РАСЦЕНКИ НА УСЛУГИ БУХГАЛТЕРОВ
-
- Мудрец
- Повідомлень: 142
- З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
- Дякував (ла): 130 разів
- Подякували: 171 раз
так, обговорювалось в темі значно раніше.Давидюк писав:Головні бухгалтера,підскажіть,а оформлення в податковій з правом підпису,впливає на розмір заробітної плати?
є різниця зробити роботу і спати спокійно чи не спати

-
- Мудрец
- Повідомлень: 142
- З нами з: 29 серпня 2012, 00:57
- Дякував (ла): 130 разів
- Подякували: 171 раз
Питання актуальне. Допоможість оцінити, будь ласкаХтось писав:ФОП 2 гр. виробництво, роздрібна та оптова торгівля. термінал. оборот до 1 млн грн. в день 3-4 операції. первинна док-я, податки, звітність, оформлення найманих співробіт. 5-10 чол, оплата оренди офісу та інших затрат, експорт (спілкування з брокерами та договори), заповнення Киниги. віддалено
Цікавить вартість якщо на єдиному податку та якщо на загальній системі при тих самих обсягаг. Дякую
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.
Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.
ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Побачила по своєму стану здоров'я, що для мене це буде занадто. Відмовилася, запропонувала свою знайому, яка шукає роботу.Natalenna писав:Тут Ви праві, РРО мене відлякує і то дуже, що таке навчити менеджера правильно вносити товар і ціни в 1с я вже знаю, пройшла це. І тут Ви праві, щодо того, що виникають купа додаткових питань і проблем, які не врахуєш зразу і за них теж ніхто не доплачує. Моя проблема в тому, що з РРО я справи не мала і для мене все нове буде... Про інвентаризацію, то мені сказали, що вона разова при передачі справ, бо вони взагалі не знають, що творить у їх бухгалтерії теперішній бух. Коротше кажучи, бачу, що потрібно спершу з РРО і дозволами розібратися, а потім вже давати свою відповідь. Дякую ВАМ УСІМ!Хтось писав:Дозволю собі додати свою думку.
Те, що від дзвінка до дзвінка не треба сидіти-то дуже добре, але треба розуміти, що незалено від того чи працюєте ви в офісі чи віддалено-робота у повному обсязі має бути виконана, мозг виносять не менше. Я не маю досвіду БМР, але знаю, що з магазином буває важко. На прикладі харчового магазинчика. Значна кількість номенклатури. РРО треба! Ліцензії треба! Спілкування з ліцензійним комітетом - одне "задоволення": то бланків немає, то невчасно виконують і ти як дурак по 25 раз катаєшся туди-сюди за ліцензією, а твоїм роботодавцям побарабану, що бланків немає, у них товар не закуплений, бо без ліцензій ніяк. Акциз - теж додається у перелік морок. Теж треба додати - продавців, які касову дисципліну бачили в одному місці і всі інструкції, що їм залишає бухгалтер автоматично йдуть в урну, або ігноряться, а потім по чекам "ой, я замість 180 грн випадково 18000 грн пробила, подумала нічого страшного.."
Щодо РРО. Ви впевненні, що хочете за "дякую" займатися його встановленням/програмуванням? Якщо номенклатура немала, то це доведеться вам ручками самій робити. ЦСО вбиванням номенклатури не займається. Для харчового МАФа програмування номенклатури РРО зайняло 2 доби часу. Ніхто дякую не сказав. Подумайте...
З приводу інвентаризввації - якщо вона разова і не значна по обсягам, то можна і не піднімати питання оплати, а якщо щомісячна? і займає 1-2 дня? Я б оговорила окремо.
Якщо ви працюєте віддалено і чекаєте премій і підвищень від роботодавця- це утопія. Ваші проблеми скільки часу ви на роботу витратили/спалили бензину. Не оговорили попередньо вартість - забудьте про оплату. Ви ж "віддалено працюєте, ведете ще 100500 підприємтсв, нехай вони вам платять".
І в загальному плані, дуже хочеться, щоб усі коллеги почали цінувати свій труд. І не робити нічого за дарма. Бо поки в нас будуть люди, які готові за 3 копійки/задарма працювати- нашу працю ніхто цінити не буде. Бо мало кого з роботодавців цікавить якість- більше орієнтуються на ціну. І завжди знайдеться той, хто зробить дешевше. А потім самі страждаємо. І справа не в конкуренції (на кожен товар (читай бух.послуги) знайдеться покупець (робота), і не в виживанні, бо сім"ю годувати треба. Сьогодні є сили працювати за 3 копійки, а завтра їх немає, а роботодавці будуть орієнтуватися і далі на платню в 3 копійки, але вас це буде задовольняти самих?
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3609
- З нами з: 14 березня 2012, 01:31
- Дякував (ла): 2642 рази
- Подякували: 1922 рази
Могу за Вас только порадоваться, что при 10-15 отгрузках в месяц, у Вас еще и помощник есть.Natalenna писав:Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.
Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.
ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Из собственного опыта при таком штате и таком количестве отгрузок надо торговать вагонами и экспорт , импорт. Там , действительно, фантазии в любое время суток.
Иначе не понимаю, откуда средства на зарплату.
З.ы. Искала себе работу по удаленке, так сложились семейные обстоятельства. Поэтому знаю расценки.
Мечтать можно, но реальность увы.
И потом, если работа не основная, свои фантазии руководство разбирает само.
-
- Высший разум
- Повідомлень: 635
- З нами з: 27 січня 2014, 10:26
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 138 разів
в каждом предприятии есть много нюансов. У меня тоже не много отгрузок в месяц, но потом к этим отгрузкам присоединяются переоценки стоимости, так же приходы товара и контроль документов тоже на бухгалтере, то кто-то ТТН забыл, то расходную не дали. После подачи отчетов с НК или малой прибылью начинают звонить налоговики и разговаривать с ними и объяснять все приходится буху, а не диру.КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.
Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.
ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Опять таки, если купили 3 табуретки - продали 3 табуретки это одно, а если сделка вроде и проста, но с нюансами... Если работаете с крупными, то там еще и аккредитацию раз в год пройти надо, подать все доки, заполнить анкеты и т.д.
В итоге 10 поставок выливается в ежедневный полный рабочий день.
Поэтому каждый и пишет ЗП исходя из своего опыта, вы же видите работодателя и работу напрямую, возможно у вас все просто и 1500 грн это нормальная цена для этой работы.
- Natalenna
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3251
- З нами з: 17 лютого 2014, 14:30
- Дякував (ла): 3872 рази
- Подякували: 3194 рази
Це в несезон 10-15 в місяць. В сезон буде більше. Я хотіла донести не це, а те, що згодом почалися кредити, тендери, робота з бюджетом. Я не можу переглядати суму після кожної операції. А з документами потрібно насидітися добре.cometa писав:Могу за Вас только порадоваться, что при 10-15 отгрузках в месяц, у Вас еще и помощник есть.Natalenna писав:Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.
Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.
ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Из собственного опыта при таком штате и таком количестве отгрузок надо торговать вагонами и экспорт , импорт. Там , действительно, фантазии в любое время суток.
Иначе не понимаю, откуда средства на зарплату.
З.ы. Искала себе работу по удаленке, так сложились семейные обстоятельства. Поэтому знаю расценки.
Мечтать можно, но реальность увы.
И потом, если работа не основная, свои фантазии руководство разбирает само.
Погоджуюся, у мого дира ідеї нові кожен день, тільки встигай все вислуховувати. Відгрузки стають деталями порівняно із дод. роботою, до якої залучаються бухгалтери.buhgalter2 писав:в каждом предприятии есть много нюансов. У меня тоже не много отгрузок в месяц, но потом к этим отгрузкам присоединяются переоценки стоимости, так же приходы товара и контроль документов тоже на бухгалтере, то кто-то ТТН забыл, то расходную не дали. После подачи отчетов с НК или малой прибылью начинают звонить налоговики и разговаривать с ними и объяснять все приходится буху, а не диру.КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.
Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.
ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Опять таки, если купили 3 табуретки - продали 3 табуретки это одно, а если сделка вроде и проста, но с нюансами... Если работаете с крупными, то там еще и аккредитацию раз в год пройти надо, подать все доки, заполнить анкеты и т.д.
В итоге 10 поставок выливается в ежедневный полный рабочий день.
Поэтому каждый и пишет ЗП исходя из своего опыта, вы же видите работодателя и работу напрямую, возможно у вас все просто и 1500 грн это нормальная цена для этой работы.
Наше життя встелене граблями (с) Із творів ЗНО
Бухгалтерський облік - це мистецтво
Бухгалтерський облік - це мистецтво
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3609
- З нами з: 14 березня 2012, 01:31
- Дякував (ла): 2642 рази
- Подякували: 1922 рази
Ребята, ау, человек написал, что фирму только открыли ( значит, нет косяков предыдущих бухгалтеров) и он работает на удаленке. Весь гемор, о котором вы пишете по удаленке не решается. На таких предприятиях надо постоянное присутствие бухгалтера. Если придется решать, значит и расценки будут другие.Natalenna писав:Це в несезон 10-15 в місяць. В сезон буде більше. Я хотіла донести не це, а те, що згодом почалися кредити, тендери, робота з бюджетом. Я не можу переглядати суму після кожної операції. А з документами потрібно насидітися добре.cometa писав:Могу за Вас только порадоваться, что при 10-15 отгрузках в месяц, у Вас еще и помощник есть.Natalenna писав: Я брала 3000 за торгівлю заг.система з Пдв. В несезон 10-15 відгрузок, але у нас є товарні залишки, в сезон думаю, що буде ще більше. В мене є помічник, якого довелося вчити. За той час, що я веду ту фірму, не пожаліла за ціну ні разу, бо то спочатку здається, що забагато,а потім стільки вилазить. Бізнес нормальний розвивається, виникають нові ідеї у керівництва, а втілювати ці ідеї доводиться бухгалтеру. Потім переглянути ціну дуже важко.
Из собственного опыта при таком штате и таком количестве отгрузок надо торговать вагонами и экспорт , импорт. Там , действительно, фантазии в любое время суток.
Иначе не понимаю, откуда средства на зарплату.
З.ы. Искала себе работу по удаленке, так сложились семейные обстоятельства. Поэтому знаю расценки.
Мечтать можно, но реальность увы.
И потом, если работа не основная, свои фантазии руководство разбирает само.Погоджуюся, у мого дира ідеї нові кожен день, тільки встигай все вислуховувати. Відгрузки стають деталями порівняно із дод. роботою, до якої залучаються бухгалтери.buhgalter2 писав:в каждом предприятии есть много нюансов. У меня тоже не много отгрузок в месяц, но потом к этим отгрузкам присоединяются переоценки стоимости, так же приходы товара и контроль документов тоже на бухгалтере, то кто-то ТТН забыл, то расходную не дали. После подачи отчетов с НК или малой прибылью начинают звонить налоговики и разговаривать с ними и объяснять все приходится буху, а не диру.КрисТ писав:Думаю, за 10-13 операций в месяц Вам никто 5 платить не будет.Даже одной отгрузки в день нет И 2-3 человека. Я так думаю всякой зарплатной лабуды не будет. Это не производство, а торговля.
И если Вам не надо отсиживать часы от звонка до звонка, то и 4 не заплатят.
1500-2000,00 в начале деятельности нормально. А дальше будете решать по объемам, которые добавятся.
Я когда здесь читаю, что люди за 10 накладных в месяц и 2- 3 человека штата получают 5000,00, думаю, что я тоже низкооплачиваемый бух.
ну да конечно обидно за себя, д и за державу, что люди (и не только бухгалтера) хватаются за любую работу чтоб заработать. cometa спасибо, вы меня поддержали, а то что то совсем стала духом падать. Всем спасибо, всем достойных заработком.
Опять таки, если купили 3 табуретки - продали 3 табуретки это одно, а если сделка вроде и проста, но с нюансами... Если работаете с крупными, то там еще и аккредитацию раз в год пройти надо, подать все доки, заполнить анкеты и т.д.
В итоге 10 поставок выливается в ежедневный полный рабочий день.
Поэтому каждый и пишет ЗП исходя из своего опыта, вы же видите работодателя и работу напрямую, возможно у вас все просто и 1500 грн это нормальная цена для этой работы.
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 6691
- З нами з: 16 лютого 2011, 01:48
- Дякував (ла): 11443 рази
- Подякували: 8955 разів
Пятница, заработались мы...cometa писав: Ребята, ау, человек написал, что фирму только открыли ( значит, нет косяков предыдущих бухгалтеров) и он работает на удаленке. Весь гемор, о котором вы пишете по удаленке не решается. На таких предприятиях надо постоянное присутствие бухгалтера. Если придется решать, значит и расценки будут другие.
#smile3#