Підкажіть, будь ласка, може я випала з віртуальної реальності, чи це у всіх так, що в Кабінеті після здачі об'єднаної звітності - нарахування по ЄСВ з'явилися, а військовий збір і ПДФО, не відобразилися, все висить у: Сплачено..
випала з реальності: ни ранее (из 1ДФ), ни сейчас (из 4ДФ) начисления по ПДФО и ВЗ в ЭК не отображались, в Порядке об этом сказано
Підкажіть будь ласка, як подати звіт за 1 кв, якщо в нас прийнялась порція за підрозділ?
Ми подавали єдину звітність 4 порціями: одна - за основний підрозділ, три - за структурні (відокремлені).
Всі чотири порції одночасно підписали електронними ключами і одночасно відправили до податкової.
З цих чотирьох порцій прийнялась тільки одна - за відокремлений підрозділ. При подальших спробах здати в термін інші три порції, приходили відмови.
На даний момент подати уточнюючий розрахунок немає можливості, тому що уточнювати нічого - немає "Звітнього" звіту за основний підрозділ.
Ми звернулися до податкової з проханням анулювати "Звітній" звіт за підрозділ, щоб з'явилася можливість ще раз в правильній послідовності подати всі чотири порції звіту. Але інспектор сказала, що у неї немає повноважень і можливості анулювати звіт.
Підкажіть будь ласка, як подати звіт за 1 кв, якщо в нас прийнялась порція за підрозділ?
Ми подавали єдину звітність 4 порціями: одна - за основний підрозділ, три - за структурні (відокремлені).
Всі чотири порції одночасно підписали електронними ключами і одночасно відправили до податкової.
З цих чотирьох порцій прийнялась тільки одна - за відокремлений підрозділ. При подальших спробах здати в термін інші три порції, приходили відмови.
На даний момент подати уточнюючий розрахунок немає можливості, тому що уточнювати нічого - немає "Звітнього" звіту за основний підрозділ.
Ми звернулися до податкової з проханням анулювати "Звітній" звіт за підрозділ, щоб з'явилася можливість ще раз в правильній послідовності подати всі чотири порції звіту. Але інспектор сказала, що у неї немає повноважень і можливості анулювати звіт.
у нас такая же ситуация, на данный момент выход из ситуации не нашли
Я маю на увазі Електронний кабінет платника податку, а не пенсійний. Там же раніше відображався весь рух коштів і звітності.
И я имел ввиду ЭК. Начисления ПДФО и ВЗ НИКОГДА не отражались из 1ДФ (тем более на сайте ПФУ).
Начисления ПДФО и ВЗ могли отражаться по результатам проверок.
Начисления ПДФО и ВЗ могли отражаться после подачи декларации про майновий стан и доходи, но это не связано никак с Податковим розрахунком
Виявлені помилки/зауваження:
[J0500106/44]«Документ не відповідає всім вимогам електронного документа, оскільки виявлено недостовірність обов`язкового
реквізиту у рядку 032 розрахунку або додатків 4 ДФ (не відповідають Кодифікатору адміністративно-територіальних одиниць
та територій територіальних громад або в додатках 4 ДФ розрахунку).
Перевірено на підставі п. 48.4 ст. 48, п. 49.3, п. 49.8 ст. 49 Податкового кодексу України з урахуванням положень
постанови Верховної Ради України від 17.07.2020 № 807-IX.» та зазначається перелік документів з помилковим значенням
ряд. 032
Державна податкова служба України
There are no "state money", there are only taxpayer money.
Margaret Thatcher.
Не буває ніяких "державних грошей", бувають лиш гроші платників податків.
Маргарет Тетчер.
У нас есть главное предприятие в Харькове, в его расчете мы заполняем дод1 со всеми сотрудниками и дод4 только с харьковскими сотрудниками, и сам розрахунок содержит данные с начислениями по есв. А по сотрудникам разбросанным по Украине, подаем отдельные расчеты, которые содержат сам розрахунок (без заполнения строк по есв) и дод 4 с сотрудниками, которые и числятся в этом подразделении. Поскольку наши подразделения не являются обособленными, то мы в расчетах за другие города не заполнили строку 033. И поскольку первым у нас принялся Киев, а не Харьков, то у нас фактически есть данные только по одному киевскому сотруднику в дод4. А еще 50 человек не отображены. И соответственно нам предлагают уточнятся через КТН 2 (как исправление суммовых ошибок), что автоматически приведет как минимум к начислению 10% штрафов от суммы есв, а у нас как понимаете это немаленькая сумма за 3 месяца на 50 людях. Вот и пытаемся решить проблему. Так как если бы отчет просто не принялся, то проблем было бы меньше. Соответственно пока мы проблему не решим, у людей нет стажа, проблема с получением больничных и т.д.
МНЕ этот ответ не нужен! Я уже ответил спрашивающим, что "С 01.04.2021 нет «порції»". Вопрос риторический и ответа не требует: по указанным ссылкам — есть упоминание про «порції»?
Если кто-то начнёт спрашивать про 8ДР, то я тоже спрошу: что такое «8ДР»? И отвечу, что эта форма давно не действует, а была заменена на 1ДФ, которая тоже уже не действует, а входит в виде додатка 4ДФ в Податковий розрахунок