Основні засоби

Товари, ОЗ, НМА, капітальні інвестиції
Denis@@@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1849
З нами з: 08 листопада 2013, 21:07
Дякував (ла): 899 разів
Подякували: 106 разів

Повідомлення Denis@@@ »

Ната2727 писав:доброго дня. Підскажіть будь-ласка, є така неприємна ситуація:

в магазині фактично є ваги, але вони не стоять на балансі... тому, що були куплені десь б/у (без документів), але є витратні матеріали (термоетикетка та ін, повірка ваг)
чи можна їх якось поставити на баланс без документів?
Варианта два - купить у физлица и оплатить НДФЛ и ВС а второй - найти ФОП который вам выпишет накладную и вы ему оплатите.

Denis@@@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1849
З нами з: 08 листопада 2013, 21:07
Дякував (ла): 899 разів
Подякували: 106 разів

Повідомлення Denis@@@ »

Добрый день. У меня тоже вопрос. Хочу списать с баланса пару стульев, которые я повесил в свое время на 112 счет и начислил 100% износ. Как правильно это оформить и какие формы использовать? Обрпзей приказа может кто подскажет. Спасибо заранее.

http://dtkt.com.ua/show/6cid1941.html можно ли пользоваться этой статьей в этом вопросе? Но приказ бы не помешал бы.

Ната2727
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 816
З нами з: 10 березня 2012, 13:17
Дякував (ла): 475 разів
Подякували: 70 разів

Повідомлення Ната2727 »

Denis@@@ писав:
Ната2727 писав:доброго дня. Підскажіть будь-ласка, є така неприємна ситуація:

в магазині фактично є ваги, але вони не стоять на балансі... тому, що були куплені десь б/у (без документів), але є витратні матеріали (термоетикетка та ін, повірка ваг)
чи можна їх якось поставити на баланс без документів?
Варианта два - купить у физлица и оплатить НДФЛ и ВС а второй - найти ФОП который вам выпишет накладную и вы ему оплатите.
й я над таким варіантом думала....
ще думала можливо внесок в статутний капітал?

Ната2727
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 816
З нами з: 10 березня 2012, 13:17
Дякував (ла): 475 разів
Подякували: 70 разів

Повідомлення Ната2727 »

Denis@@@ писав:Добрый день. У меня тоже вопрос. Хочу списать с баланса пару стульев, которые я повесил в свое время на 112 счет и начислил 100% износ. Как правильно это оформить и какие формы использовать? Обрпзей приказа может кто подскажет. Спасибо заранее.

http://dtkt.com.ua/show/6cid1941.html можно ли пользоваться этой статьей в этом вопросе? Но приказ бы не помешал бы.
наказ на списання обов'язково!!!!!
+ акт на списання (форма така як у статті)

Denis@@@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1849
З нами з: 08 листопада 2013, 21:07
Дякував (ла): 899 разів
Подякували: 106 разів

Повідомлення Denis@@@ »

Ната2727 писав:
Denis@@@ писав:Добрый день. У меня тоже вопрос. Хочу списать с баланса пару стульев, которые я повесил в свое время на 112 счет и начислил 100% износ. Как правильно это оформить и какие формы использовать? Обрпзей приказа может кто подскажет. Спасибо заранее.

http://dtkt.com.ua/show/6cid1941.html можно ли пользоваться этой статьей в этом вопросе? Но приказ бы не помешал бы.
наказ на списання обов'язково!!!!!
+ акт на списання (форма така як у статті)
А образца нету приказа на списание? Комиссия на спиание должна быть другой от комиссии ввода в эксплуатацию МНМА?

Denis@@@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1849
З нами з: 08 листопада 2013, 21:07
Дякував (ла): 899 разів
Подякували: 106 разів

Повідомлення Denis@@@ »

Ната2727 писав:
Denis@@@ писав:
Ната2727 писав:доброго дня. Підскажіть будь-ласка, є така неприємна ситуація:

в магазині фактично є ваги, але вони не стоять на балансі... тому, що були куплені десь б/у (без документів), але є витратні матеріали (термоетикетка та ін, повірка ваг)
чи можна їх якось поставити на баланс без документів?
Варианта два - купить у физлица и оплатить НДФЛ и ВС а второй - найти ФОП который вам выпишет накладную и вы ему оплатите.
й я над таким варіантом думала....
ще думала можливо внесок в статутний капітал?
Мы когда то деньги вносили в уставной фонд. Но там нужно делать изменения в статут и регистрировать в госрегистратора. Если я конечно не ошибаюсь.

Татьяна ТС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1587
З нами з: 25 лютого 2015, 14:58
Дякував (ла): 370 разів
Подякували: 1089 разів

Повідомлення Татьяна ТС »

Denis@@@ писав:А образца нету приказа на списание? Комиссия на спиание должна быть другой от комиссии ввода в эксплуатацию МНМА?
Зразок наказу

ТОВ "АБВГДейка"
НАКАЗ № ____
м. Туточки 30 вересня 2010 року
Про списання
основних засобів
та малоцінних
предметів
В зв’язку з довготривалим використанням та виходом з ладу мобільних телефонів та на підставі дефектних актів технічного стану радіоелектронного обладнання
НАКАЗУЮ
1. Списати з обліку основні засоби та малоцінні предмети:
- мобільний телефон Нокіа 6230і, інв. №258;
- мобільний телефон Нокіа 6020, інв. №346.
2. Акти на списання подати на затвердження до 01.10.2010 р.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на головного бухгалтера .........
Директор ..............

Комісію можна створити одну на всі операції з необоротними активами

Denis@@@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1849
З нами з: 08 листопада 2013, 21:07
Дякував (ла): 899 разів
Подякували: 106 разів

Повідомлення Denis@@@ »

Я понимаю что комисия одна и на ОС и МНМА. И может быть таже комиссия и на МБП. А если у меня будет списывать мебель( стулья). То в приказе писать только осмотр и довготривале використання?

Татьяна ТС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1587
З нами з: 25 лютого 2015, 14:58
Дякував (ла): 370 разів
Подякували: 1089 разів

Повідомлення Татьяна ТС »

Denis@@@ писав:Я понимаю что комисия одна и на ОС и МНМА. И может быть таже комиссия и на МБП. А если у меня будет списывать мебель( стулья). То в приказе писать только осмотр и довготривале використання?
Чим більше напишете, тим краще: зламалось, від важкості паперів полки поламались, залилось водою з труб опалення і т.д. і т.п.

Denis@@@
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1849
З нами з: 08 листопада 2013, 21:07
Дякував (ла): 899 разів
Подякували: 106 разів

Повідомлення Denis@@@ »

Татьяна ТС писав:
Denis@@@ писав:Я понимаю что комисия одна и на ОС и МНМА. И может быть таже комиссия и на МБП. А если у меня будет списывать мебель( стулья). То в приказе писать только осмотр и довготривале використання?
Чим більше напишете, тим краще: зламалось, від важкості паперів полки поламались, залилось водою з труб опалення і т.д. і т.п.
Спасибо. И от списания я ничего не оприходую на баланс? Для офисной мебели срок эксплуатации больше года. Норм нету никаких случайно по этому поводу?

Відповісти

Повернутись до “Облік товарів, активів”