РАСЦЕНКИ НА УСЛУГИ БУХГАЛТЕРОВ

Пошта взаємодопомоги, посилання на ресурси і т.д.
Давидюк
Гений
Гений
Повідомлень: 319
З нами з: 15 квітня 2016, 10:18
Дякував (ла): 158 разів
Подякували: 56 разів

Повідомлення Давидюк »

Головні бухгалтера,підскажіть,а оформлення в податковій з правом підпису,впливає на розмір заробітної плати?

Хтось
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 142
З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
Дякував (ла): 130 разів
Подякували: 171 раз

Повідомлення Хтось »

Давидюк писав:Головні бухгалтера,підскажіть,а оформлення в податковій з правом підпису,впливає на розмір заробітної плати?
так, обговорювалось в темі значно раніше.
є різниця зробити роботу і спати спокійно чи не спати :) в нашій професії навіть якщо все ідеально зробив, то спати спокійно не виходить(((

Хтось
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 142
З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
Дякував (ла): 130 разів
Подякували: 171 раз

Повідомлення Хтось »

Хтось писав:ФОП 2 гр. виробництво, роздрібна та оптова торгівля. термінал. оборот до 1 млн грн. в день 3-4 операції. первинна док-я, податки, звітність, оформлення найманих співробіт. 5-10 чол, оплата оренди офісу та інших затрат, експорт (спілкування з брокерами та договори), заповнення Киниги. віддалено
Цікавить вартість якщо на єдиному податку та якщо на загальній системі при тих самих обсягаг. Дякую
Питання актуальне. Допоможість оцінити, будь ласка

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.

Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.

ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

Natalenna писав:
Хтось писав:Дозволю собі додати свою думку.
Те, що від дзвінка до дзвінка не треба сидіти-то дуже добре, але треба розуміти, що незалено від того чи працюєте ви в офісі чи віддалено-робота у повному обсязі має бути виконана, мозг виносять не менше. Я не маю досвіду БМР, але знаю, що з магазином буває важко. На прикладі харчового магазинчика. Значна кількість номенклатури. РРО треба! Ліцензії треба! Спілкування з ліцензійним комітетом - одне "задоволення": то бланків немає, то невчасно виконують і ти як дурак по 25 раз катаєшся туди-сюди за ліцензією, а твоїм роботодавцям побарабану, що бланків немає, у них товар не закуплений, бо без ліцензій ніяк. Акциз - теж додається у перелік морок. Теж треба додати - продавців, які касову дисципліну бачили в одному місці і всі інструкції, що їм залишає бухгалтер автоматично йдуть в урну, або ігноряться, а потім по чекам "ой, я замість 180 грн випадково 18000 грн пробила, подумала нічого страшного.."
Щодо РРО. Ви впевненні, що хочете за "дякую" займатися його встановленням/програмуванням? Якщо номенклатура немала, то це доведеться вам ручками самій робити. ЦСО вбиванням номенклатури не займається. Для харчового МАФа програмування номенклатури РРО зайняло 2 доби часу. Ніхто дякую не сказав. Подумайте...
З приводу інвентаризввації - якщо вона разова і не значна по обсягам, то можна і не піднімати питання оплати, а якщо щомісячна? і займає 1-2 дня? Я б оговорила окремо.
Якщо ви працюєте віддалено і чекаєте премій і підвищень від роботодавця- це утопія. Ваші проблеми скільки часу ви на роботу витратили/спалили бензину. Не оговорили попередньо вартість - забудьте про оплату. Ви ж "віддалено працюєте, ведете ще 100500 підприємтсв, нехай вони вам платять".
І в загальному плані, дуже хочеться, щоб усі коллеги почали цінувати свій труд. І не робити нічого за дарма. Бо поки в нас будуть люди, які готові за 3 копійки/задарма працювати- нашу працю ніхто цінити не буде. Бо мало кого з роботодавців цікавить якість- більше орієнтуються на ціну. І завжди знайдеться той, хто зробить дешевше. А потім самі страждаємо. І справа не в конкуренції (на кожен товар (читай бух.послуги) знайдеться покупець (робота), і не в виживанні, бо сім"ю годувати треба. Сьогодні є сили працювати за 3 копійки, а завтра їх немає, а роботодавці будуть орієнтуватися і далі на платню в 3 копійки, але вас це буде задовольняти самих?
Тут Ви праві, РРО мене відлякує і то дуже, що таке навчити менеджера правильно вносити товар і ціни в 1с я вже знаю, пройшла це. І тут Ви праві, щодо того, що виникають купа додаткових питань і проблем, які не врахуєш зразу і за них теж ніхто не доплачує. Моя проблема в тому, що з РРО я справи не мала і для мене все нове буде... Про інвентаризацію, то мені сказали, що вона разова при передачі справ, бо вони взагалі не знають, що творить у їх бухгалтерії теперішній бух. Коротше кажучи, бачу, що потрібно спершу з РРО і дозволами розібратися, а потім вже давати свою відповідь. Дякую ВАМ УСІМ!
Побачила по своєму стану здоров'я, що для мене це буде занадто. Відмовилася, запропонувала свою знайому, яка шукає роботу.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

cometa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3609
З нами з: 14 березня 2012, 01:31
Дякував (ла): 2642 рази
Подякували: 1922 рази

Повідомлення cometa »

Natalenna писав:
КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.

Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.

ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.
Могу за Вас только порадоваться, что при 10-15 отгрузках в месяц, у Вас еще и помощник есть.
Из собственного опыта при таком штате и таком количестве отгрузок надо торговать вагонами и экспорт , импорт. Там , действительно, фантазии в любое время суток.
Иначе не понимаю, откуда средства на зарплату.

З.ы. Искала себе работу по удаленке, так сложились семейные обстоятельства. Поэтому знаю расценки.
Мечтать можно, но реальность увы.
И потом, если работа не основная, свои фантазии руководство разбирает само.

buhgalter2
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 635
З нами з: 27 січня 2014, 10:26
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 138 разів

Повідомлення buhgalter2 »

КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.

Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.

ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
в каждом предприятии есть много нюансов. У меня тоже не много отгрузок в месяц, но потом к этим отгрузкам присоединяются переоценки стоимости, так же приходы товара и контроль документов тоже на бухгалтере, то кто-то ТТН забыл, то расходную не дали. После подачи отчетов с НК или малой прибылью начинают звонить налоговики и разговаривать с ними и объяснять все приходится буху, а не диру.
Опять таки, если купили 3 табуретки - продали 3 табуретки это одно, а если сделка вроде и проста, но с нюансами... Если работаете с крупными, то там еще и аккредитацию раз в год пройти надо, подать все доки, заполнить анкеты и т.д.
В итоге 10 поставок выливается в ежедневный полный рабочий день.
Поэтому каждый и пишет ЗП исходя из своего опыта, вы же видите работодателя и работу напрямую, возможно у вас все просто и 1500 грн это нормальная цена для этой работы.

Аватар користувача
Natalenna
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3251
З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
Дякував (ла): 3872 рази
Подякували: 3194 рази

Повідомлення Natalenna »

cometa писав:
Natalenna писав:
КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.

Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.

ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.
Могу за Вас только порадоваться, что при 10-15 отгрузках в месяц, у Вас еще и помощник есть.
Из собственного опыта при таком штате и таком количестве отгрузок надо торговать вагонами и экспорт , импорт. Там , действительно, фантазии в любое время суток.
Иначе не понимаю, откуда средства на зарплату.

З.ы. Искала себе работу по удаленке, так сложились семейные обстоятельства. Поэтому знаю расценки.
Мечтать можно, но реальность увы.
И потом, если работа не основная, свои фантазии руководство разбирает само.
Це в несезон 10-15 в місяць. В сезон буде більше. Я хотіла донести не це, а те, що згодом почалися кредити, тендери, робота з бюджетом. Я не можу переглядати суму після кожної операції. А з документами потрібно насидітися добре.
buhgalter2 писав:
КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.

Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.

ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
в каждом предприятии есть много нюансов. У меня тоже не много отгрузок в месяц, но потом к этим отгрузкам присоединяются переоценки стоимости, так же приходы товара и контроль документов тоже на бухгалтере, то кто-то ТТН забыл, то расходную не дали. После подачи отчетов с НК или малой прибылью начинают звонить налоговики и разговаривать с ними и объяснять все приходится буху, а не диру.
Опять таки, если купили 3 табуретки - продали 3 табуретки это одно, а если сделка вроде и проста, но с нюансами... Если работаете с крупными, то там еще и аккредитацию раз в год пройти надо, подать все доки, заполнить анкеты и т.д.
В итоге 10 поставок выливается в ежедневный полный рабочий день.
Поэтому каждый и пишет ЗП исходя из своего опыта, вы же видите работодателя и работу напрямую, возможно у вас все просто и 1500 грн это нормальная цена для этой работы.
Погоджуюся, у мого дира ідеї нові кожен день, тільки встигай все вислуховувати. Відгрузки стають деталями порівняно із дод. роботою, до якої залучаються бухгалтери.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво

cometa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3609
З нами з: 14 березня 2012, 01:31
Дякував (ла): 2642 рази
Подякували: 1922 рази

Повідомлення cometa »

Natalenna писав:
cometa писав:
Natalenna писав: Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.
Могу за Вас только порадоваться, что при 10-15 отгрузках в месяц, у Вас еще и помощник есть.
Из собственного опыта при таком штате и таком количестве отгрузок надо торговать вагонами и экспорт , импорт. Там , действительно, фантазии в любое время суток.
Иначе не понимаю, откуда средства на зарплату.

З.ы. Искала себе работу по удаленке, так сложились семейные обстоятельства. Поэтому знаю расценки.
Мечтать можно, но реальность увы.
И потом, если работа не основная, свои фантазии руководство разбирает само.
Це в несезон 10-15 в місяць. В сезон буде більше. Я хотіла донести не це, а те, що згодом почалися кредити, тендери, робота з бюджетом. Я не можу переглядати суму після кожної операції. А з документами потрібно насидітися добре.
buhgalter2 писав:
КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.

Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.

ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
в каждом предприятии есть много нюансов. У меня тоже не много отгрузок в месяц, но потом к этим отгрузкам присоединяются переоценки стоимости, так же приходы товара и контроль документов тоже на бухгалтере, то кто-то ТТН забыл, то расходную не дали. После подачи отчетов с НК или малой прибылью начинают звонить налоговики и разговаривать с ними и объяснять все приходится буху, а не диру.
Опять таки, если купили 3 табуретки - продали 3 табуретки это одно, а если сделка вроде и проста, но с нюансами... Если работаете с крупными, то там еще и аккредитацию раз в год пройти надо, подать все доки, заполнить анкеты и т.д.
В итоге 10 поставок выливается в ежедневный полный рабочий день.
Поэтому каждый и пишет ЗП исходя из своего опыта, вы же видите работодателя и работу напрямую, возможно у вас все просто и 1500 грн это нормальная цена для этой работы.
Погоджуюся, у мого дира ідеї нові кожен день, тільки встигай все вислуховувати. Відгрузки стають деталями порівняно із дод. роботою, до якої залучаються бухгалтери.
Ребята, ау, человек написал, что фирму только открыли ( значит, нет косяков предыдущих бухгалтеров) и он работает на удаленке. Весь гемор, о котором вы пишете по удаленке не решается. На таких предприятиях надо постоянное присутствие бухгалтера. Если придется решать, значит и расценки будут другие.

Любослава
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 6691
З нами з: 16 лютого 2011, 01:48
Дякував (ла): 11443 рази
Подякували: 8955 разів

Повідомлення Любослава »

cometa писав: Ребята, ау, человек написал, что фирму только открыли ( значит, нет косяков предыдущих бухгалтеров) и он работает на удаленке. Весь гемор, о котором вы пишете по удаленке не решается. На таких предприятиях надо постоянное присутствие бухгалтера. Если придется решать, значит и расценки будут другие.
Пятница, заработались мы...
#smile3#

Закрито

Повернутись до “Бухгалтер для Бухгалтера”