Тут Ви праві, РРО мене відлякує і то дуже, що таке навчити менеджера правильно вносити товар і ціни в 1с я вже знаю, пройшла це. І тут Ви праві, щодо того, що виникають купа додаткових питань і проблем, які не врахуєш зразу і за них теж ніхто не доплачує. Моя проблема в тому, що з РРО я справи не мала і для мене все нове буде... Про інвентаризацію, то мені сказали, що вона разова при передачі справ, бо вони взагалі не знають, що творить у їх бухгалтерії теперішній бух. Коротше кажучи, бачу, що потрібно спершу з РРО і дозволами розібратися, а потім вже давати свою відповідь. Дякую ВАМ УСІМ!Хтось писав:Дозволю собі додати свою думку.
Те, що від дзвінка до дзвінка не треба сидіти-то дуже добре, але треба розуміти, що незалено від того чи працюєте ви в офісі чи віддалено-робота у повному обсязі має бути виконана, мозг виносять не менше. Я не маю досвіду БМР, але знаю, що з магазином буває важко. На прикладі харчового магазинчика. Значна кількість номенклатури. РРО треба! Ліцензії треба! Спілкування з ліцензійним комітетом - одне "задоволення": то бланків немає, то невчасно виконують і ти як дурак по 25 раз катаєшся туди-сюди за ліцензією, а твоїм роботодавцям побарабану, що бланків немає, у них товар не закуплений, бо без ліцензій ніяк. Акциз - теж додається у перелік морок. Теж треба додати - продавців, які касову дисципліну бачили в одному місці і всі інструкції, що їм залишає бухгалтер автоматично йдуть в урну, або ігноряться, а потім по чекам "ой, я замість 180 грн випадково 18000 грн пробила, подумала нічого страшного.."
Щодо РРО. Ви впевненні, що хочете за "дякую" займатися його встановленням/програмуванням? Якщо номенклатура немала, то це доведеться вам ручками самій робити. ЦСО вбиванням номенклатури не займається. Для харчового МАФа програмування номенклатури РРО зайняло 2 доби часу. Ніхто дякую не сказав. Подумайте...
З приводу інвентаризввації - якщо вона разова і не значна по обсягам, то можна і не піднімати питання оплати, а якщо щомісячна? і займає 1-2 дня? Я б оговорила окремо.
Якщо ви працюєте віддалено і чекаєте премій і підвищень від роботодавця- це утопія. Ваші проблеми скільки часу ви на роботу витратили/спалили бензину. Не оговорили попередньо вартість - забудьте про оплату. Ви ж "віддалено працюєте, ведете ще 100500 підприємтсв, нехай вони вам платять".
І в загальному плані, дуже хочеться, щоб усі коллеги почали цінувати свій труд. І не робити нічого за дарма. Бо поки в нас будуть люди, які готові за 3 копійки/задарма працювати- нашу працю ніхто цінити не буде. Бо мало кого з роботодавців цікавить якість- більше орієнтуються на ціну. І завжди знайдеться той, хто зробить дешевше. А потім самі страждаємо. І справа не в конкуренції (на кожен товар (читай бух.послуги) знайдеться покупець (робота), і не в виживанні, бо сім"ю годувати треба. Сьогодні є сили працювати за 3 копійки, а завтра їх немає, а роботодавці будуть орієнтуватися і далі на платню в 3 копійки, але вас це буде задовольняти самих?
РАСЦЕНКИ НА УСЛУГИ БУХГАЛТЕРОВ
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Мудрец
- Повідомлень: 142
- З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
- Дякував (ла): 130 разів
- Подякували: 171 раз
Natalenna, Сядьте і розберіть ситуацію в теорії на основні задачі. Намагайтеся підійти з холодним розумом. Це перш за все робота, за неї мають платити гроші. Ви продаєте свої знання, час і нерви. Тим більше коли віддалено, маєте подбати про себе! Мені теж страшно, коли трапляється щось зовсім нове. Роблю так само. Порадьтеся з колегами. Якщо самі власники не знають, що там є і що творить бух-то не ждіть, що буде легко. Буде важко, роботи багато. Якщо адекват керівництво з часом можна буде переглянути оплату, а якщо ні? Я в Вас вірю, все вийде!
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1819
- З нами з: 07 лютого 2013, 01:39
- Дякував (ла): 830 разів
- Подякували: 607 разів
У меня немного другая ситуация с удаленкой, можно сказать, что повезло. Ввожу данные в 1с и сдаю отчетность+ЗП и не знаю, что творится у директоров
Что-то много форумчан меняет / ищет работу в последний месяц. И нас продают (на основной) Был очень удобный график.
Что-то много форумчан меняет / ищет работу в последний месяц. И нас продают (на основной) Был очень удобный график.
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Мені це, можна сказати, підвернулося. Я хочу їм дати відповідь, але все ще думаю, як оминути РРО)))feoklena писав:У меня немного другая ситуация с удаленкой, можно сказать, что повезло. Ввожу данные в 1с и сдаю отчетность+ЗП и не знаю, что творится у директоров
Что-то много форумчан меняет / ищет работу в последний месяц. И нас продают (на основной) Был очень удобный график.
Дякую всім Вам! Потім відпишуся по результату.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Высший разум
- Повідомлень: 692
- З нами з: 13 березня 2012, 03:32
- Дякував (ла): 141 раз
- Подякували: 169 разів
Девочки, во сколько вы оценили бы???:
3шт. ООО на ЕН 5%, услуги, все одного хозяина, оборотов особых пока нет, но есть зарплата 2р. месяц, на каждом, постоянная финпомощь и куча чеков для авансовых ежемесячно
плюс на одном нужно официально оформиться..на дому само собой, все на своем пк+принтере и тп.приходить пару раз в месяц за доками
3шт. ООО на ЕН 5%, услуги, все одного хозяина, оборотов особых пока нет, но есть зарплата 2р. месяц, на каждом, постоянная финпомощь и куча чеков для авансовых ежемесячно
плюс на одном нужно официально оформиться..на дому само собой, все на своем пк+принтере и тп.приходить пару раз в месяц за доками
- rubin
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1981
- З нами з: 11 серпня 2011, 02:43
- Дякував (ла): 2353 рази
- Подякували: 1790 разів
#swoon# #swoon# #swoon# это очень мало #g_cray2# минимум 4000 #g_mad#Давидюк писав:2000грн.
-
- Знаток
- Повідомлень: 15
- З нами з: 13 травня 2016, 23:53
- Дякував (ла): 8 разів
Добрый вечер. Помогите пожалуйста определить сколько говорить з/п начальству. ЧП. ресторан и магазин. есть наемные сотрудники. 3 лицензии. РРО. объемы небольшие. первичка на менеджерах. программ нет. с меня настройка работы всех, отчеты и указания по платежам. Регион. Какую ставку говорить? Спасибо всем кто откликнется.
-
- Мудрец
- Повідомлень: 142
- З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
- Дякував (ла): 130 разів
- Подякували: 171 раз
Важко сказати в загальному, можу підказати окремо з того, що знаю:Ksenia-svoboda писав:Добрый вечер. Помогите пожалуйста определить сколько говорить з/п начальству. ЧП. ресторан и магазин. есть наемные сотрудники. 3 лицензии. РРО. объемы небольшие. первичка на менеджерах. программ нет. с меня настройка работы всех, отчеты и указания по платежам. Регион. Какую ставку говорить? Спасибо всем кто откликнется.
З/п+кадри по 1 Найманому =200-350 грн
1 ліцензія +1000 грн до з/п щомісячно
1 РРО+1000 грн до з/п щомісячно
-
- Мудрец
- Повідомлень: 142
- З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
- Дякував (ла): 130 разів
- Подякували: 171 раз
ФОП 2 гр. виробництво, роздрібна та оптова торгівля. термінал. оборот до 1 млн грн. в день 3-4 операції. первинна док-я, податки, звітність, оформлення найманих співробіт. 5-10 чол, оплата оренди офісу та інших затрат, експорт (спілкування з брокерами та договори), заповнення Киниги. віддалено
Цікавить вартість якщо на єдиному податку та якщо на загальній системі при тих самих обсягаг. Дякую
Цікавить вартість якщо на єдиному податку та якщо на загальній системі при тих самих обсягаг. Дякую