Списание бензина по НУ и БУ

Товари, ОЗ, НМА, капітальні інвестиції
tee
Мастер
Мастер
Повідомлень: 53
З нами з: 17 січня 2012, 07:19
Дякував (ла): 12 разів

Повідомлення tee »

ПОТОМУ КАК НЕТ нн НДС ПРОХОДИТ МИМО НАС, ТАК? В В ВР МЫ МОЖЕМ ВКЛЮЧАТЬ, НЕСМОТРЯ НА , ТО ЧТО ЧЕКИ ЗА ПРОШЕДШИЙ ПЕРИОД, ТАК?!

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

да

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

Да, в данном случае, НДС вы теряете. А на будущее, на чеки свыше 240 грн. надо брать НН... Я не совсем поняла вашего акцента на прошедшем периоде... вы же пытаетесь с октября 2012 года провести, а это ещё текущий период... Или вы уже сдали прибыль? Если нет, у вас сейчас хороший шанс всё сделать текущим моментом без уточнёнок...

anastasiya.kr83
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 179
З нами з: 06 грудня 2012, 04:42
Дякував (ла): 67 разів
Подякували: 36 разів

Повідомлення anastasiya.kr83 »

Добрый день!
Добавлю и я веселья в эту тему.
Наше предприятие взяло в аренду легковой автомобиль, в нормах списания ГСМ нас нет, решили честно получить свои временные нормы от Минтранс НИИ, получили. Теперь сижу в шоке и смотрю на них. Фактически расход бензина (проверяла лично) составляет 10,5-11,6л/100км. Нам поставили 7,9л/100км + коэфициенты ( +15% город, + погодные условия ) - но это все равно меньше, чем фактический расход и как тут поступить? Не хочется терять НК и расходы.

ar4ik
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 14252
З нами з: 07 січня 2013, 06:29
Дякував (ла): 22126 разів
Подякували: 40704 рази

Повідомлення ar4ik »

Пишите пробег тот, что Вас устроит. Перед проверкой на всякий пожарный "ремонт" спидометра или тахометра, у кого как.

Helga_R
Оракул
Оракул
Повідомлень: 211
З нами з: 25 квітня 2013, 04:11
Дякував (ла): 76 разів
Подякували: 83 рази

Повідомлення Helga_R »

anastasiya.kr83 писав:Добрый день!
Добавлю и я веселья в эту тему.
Наше предприятие взяло в аренду легковой автомобиль, в нормах списания ГСМ нас нет, решили честно получить свои временные нормы от Минтранс НИИ, получили. Теперь сижу в шоке и смотрю на них. Фактически расход бензина (проверяла лично) составляет 10,5-11,6л/100км. Нам поставили 7,9л/100км + коэфициенты ( +15% город, + погодные условия ) - но это все равно меньше, чем фактический расход и как тут поступить? Не хочется терять НК и расходы.

Від офіційної норми в більшу сторону навряд чи вдасться варіювати. Тут навіть підвищувальні коефіцієнти можуть не визнати. Їх треба підтверджувати купою документів.

Marlboro
Гигант Мысли
Гигант Мысли
Повідомлень: 12590
З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
Дякував (ла): 252 рази
Подякували: 4095 разів

Повідомлення Marlboro »

А что мешает установить свои нормы?

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

Я недавно случайно наткнулась на такое письмо:

Лист Головного контрольно-ревізійного управління України
від 11.08.2010 р. № 02-14/1232
________________________________________
(Витяг)
Відповідно до пункту 3.1 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43, підвищуюча надбавка за кліматичні умови встановлюється за зведенням територіального підрозділу державної служби гідрометеорології або за результатами належним чином задокументованих власних вимірювань.
Таким чином, якщо підприємство самостійно не проводило власних вимірювань і документально їх не фіксувало, то необхідно надіслати запит до підрозділу державної служби гідрометеорології щодо надання даних про температурні показники за відповідний проміжок часу.
У випадку документального непідтвердження температурних даних, а також інших факторів, що зумовлюють підвищене використання палива (відсутні розпорядження, записи відповідальних осіб у подорожніх листах тощо), застосування підвищуючих надбавок є неправомірним та призводить до понаднормового палива.
Понаднормово списане паливо необхідно поновити в бухгалтерському обліку, після чого провести його інвентаризацію.
У разі виявлення нестачі пального при розрахунку розміру збитків необхідно керуватись Порядком визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 р. № 116.
Одночасно повідомляємо, що наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Враховуючи зазначене, вважаємо, що він є обов'язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства.
Заступник Голови О. Чечуліна

tomassa
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 3941
З нами з: 14 березня 2012, 05:05
Дякував (ла): 1103 рази
Подякували: 2360 разів

Повідомлення tomassa »

И ещё один момент... А ведь в НКУ нет ни слова о том, что ГСМ списывается по Нормам....№43... Это просто подразумевается само собой...

Вероніка
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 4345
З нами з: 02 червня 2012, 09:16
Дякував (ла): 8079 разів
Подякували: 6387 разів

Повідомлення Вероніка »

В обсуждении письма ГФС Украины от 20.01.17 "О применении налогового законодательства при списании топлива и смазочных материалов" хочу спросить, кто какие документы по фактическому расходу топлива применяет?


Відповісти

Повернутись до “Облік товарів, активів”