Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
Фарба для принтера
-
Inna Medvetska
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1620
- З нами з: 08 вересня 2010, 01:09
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 146 разів
-
Ир4ик
- Акула НКУ

- Повідомлень: 5788
- З нами з: 27 липня 2011, 21:58
- Дякував (ла): 3704 рази
- Подякували: 2325 разів
1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
2. У Вас в договоре аренды д.б. прописаны ремонты, арендуемого помещения, посмотрите договор и примите решение.
-
Inna Medvetska
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1620
- З нами з: 08 вересня 2010, 01:09
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 146 разів
Дякую. так, в договорі прописано, що орендар зобов*язаний здійснювати ремонт за власний рахунок.Ир4ик писав:1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
2. У Вас в договоре аренды д.б. прописаны ремонты, арендуемого помещения, посмотрите договор и примите решение.
-
Дракоша
- Оракул

- Повідомлень: 239
- З нами з: 14 січня 2012, 09:43
- Дякував (ла): 29 разів
- Подякували: 7 разів
1 - На 209;Ир4ик писав:1. "оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати"Inna Medvetska писав:Через підзвітну особу купили 2 пляшички чорнила для принтера. За допомогою авансового звіту можна списати відразу на витрати чи оприбуткувати на 209, а після викристання списати на витрати?
Ш ще питання: маємо стелажі, де складаємо свою продукцію, але в мене вони нігде не числяться, коли брали офіс в оренду, вони вже були там. Купили фарбу щоб оновити їх вигляд. Можу я віднести цю фарбу на витрати?
- по мере передачи в использование по 1 бутылке: акт передачи в использование и списание на затраты;
- после окончательного использования: акт списания и акт передачи в использование и списание на затраты второй бутылки