Валютная выручка и ВЭД. Хелп!

srg
УченикУченик
Повідомлень: 2
З нами з: 10 січня 2013, 04:56
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення srg »

Уважаемые бухгалтеры!

Ситуация с ВЭД-контрактом, по которому такие условия - я покупаю товар за границей (импорт), ввожу его и плачу за поставленный через 150 календарных дней с момента перечечения таможенной границы Украины.
Бухгалтерия "рубит" 150 дней - говорит, что нельзя, по ПНБУ №475 - расчет в течение 90 кал. дней.
Я не бухгалтер, но проблем не вижу.
Мои аргументы:
А. ПНБУ №475
.....
......
3. Установити, що розрахунки за операціями з експорту та
імпорту товарів, передбачені в статтях 1 та 2 Закону України "Про
порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті
" ( 185/94-ВР ),
повинні здійснюватися у строк, що не перевищує 90 календарних
днів.


Б. Закон Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті[/u][/b]" ( 185/94-ВР ),
....

Стаття 2. Імпортні операції резидентів, які здійснюються на умовах відстрочення поставки, в разі, коли таке відстрочення перевищує 180 календарних днів з моменту здійснення авансового платежу або виставлення векселя на користь постачальника продукції (робіт, послуг), що імпортується, потребують висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку.
При застосуванні розрахунків щодо імпортних операцій резидентів у формі документарного акредитиву строк, передбачений частиною першою цієї статті, діє з моменту здійснення уповноваженим банком платежу на користь нерезидента.
Строк та умови завершення імпортної операції без увезення товару на територію України визначаються у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України за погодженням з Національним банком України.
Національний банк України має право запроваджувати на строк до шести місяців інші строки розрахунків, ніж ті, що визначені частиною першою цієї статті.


Итого: у меня импорт без предоплаты, поэтому, заплатить я могу и через 150 дней, как установлено Контрактом.

Прав ли я?

оляля