в БТИ пока нет возможности зарегистрировать, в том то и проблема. Мы тоже склоняемся к передаче от "А" на "Б". вопрос можно ли ввести в эксплуатацию незарегистрированный в БТИ гараж и начислять амортизацию?
Allla писав:Добрый день. Подскажите, пожалуйста,может быть кто то знает ответ. Ситуация: у предприятия "А" на 15 счете накопились затраты на постройку гаража. это предприятие находится на территории предприятия" Б". Гараж стоит на территории предприятия "Б", но он не зарегистрирован в БТИ. Само предприятие "Б" является плательщиком налога на землю. Можно ли ввести в эксплуатацию этот гараж и начислять амортизацию предприятию "А"? Предприятие "А" производит корректировку финансовых разниц. Или есть смысл передать этот гараж на предприятие "Б" которое является автопарком и компенсирует предприятию "А" затраты на постройку гаража и само введет в эксплуатацию его и будет начислять амортизацию? Предприятие "Б" не делает корректировке по финансовым разницам.
Не забуваємо також про наслідки ПДВ. На мою думку, потрібно не передати, а ПРОДАТИ підприємству Б незавершене будівництво по вартості накопичених витрат з рахунка 15 + ПДВ. Якщо будете передавати просто так, то втрачаєте податковий кредит.
Мабуть А орендує територію у Б. Можна заключити договір (заднім числом) про те, що Б доручає А здійснити будівництво гаражу з наступним продажем на Б.
А далі підприємство Б займається введенням в експлуатацію, амортизує, БТІ і т.п.
Подскажите пожалуйста! Если компьютер исп. в нехоз. деятельности, ндс я вернула сразу, в налоговом учете амортизацию не буду начислять, а в бух учете я начисляю амортизацию в общем порядке?
У бухгалтерському обліку: П(С)БО 7 не робить різниці між виробничими та невиробничими ОЗ і дозволяє амортизувати невиробничі об'єкти незалежно від того, використовуються вони в господарській діяльності підприємства чи ні. Тому в бухобліку після переведення виробничих ОЗ до складу невиробничих амортизацію продовжуємо нараховувати – тим методом, який зафіксовано в обліковій політиці підприємства. Суми амортизації невиробничих ОЗ списуємо на субрахунок 949 «Інші витрати операційної діяльності». Списання починається з місяця, що настає за місяцем переведення об'єкта до невиробничих. У податковому обліку: нарахування амортизації слід припинити починаючи з місяця, що настає за місяцем переведення ОЗ до складу невиробничих. Річ у тому, що пп. 138.3.1 ПК передбачає, що розрахунок амортизації ОЗ здійснюється за правилами П(С)БО або МСФЗ. А згідно з п. 29 П(С)БО 7 нарахування амортизації припиняється починаючи з місяця, що настає за місяцем вибуття об'єкта ОЗ. У нашому випадку фактичного вибуття ОЗ не відбулося, але об'єкт вибув зі складу виробничих. А невиробничі ОЗ, як ми вже сказали вище, у податковому обліку не підлягають амортизації. Тому для цілей податкового обліку потрібно вивести такі ОЗ з експлуатації (на підставі наказу про переведення ОЗ до скла-ду невиробничих).
На балансе числится конструкция алюминевая мы ее приобретали когда арендовали офис делали перегородки, сейчас переехали уже в другое помещение конструкция осталась .Могу ли я ее списать,хотя еще полностью не с аммортизировалась.?
МОИ ДЕЙСТВИЯ:
1 создать приказ о списании осн.ср
2 назначить комиссию (приказ)
И еще подскажите необходимо начислить себе налоговое обязательство?