списання матеріалів...
Потрібна допомога в такій ситуації: Підприємство надає будівельні послуги.Будуючи об'єкт,всі придбані матеріали були оплачені по перерахунку,занесені на баланс і списані згідно акту виконаних робіт. Але були й такі матеріали,які були придбані готівкою,самим директором,кошти клієнт віддав готівкою,(тобто офіційно їх ніде не відображено,)але щоб ці кошти пішли на витрати підприємства, на ці чеки зроблені авансові звіти,ці матеріали теж потрібно занести на баланс,але згідно чого їх списати,бо по акту всі кошти,які клієнт перерахував на рах.=витратам на ті матеріали,які були оплачені по рахунку???
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
По якому акту????natta писав:Потрібна допомога в такій ситуації: Підприємство надає будівельні послуги.Будуючи об'єкт,всі придбані матеріали були оплачені по перерахунку,занесені на баланс і списані згідно акту виконаних робіт. Але були й такі матеріали,які були придбані готівкою,самим директором,кошти клієнт віддав готівкою,(тобто офіційно їх ніде не відображено,)але щоб ці кошти пішли на витрати підприємства, на ці чеки зроблені авансові звіти,ці матеріали теж потрібно занести на баланс,але згідно чого їх списати,бо по акту всі кошти,які клієнт перерахував на рах.=витратам на ті матеріали,які були оплачені по рахунку???
-
- Мудрец
- Повідомлень: 116
- З нами з: 16 січня 2012, 06:24
- Подякували: 2 рази
Не проводити авансовий звіт...natta писав:Потрібна допомога в такій ситуації: Підприємство надає будівельні послуги.Будуючи об'єкт,всі придбані матеріали були оплачені по перерахунку,занесені на баланс і списані згідно акту виконаних робіт. Але були й такі матеріали,які були придбані готівкою,самим директором,кошти клієнт віддав готівкою,(тобто офіційно їх ніде не відображено,)але щоб ці кошти пішли на витрати підприємства, на ці чеки зроблені авансові звіти,ці матеріали теж потрібно занести на баланс,але згідно чого їх списати,бо по акту всі кошти,які клієнт перерахував на рах.=витратам на ті матеріали,які були оплачені по рахунку???
-
- Мудрец
- Повідомлень: 116
- З нами з: 16 січня 2012, 06:24
- Подякували: 2 рази
Дохід Ви ж також не показуєте,тобто покупець заплатив тільки згідно рахунку на р/р,ті доходи,що пройшли готівкою теж ніде не світятся...natta писав:Потрібна допомога в такій ситуації: Підприємство надає будівельні послуги.Будуючи об'єкт,всі придбані матеріали були оплачені по перерахунку,занесені на баланс і списані згідно акту виконаних робіт. Але були й такі матеріали,які були придбані готівкою,самим директором,кошти клієнт віддав готівкою,(тобто офіційно їх ніде не відображено,)але щоб ці кошти пішли на витрати підприємства, на ці чеки зроблені авансові звіти,ці матеріали теж потрібно занести на баланс,але згідно чого їх списати,бо по акту всі кошти,які клієнт перерахував на рах.=витратам на ті матеріали,які були оплачені по рахунку???
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Тоді ніяких авансових звітів???? Якщо в акті не має цих матеріалів значить ви їх не використовували...natta писав:по акту виконаних робіт..!!!!
По правильному можна було б зробити двома методами:
1. Це коли згідно лімітно забірної карти у Вас є ліміт на метеріали зг. ДБНУ.
Цей ліміт не повинен перевищувати фактичних витрат по будівництву ( те що менше-це економія). Якщо більше це превитрата , тільки зг. дозволу директора ( у податковому обліку перевитрату на витрати не поставите, за бюджетні кошти це взагалі не допускається).
Оприбутковувати можна матеріали куплені за готівку ( тоді видаєте кошти з каси і по авансовому звіту матеріали куплені за готівку оприбутковуєте на обєкт будівництва). Відповідно у формі КБ 2 включаєте ці матеріали і у формі КБ 3 їх вартість теж буде. У формі списяння М 29 ці матеріали у вас теж вказуються. А готівку ту що Вам дав замовник оприбутковуєте в касу підприємства. Але я з таким не граюся. Розрахунок проводжу через касу банку на свій розрахунковий рахунок від замовника.
2. Метод:
Визнати ці матеріали- матеріалами замовника . Обліковувати їх на позабалансовому рахунку . звичайно за МВО , отрмати їх по акту прийому-передачі, а якщо по накладній то обовязково довіреність. І списуєте по формі М 23.
Щодо застосування форм первинної документації N М-23 та N М-29
Лист Державного комітету статистики України
від 4 грудня 2002 р. N 03-04-05/99
Держкомстат розглянув запит щодо застосування форм первинної облікової документації N М-23 та N М-29 та в межах своєї компетенції повідомляє.
Затверджена наказом Мінстату України від 21.06.96 N 193 типова форма первинного обліку N М-23 "Акт про витрату давальницьких матеріалів" призначена для обліку матеріалів замовника. Складання цієї форми для списання матеріалів з матеріально відповідальних осіб підприємств всіх форм власності є необов'язковим. Крім того, слід зазначити, що використання форми N М-23, що не містить нормативних показників, є недоцільним при здійсненні будівництва з залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ і організацій державної форми власності, коли списання матеріалів з матеріально відповідальних осіб проводиться на основі Державних будівельних норм України (ДБН).
Типова форма N М-29 "Звіт про витрати основних матеріалів у будівництві у співставленні з виробничими нормами" застосовується для співставлення фактичних витрат основних будівельних матеріалів на виконані будівельні та монтажні роботи з виробничими нормами витрат матеріалів і є підставою для списання цих матеріалів на собівартість будівельно-монтажних робіт. Використання підприємствами цієї форми для списання власних будівельних матеріалів, вкладених у будівництво, не суперечить Постанові Верховної Ради України від 12.09.91 N 1545-XII "Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР".
зрозуміло,але є одна проблема,згідно цих авансових звітів вже повернуті директору кошти...
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Який ваш директор розумний . Він їх витрачав , що ви йому їх повернули????? Проведіть , що виплатили йому зарплату , якщо не порушуєте терміну сплати ПДФО та Єдиного внеску, або оформляйте безвісоткову позику, якщо встигаєте показати у формі 1 Дф (про обов'язковість включення позики у форму 1 Дф требе уточнити , бо я не пам'ятаю чи там її включають.)natta писав:зрозуміло,але є одна проблема,згідно цих авансових звітів вже повернуті директору кошти...
не так все просто,у виписці пише повернуто кошти згідно авансового звіту №,що тепер робити...
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Позвоніть в банк попросіть внести уточненя в платіжку, скажіть що помилилися.natta писав:не так все просто,у виписці пише повернуто кошти згідно авансового звіту №,що тепер робити...