Основні засоби

Товари, ОЗ, НМА, капітальні інвестиції
Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

Краще передати на підприємство Б. Зареєструвати в БТІ і ввести в експлуатацію. Якщо їм буде користуватись підприємство А, тоді краще здасте в оренду.

Allla
Мастер
Мастер
Повідомлень: 61
З нами з: 23 травня 2012, 03:24
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Allla »

в БТИ пока нет возможности зарегистрировать, в том то и проблема. Мы тоже склоняемся к передаче от "А" на "Б". вопрос можно ли ввести в эксплуатацию незарегистрированный в БТИ гараж и начислять амортизацию?

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

Хоча стара стаття, але почитайте чи ризикувати чи краще ввести в експлуатацію потім.
http://dtkt.com.ua/show/6cid01881.html

Allla
Мастер
Мастер
Повідомлень: 61
З нами з: 23 травня 2012, 03:24
Дякував (ла): 19 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Allla »

спасибо за ссылку, будем думать.

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

Будь-ласка

Татьяна ТС
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1587
З нами з: 25 лютого 2015, 14:58
Дякував (ла): 370 разів
Подякували: 1089 разів

Повідомлення Татьяна ТС »

Allla писав:Добрый день. Подскажите, пожалуйста,может быть кто то знает ответ. Ситуация: у предприятия "А" на 15 счете накопились затраты на постройку гаража. это предприятие находится на территории предприятия" Б". Гараж стоит на территории предприятия "Б", но он не зарегистрирован в БТИ. Само предприятие "Б" является плательщиком налога на землю. Можно ли ввести в эксплуатацию этот гараж и начислять амортизацию предприятию "А"? Предприятие "А" производит корректировку финансовых разниц. Или есть смысл передать этот гараж на предприятие "Б" которое является автопарком и компенсирует предприятию "А" затраты на постройку гаража и само введет в эксплуатацию его и будет начислять амортизацию? Предприятие "Б" не делает корректировке по финансовым разницам.
Не забуваємо також про наслідки ПДВ. На мою думку, потрібно не передати, а ПРОДАТИ підприємству Б незавершене будівництво по вартості накопичених витрат з рахунка 15 + ПДВ. Якщо будете передавати просто так, то втрачаєте податковий кредит.
Мабуть А орендує територію у Б. Можна заключити договір (заднім числом) про те, що Б доручає А здійснити будівництво гаражу з наступним продажем на Б.
А далі підприємство Б займається введенням в експлуатацію, амортизує, БТІ і т.п.

LEMON
Оракул
Оракул
Повідомлень: 226
З нами з: 08 квітня 2015, 11:29
Дякував (ла): 67 разів
Подякували: 28 разів

Повідомлення LEMON »

Подскажите пожалуйста! Если компьютер исп. в нехоз. деятельности, ндс я вернула сразу, в налоговом учете амортизацию не буду начислять, а в бух учете я начисляю амортизацию в общем порядке?

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

У бухгалтерському обліку: П(С)БО 7 не робить різниці між виробничими та невиробничими ОЗ і дозволяє амортизувати невиробничі об'єкти незалежно від того, використовуються вони в господарській діяльності підприємства чи ні. Тому в бухобліку після переведення виробничих ОЗ до складу невиробничих амортизацію продовжуємо нараховувати – тим методом, який зафіксовано в обліковій політиці підприємства. Суми амортизації невиробничих ОЗ списуємо на субрахунок 949 «Інші витрати операційної діяльності». Списання починається з місяця, що настає за місяцем переведення об'єкта до невиробничих. У податковому обліку: нарахування амортизації слід припинити починаючи з місяця, що настає за місяцем переведення ОЗ до складу невиробничих. Річ у тому, що пп. 138.3.1 ПК передбачає, що розрахунок амортизації ОЗ здійснюється за правилами П(С)БО або МСФЗ. А згідно з п. 29 П(С)БО 7 нарахування амортизації припиняється починаючи з місяця, що настає за місяцем вибуття об'єкта ОЗ. У нашому випадку фактичного вибуття ОЗ не відбулося, але об'єкт вибув зі складу виробничих. А невиробничі ОЗ, як ми вже сказали вище, у податковому обліку не підлягають амортизації. Тому для цілей податкового обліку потрібно вивести такі ОЗ з експлуатації (на підставі наказу про переведення ОЗ до скла-ду невиробничих).

Подробнее по ссылке: https://uteka.ua/ua/publication/Obekt-p ... ortizaciyu

КРисс
Оракул
Оракул
Повідомлень: 288
З нами з: 17 серпня 2014, 22:57
Дякував (ла): 82 рази
Подякували: 9 разів

Повідомлення КРисс »

На балансе числится конструкция алюминевая мы ее приобретали когда арендовали офис делали перегородки, сейчас переехали уже в другое помещение конструкция осталась .Могу ли я ее списать,хотя еще полностью не с аммортизировалась.?
МОИ ДЕЙСТВИЯ:
1 создать приказ о списании осн.ср
2 назначить комиссию (приказ)
И еще подскажите необходимо начислить себе налоговое обязательство?

Gella
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 1277
З нами з: 10 жовтня 2011, 08:29
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 685 разів

Повідомлення Gella »

А хто знає, що Ви її залишили в старому офісі. Може вона у Вас переносна. Амортизуйте далі.

Відповісти

Повернутись до “Облік товарів, активів”