам БУ это даже удовольствие. А если самой еще нужно ломать голову над сметной документацией??Natalenna писав: БМР - це будівельно-монтажні роботи. За РРО дякую. Я так розумію, що мені його не обминути, якщо там буде магазин. Вони надають комп, бух програма, як я розумію, їхня. Місто Львів. Для нас 4000 це космос. Я думала спочатку іти на те, що вони платили попередньому буху, а потім, коли оціню обєми, то переглянути суму.
ЕН без НДС это легко - за расходами следить не нужно, без резервов, ни кто под лупой не рассматривает учет. Пришла выручка на счет, обложили ЕН и спим спокойно)))))) Даже книгу не надо писать, как раньше....#dance#
Попередній бух міняє ПМЖ, мене цікавить порядок цифр для такої діяльності. Був ще варіант ФОП відкрити під магазин, але техніка дорога і все одно доведеться ставити РРО.Анни писав:иNatalenna писав: Я думала спочатку іти на те, що вони платили попередньому буху, а потім, коли оціню обєми, то переглянути суму.
Мое мнение - надо просить больше, чем платили предыдущему буху, ведь что-то не устроило предыдущего? а нагрузка еще увеличивается - Магазин +РРО
Мене приваблює це тим, що те треба сидіти від дзвінка до дзвінка.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Мудрец
- Повідомлень: 142
- З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
- Дякував (ла): 130 разів
- Подякували: 171 раз
Дозволю собі додати свою думку.
Те, що від дзвінка до дзвінка не треба сидіти-то дуже добре, але треба розуміти, що незалено від того чи працюєте ви в офісі чи віддалено-робота у повному обсязі має бути виконана, мозг виносять не менше. Я не маю досвіду БМР, але знаю, що з магазином буває важко. На прикладі харчового магазинчика. Значна кількість номенклатури. РРО треба! Ліцензії треба! Спілкування з ліцензійним комітетом - одне "задоволення": то бланків немає, то невчасно виконують і ти як дурак по 25 раз катаєшся туди-сюди за ліцензією, а твоїм роботодавцям побарабану, що бланків немає, у них товар не закуплений, бо без ліцензій ніяк. Акциз - теж додається у перелік морок. Теж треба додати - продавців, які касову дисципліну бачили в одному місці і всі інструкції, що їм залишає бухгалтер автоматично йдуть в урну, або ігноряться, а потім по чекам "ой, я замість 180 грн випадково 18000 грн пробила, подумала нічого страшного.."
Щодо РРО. Ви впевненні, що хочете за "дякую" займатися його встановленням/програмуванням? Якщо номенклатура немала, то це доведеться вам ручками самій робити. ЦСО вбиванням номенклатури не займається. Для харчового МАФа програмування номенклатури РРО зайняло 2 доби часу. Ніхто дякую не сказав. Подумайте...
З приводу інвентаризввації - якщо вона разова і не значна по обсягам, то можна і не піднімати питання оплати, а якщо щомісячна? і займає 1-2 дня? Я б оговорила окремо.
Якщо ви працюєте віддалено і чекаєте премій і підвищень від роботодавця- це утопія. Ваші проблеми скільки часу ви на роботу витратили/спалили бензину. Не оговорили попередньо вартість - забудьте про оплату. Ви ж "віддалено працюєте, ведете ще 100500 підприємтсв, нехай вони вам платять".
І в загальному плані, дуже хочеться, щоб усі коллеги почали цінувати свій труд. І не робити нічого за дарма. Бо поки в нас будуть люди, які готові за 3 копійки/дарма працювати- нашу працю ніхто цінити не буде. Бо мало кого з роботодавців цікавить якість- більше орієнтуються на ціну. І завжди знайдеться той, хто зробить дешевше. А потім самі страждаємо. І справа не в конкуренції (на кожен товар (читай бух.послуги) знайдеться покупець (робота), і не в виживанні, бо сім"ю годувати треба. Сьогодні є сили працювати за 3 копійки, а завтра їх немає, а роботодавці будуть орієнтуватися і далі на платню в 3 копійки, але вас це буде задовольняти самих?
Те, що від дзвінка до дзвінка не треба сидіти-то дуже добре, але треба розуміти, що незалено від того чи працюєте ви в офісі чи віддалено-робота у повному обсязі має бути виконана, мозг виносять не менше. Я не маю досвіду БМР, але знаю, що з магазином буває важко. На прикладі харчового магазинчика. Значна кількість номенклатури. РРО треба! Ліцензії треба! Спілкування з ліцензійним комітетом - одне "задоволення": то бланків немає, то невчасно виконують і ти як дурак по 25 раз катаєшся туди-сюди за ліцензією, а твоїм роботодавцям побарабану, що бланків немає, у них товар не закуплений, бо без ліцензій ніяк. Акциз - теж додається у перелік морок. Теж треба додати - продавців, які касову дисципліну бачили в одному місці і всі інструкції, що їм залишає бухгалтер автоматично йдуть в урну, або ігноряться, а потім по чекам "ой, я замість 180 грн випадково 18000 грн пробила, подумала нічого страшного.."
Щодо РРО. Ви впевненні, що хочете за "дякую" займатися його встановленням/програмуванням? Якщо номенклатура немала, то це доведеться вам ручками самій робити. ЦСО вбиванням номенклатури не займається. Для харчового МАФа програмування номенклатури РРО зайняло 2 доби часу. Ніхто дякую не сказав. Подумайте...
З приводу інвентаризввації - якщо вона разова і не значна по обсягам, то можна і не піднімати питання оплати, а якщо щомісячна? і займає 1-2 дня? Я б оговорила окремо.
Якщо ви працюєте віддалено і чекаєте премій і підвищень від роботодавця- це утопія. Ваші проблеми скільки часу ви на роботу витратили/спалили бензину. Не оговорили попередньо вартість - забудьте про оплату. Ви ж "віддалено працюєте, ведете ще 100500 підприємтсв, нехай вони вам платять".
І в загальному плані, дуже хочеться, щоб усі коллеги почали цінувати свій труд. І не робити нічого за дарма. Бо поки в нас будуть люди, які готові за 3 копійки/дарма працювати- нашу працю ніхто цінити не буде. Бо мало кого з роботодавців цікавить якість- більше орієнтуються на ціну. І завжди знайдеться той, хто зробить дешевше. А потім самі страждаємо. І справа не в конкуренції (на кожен товар (читай бух.послуги) знайдеться покупець (робота), і не в виживанні, бо сім"ю годувати треба. Сьогодні є сили працювати за 3 копійки, а завтра їх немає, а роботодавці будуть орієнтуватися і далі на платню в 3 копійки, але вас це буде задовольняти самих?