Основні засоби

Товари, ОЗ, НМА, капітальні інвестиції
Inna Medvetska
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1620
З нами з: 08 вересня 2010, 04:09
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 146 разів

Повідомлення Inna Medvetska »

Замовляли у стороннього підприємства стелажі для складування товарів.
стелажі нам зробили і я отримала аки надання послуг з таким формулюванням: виготовлення стелажів 42,87 м. кв*350 грн/м. кв. =15000.00 грн.
як це прийняти на облік?

Kenzi
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 179
З нами з: 27 червня 2012, 00:19
Дякував (ла): 60 разів
Подякували: 19 разів

Повідомлення Kenzi »

Помогите пожалуйста, нужно на данный момент определить стоимость ос если в июне 2013 г. стоимость составляла 10 000 грн. Совсем запупалась с индексацией.

Виктория Г.
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 134
З нами з: 11 грудня 2014, 11:29
Дякував (ла): 76 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення Виктория Г. »

Доброго дня,

працюю 1 місяць бухгалтером, отримала завдання від глав.буха розібратись з основними засобами.
Підкажіть, будь ласка, якщо ТОВ платник ПДВ - як відбувається процедура бух. обліку з ОЗ, якщо товар коштує менше 6000 грн, то йде на списання?
Можливо хто може ссилкою поділитись існуючою....бо прочитала багато інформації ,але мало що зрозуміло.

Дякую заздалегідь.

Inna Medvetska
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1620
З нами з: 08 вересня 2010, 04:09
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 146 разів

Повідомлення Inna Medvetska »

Виктория Г. писав:Доброго дня,

працюю 1 місяць бухгалтером, отримала завдання від глав.буха розібратись з основними засобами.
Підкажіть, будь ласка, якщо ТОВ платник ПДВ - як відбувається процедура бух. обліку з ОЗ, якщо товар коштує менше 6000 грн, то йде на списання?
Можливо хто може ссилкою поділитись існуючою....бо прочитала багато інформації ,але мало що зрозуміло.

Дякую заздалегідь.
критерій вартості списання встановлює саме підприємство в наазі про облдікову політику. але якщо підприємство високодохідне, то треба вести два обліки оз - податковий і бухгалтерський

Виктория Г.
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 134
З нами з: 11 грудня 2014, 11:29
Дякував (ла): 76 разів
Подякували: 11 разів

Повідомлення Виктория Г. »

Inna Medvetska писав:
Виктория Г. писав:Доброго дня,

працюю 1 місяць бухгалтером, отримала завдання від глав.буха розібратись з основними засобами.
Підкажіть, будь ласка, якщо ТОВ платник ПДВ - як відбувається процедура бух. обліку з ОЗ, якщо товар коштує менше 6000 грн, то йде на списання?
Можливо хто може ссилкою поділитись існуючою....бо прочитала багато інформації ,але мало що зрозуміло.

Дякую заздалегідь.
критерій вартості списання встановлює саме підприємство в наазі про облдікову політику. але якщо підприємство високодохідне, то треба вести два обліки оз - податковий і бухгалтерський
Дякую,

дане підприємство ЖЕК, діяльність ведеться з листопада 2016, думаю, що це не високодохідне.
Тоді получається, купили принтер за 5200 грн, це получається ОЗ, хоча і вартість менше 6000 грн., на основі акта вводимо в експлуатацію, наклеїли інвентарний номер, вносимо дані в 1с (проводимо документи отримані від постачальника),
а що дальше?

Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1931 раз
Подякували: 6619 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

Виктория Г. писав:дане підприємство ЖЕК, діяльність ведеться з листопада 2016, думаю, що це не високодохідне.
Тоді получається, купили принтер за 5200 грн, це получається ОЗ, хоча і вартість менше 6000 грн., на основі акта вводимо в експлуатацію, наклеїли інвентарний номер, вносимо дані в 1с (проводимо документи отримані від постачальника),
а що дальше?
Ваш принтер - це 117 рахунок- необоротний матактив все ж таки...
http://icaap.org.ua/osnovn%D1%96-zasobi ... -6000.html
http://devisu.ua/uk/taxes/6275-vartisnu ... ku-zmineno
http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-kon ... 64996.html

Лили@
УченикУченик
Повідомлень: 3
З нами з: 17 січня 2017, 16:39
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Лили@ »

Девченки, помогите и мне! С ОЗ столкнулась впервые - купили комп (зделала приход, ввела в эксплуатацию....) А теперь со стоимостями..... амортизация начисляется на стоимость с ПДВ или без ПДВ и с какого месяца (в январе куплен)?

Аватар користувача
Tasa
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8701
З нами з: 19 липня 2011, 07:54
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 1931 раз
Подякували: 6619 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Tasa »

Лили@ писав:Девченки, помогите и мне! С ОЗ столкнулась впервые - купили комп (зделала приход, ввела в эксплуатацию....) А теперь со стоимостями..... амортизация начисляется на стоимость с ПДВ или без ПДВ и с какого месяца (в январе куплен)?
Ніколи ПДВ не включалось в облікову вартість... Амортизація починає нараховуватися з слідуючого місяця після вводу в експлуатацію.

NATA888
Высший разум
Высший разум
Повідомлень: 905
З нами з: 05 грудня 2012, 07:43
Дякував (ла): 707 разів
Подякували: 353 рази

Повідомлення NATA888 »

Tasa писав:
Лили@ писав:Девченки, помогите и мне! С ОЗ столкнулась впервые - купили комп (зделала приход, ввела в эксплуатацию....) А теперь со стоимостями..... амортизация начисляется на стоимость с ПДВ или без ПДВ и с какого месяца (в январе куплен)?
Ніколи ПДВ не включалось в облікову вартість... Амортизація починає нараховуватися з слідуючого місяця після вводу в експлуатацію.
Якщо покупець не платник ПДВ то включається.

Лили@
УченикУченик
Повідомлень: 3
З нами з: 17 січня 2017, 16:39
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Лили@ »

NATA888 писав:
Tasa писав:
Лили@ писав:Девченки, помогите и мне! С ОЗ столкнулась впервые - купили комп (зделала приход, ввела в эксплуатацию....) А теперь со стоимостями..... амортизация начисляется на стоимость с ПДВ или без ПДВ и с какого месяца (в январе куплен)?
Ніколи ПДВ не включалось в облікову вартість... Амортизація починає нараховуватися з слідуючого місяця після вводу в експлуатацію.
Якщо покупець не платник ПДВ то включається.
А еще меня интересуют способы отражения расходов по амортизации (настраиваю 1 С 8.2)?

Відповісти

Повернутись до “Облік товарів, активів”