Списание бензина по НУ и БУ
ПОТОМУ КАК НЕТ нн НДС ПРОХОДИТ МИМО НАС, ТАК? В В ВР МЫ МОЖЕМ ВКЛЮЧАТЬ, НЕСМОТРЯ НА , ТО ЧТО ЧЕКИ ЗА ПРОШЕДШИЙ ПЕРИОД, ТАК?!
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3941
- З нами з: 14 березня 2012, 05:05
- Дякував (ла): 1103 рази
- Подякували: 2360 разів
Да, в данном случае, НДС вы теряете. А на будущее, на чеки свыше 240 грн. надо брать НН... Я не совсем поняла вашего акцента на прошедшем периоде... вы же пытаетесь с октября 2012 года провести, а это ещё текущий период... Или вы уже сдали прибыль? Если нет, у вас сейчас хороший шанс всё сделать текущим моментом без уточнёнок...
-
- Просвещенный
- Повідомлень: 179
- З нами з: 06 грудня 2012, 04:42
- Дякував (ла): 67 разів
- Подякували: 36 разів
Добрый день!
Добавлю и я веселья в эту тему.
Наше предприятие взяло в аренду легковой автомобиль, в нормах списания ГСМ нас нет, решили честно получить свои временные нормы от Минтранс НИИ, получили. Теперь сижу в шоке и смотрю на них. Фактически расход бензина (проверяла лично) составляет 10,5-11,6л/100км. Нам поставили 7,9л/100км + коэфициенты ( +15% город, + погодные условия ) - но это все равно меньше, чем фактический расход и как тут поступить? Не хочется терять НК и расходы.
Добавлю и я веселья в эту тему.
Наше предприятие взяло в аренду легковой автомобиль, в нормах списания ГСМ нас нет, решили честно получить свои временные нормы от Минтранс НИИ, получили. Теперь сижу в шоке и смотрю на них. Фактически расход бензина (проверяла лично) составляет 10,5-11,6л/100км. Нам поставили 7,9л/100км + коэфициенты ( +15% город, + погодные условия ) - но это все равно меньше, чем фактический расход и как тут поступить? Не хочется терять НК и расходы.
-
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 14252
- З нами з: 07 січня 2013, 06:29
- Дякував (ла): 22126 разів
- Подякували: 40704 рази
Пишите пробег тот, что Вас устроит. Перед проверкой на всякий пожарный "ремонт" спидометра или тахометра, у кого как.
-
- Оракул
- Повідомлень: 211
- З нами з: 25 квітня 2013, 04:11
- Дякував (ла): 76 разів
- Подякували: 83 рази
anastasiya.kr83 писав:Добрый день!
Добавлю и я веселья в эту тему.
Наше предприятие взяло в аренду легковой автомобиль, в нормах списания ГСМ нас нет, решили честно получить свои временные нормы от Минтранс НИИ, получили. Теперь сижу в шоке и смотрю на них. Фактически расход бензина (проверяла лично) составляет 10,5-11,6л/100км. Нам поставили 7,9л/100км + коэфициенты ( +15% город, + погодные условия ) - но это все равно меньше, чем фактический расход и как тут поступить? Не хочется терять НК и расходы.
Від офіційної норми в більшу сторону навряд чи вдасться варіювати. Тут навіть підвищувальні коефіцієнти можуть не визнати. Їх треба підтверджувати купою документів.
-
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3941
- З нами з: 14 березня 2012, 05:05
- Дякував (ла): 1103 рази
- Подякували: 2360 разів
Я недавно случайно наткнулась на такое письмо:
Лист Головного контрольно-ревізійного управління України
від 11.08.2010 р. № 02-14/1232
________________________________________
(Витяг)
Відповідно до пункту 3.1 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43, підвищуюча надбавка за кліматичні умови встановлюється за зведенням територіального підрозділу державної служби гідрометеорології або за результатами належним чином задокументованих власних вимірювань.
Таким чином, якщо підприємство самостійно не проводило власних вимірювань і документально їх не фіксувало, то необхідно надіслати запит до підрозділу державної служби гідрометеорології щодо надання даних про температурні показники за відповідний проміжок часу.
У випадку документального непідтвердження температурних даних, а також інших факторів, що зумовлюють підвищене використання палива (відсутні розпорядження, записи відповідальних осіб у подорожніх листах тощо), застосування підвищуючих надбавок є неправомірним та призводить до понаднормового палива.
Понаднормово списане паливо необхідно поновити в бухгалтерському обліку, після чого провести його інвентаризацію.
У разі виявлення нестачі пального при розрахунку розміру збитків необхідно керуватись Порядком визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 р. № 116.
Одночасно повідомляємо, що наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Враховуючи зазначене, вважаємо, що він є обов'язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства.
Заступник Голови О. Чечуліна
Лист Головного контрольно-ревізійного управління України
від 11.08.2010 р. № 02-14/1232
________________________________________
(Витяг)
Відповідно до пункту 3.1 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43, підвищуюча надбавка за кліматичні умови встановлюється за зведенням територіального підрозділу державної служби гідрометеорології або за результатами належним чином задокументованих власних вимірювань.
Таким чином, якщо підприємство самостійно не проводило власних вимірювань і документально їх не фіксувало, то необхідно надіслати запит до підрозділу державної служби гідрометеорології щодо надання даних про температурні показники за відповідний проміжок часу.
У випадку документального непідтвердження температурних даних, а також інших факторів, що зумовлюють підвищене використання палива (відсутні розпорядження, записи відповідальних осіб у подорожніх листах тощо), застосування підвищуючих надбавок є неправомірним та призводить до понаднормового палива.
Понаднормово списане паливо необхідно поновити в бухгалтерському обліку, після чого провести його інвентаризацію.
У разі виявлення нестачі пального при розрахунку розміру збитків необхідно керуватись Порядком визначення розміру збитків від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних цінностей, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 р. № 116.
Одночасно повідомляємо, що наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Враховуючи зазначене, вважаємо, що він є обов'язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства.
Заступник Голови О. Чечуліна
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3941
- З нами з: 14 березня 2012, 05:05
- Дякував (ла): 1103 рази
- Подякували: 2360 разів
И ещё один момент... А ведь в НКУ нет ни слова о том, что ГСМ списывается по Нормам....№43... Это просто подразумевается само собой...
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 4345
- З нами з: 02 червня 2012, 09:16
- Дякував (ла): 8079 разів
- Подякували: 6387 разів
В обсуждении письма ГФС Украины от 20.01.17 "О применении налогового законодательства при списании топлива и смазочных материалов" хочу спросить, кто какие документы по фактическому расходу топлива применяет?