Так тут не только пылесосы, говоря о "хозяйственной деятельности" следует упоминать и о таких вещах, которые не приносят доход: мебель (столы, стулья), компьютеры когда они простаивают, электроэнергия потраченная на непроизводственные ОС, вода выпитая не работниками предприятия, зарплата работников которые не принесли прибыль... да и вообще дойти до маразма можно двигаясь в любом направлении ))
Ясное дело, что это (холодильники, пылесосы) по умолчанию будет хозяйственной деятельностью. При одном условии - это все на предприятии, а не дома у директора.
Только относить надо к "прочим" статьям, а не охране труда, имхо.
Marlboro писав:
Только относить надо к "прочим" статьям, а не охране труда, имхо.
Ну вот подскажите к каким прочим статьям.. правда купили в офис пылесос до 1500 грн я уже поставила в хоз деятельность на МНМА, сидим и думаем покупать ли холодильник, как это все с хоз деятельностью связать.. а все же оч хочется...#blush#
Marlboro писав:
Только относить надо к "прочим" статьям, а не охране труда, имхо.
Ну вот подскажите к каким прочим статьям.. правда купили в офис пылесос до 1500 грн я уже поставила в хоз деятельность на МНМА, сидим и думаем покупать ли холодильник, как это все с хоз деятельностью связать.. а все же оч хочется...#blush#
относительно пылесосов нашла только это
Инструкция по санитарному содержанию помещений и оборудования производственных предприятий Приказ Госкомсанэпиднадзора СССР от 31.12.1966 N 658-66
ГОСУДАРСТВЕННЫЙ КОМИТЕТ САНИТАРНО-ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКОГО
НАДЗОРА РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ
УТВЕРЖДЕНА
Главным санитарно-эпидемиологическим
управлением Министерства
здравоохранения СССР
31 декабря 1966 года N 658-66
ИНСТРУКЦИЯ
по санитарному содержанию помещений и
оборудования производственных предприятий*
----------------
* Составлена применительно к требованиям СН 245-63.
30. Уборка рабочих помещений от пыли должна производиться механическим путем и в зависимости от характера пыли мокрым способом (смыв полов водой, поддержание полов во влажном состоянии) или пневматическим способом (стационарными и передвижными пылесосными установками). Сбор и удаление токсической пыли должны осуществляться только пылесосами или мокрым способом*.
и то даже не знаю на сколько еще эта инструкция корректна в даное время
Marlboro писав:
Только относить надо к "прочим" статьям, а не охране труда, имхо.
Ну вот подскажите к каким прочим статьям.. правда купили в офис пылесос до 1500 грн я уже поставила в хоз деятельность на МНМА, сидим и думаем покупать ли холодильник, как это все с хоз деятельностью связать.. а все же оч хочется...#blush#
Например, административные расходы в виде амортизации ОС/МНМА административного же направления.
Просто порядок отнесения расходов к связанным с охраной труда, и их состав - регламентирован дополнительными НПА, по которым многие позиции туда не попадают. Так, например, питьевую воду нельзя относить к охране труда, но можно относить к другим "статьям" (на сколько фантазии хватит).
эххх вот что нашла
Як заповнюються рядки податкової декларації з податку на прибуток підприємств та додатків до неї у разі відсутності показників у них?
Відповідно до п. 138.1 ст. 138. Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, 138.11 цієї статті та інших витрат, визначених згідно з пунктами 138.5, 138.10 - 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу, крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу. Згідно з пп. "є" пп. 138.10.1 п. 138.10 ст. 138 ПКУ витрати на охорону праці, техніку безпеки, понесені відповідно до законодавства, належать до загальновиробничих витрат, які у складі інших витрат враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування. Відповідно до ст. 19 Закону України від 14 жовтня 1992 року №2694-XII "Про охорону праці" зі змінами та доповненнями постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2003 року № 994 зі змінами та доповненнями визначено перелік заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до витрат. Зазначеним переліком не передбачено забезпечення працівників холодильниками, мікрохвильовими печами, електрочайниками. Згідно з пп. 139.1.5 п. 139.1 ст. 139 ПКУ не включаються до складу витрат витрати на придбання, виготовлення, будівництво, реконструкцію, модернізацію та інше поліпшення основних засобів та витрати, пов'язані з видобутком корисних копалин, а також з придбанням (виготовленням) нематеріальних активів, які підлягають амортизації згідно зі статтями 144 - 148 цього Кодексу, з урахуванням пунктів 146.11 і 146.12 статті 146 та пункту 148.5 статті 148 цього Кодексу. Відповідно до пп. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 ПКУ основні засоби – це матеріальні активи, у тому числі запаси корисних копалин наданих у користування ділянок надр (крім вартості землі, незавершених капітальних інвестицій, автомобільних доріг загального користування, бібліотечних і архівних фондів, матеріальних активів, вартість яких не перевищує 2500 гривень, невиробничих основних засобів і нематеріальних активів), що призначаються платником податку для використання у господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 2500 гривень і поступово зменшується у зв'язку з фізичним або моральним зносом та очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо він довший за рік). При цьому під поняттям "господарська діяльність" розуміється діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами (пп. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). Відповідно до п. 144.3 ст. 144 ПКУ необоротні матеріальні активи, які не використовуються в господарській діяльності платника податку, визнаються невиробничими основними фондами, при цьому витрати на їх придбання/самостійне виготовлення та ремонт, а також на реконструкцію, модернізацію або інші поліпшення, не підлягають амортизації та проводяться за рахунок відповідних джерел фінансування. З урахуванням викладеного, витрати платника податку на придбання (та ремонт) холодильника, мікрохвильової печі, електрочайника, призначених для користування працівниками, що перебувають у трудових відносинах з таким платником, не є такими, що здійснюються у зв’язку з охороною праці або веденням господарської діяльності, тому такі витрати не відображаються у податковому обліку платника (не включаються до витрат та не підлягають амортизації).#umbr#
Да, позиция налоговой в вопросе "что является хозяйственной деятельностью" всегда была неадекватной и весьма резкой в пользу того, что вещь должна приносить прибыль.
Ясное дело, что стол, стул, холодильник, пылесос, дверь, окно и прочее - это вещи которые на прибыль прямо не влияют.
В обґрунтування невикористання в господарській діяльності філії позивача приміщення, розташованого в м. Бердянську по пр. Пролетарському, 234 (офіс 1), відповідач посилається на зазнані вище обставини, зокрема на сезонність сплати комунальних платежів за послуги, надані з приводу утримання цього приміщення, відсутність у цьому приміщенні пунктів приймання платежів, відсутність біля входу до цього приміщення інформації, яка ідентифікує його належність філії позивача та часи роботи філії позивача.
З цього приводу суд зазначає, що діяльність будь-якого суб'єкта господарювання полягає не лише в наданні певних послуг, виконання робіт, продажу товарів, однією з ознак такої діяльності є виконання посадовими особами суб'єкта господарювання певних управлінських функцій, як то робота з кадрами, ведення бухгалтерського та податкового обліку, маркетингові дослідження, робота за зверненнями громадян та інших суб'єктів господарювання, органів державної влади тощо. Тобто здійснення діяльності, спрямованої на управління суб'єктом господарювання.
З пояснень представника позивача судом встановлено, що в зазначеному приміщенні розміщується керівництво філії позивача.
Факт отримання філією позивача в зазначеному приміщенні послуг водопостачання та водовідведення, енергопостачання засвідчує те, що в цьому приміщенні здійснюється певна діяльність.
Відтак, твердження відповідача щодо невикористання у господарській діяльності філії позивача зазначеного приміщення, суд вважає недоведеними, а викладені в Акті перевірки обґрунтування, лише суб'єктивною думкою перевіряючих.
Соответственно, холодильник и пылесос это то, что обеспечивает выполнение управленческих, административных и прочих функций аппарата управления предприятия. Если мы холодильником не зарабатываем прибыль это же не означает, что нам нужно есть только испортившуюся пищу и пить горячие напитки при температуре 40+ градусов...