ПОДАТКОВА ПЕРЕВІРКА
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Так справа в тому , що у мене їх справді не має.Я їм кажу, що у мене не має. А вони вичитали в положені , що :Для здійснення філією своєї діяльності Товариство передає на баланс філії частину свого майна , про щоскладається акт приймання передачі. перелік майна, що передається на баланс філії визначається правлінням Товариства. Передача майна Товариства на баланс філії не спричиняє ні у товариства ні у філії винекнення валових доходів чи витрат. Будь яка пердача майна , грошових коштів , інших товарноматеріальних цінностей між філією та товариством не спричиняє зміни права власності на них. Повернення майна філією Товариству здійснюється на підставі рішення правління по акту приймання -передачі. .баланс філії є складовою балансу товариства. І кажуть, що основні засоби мені передало основне підприємство і я не маю права амортизацію ставити на витрати.
-
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Может нескромный вопрос, но... почему Вы считаете, что имеете право на амортизацию? ИМХО, не имеете - имущество не Ваше, и расходы связанные с приобретением этого имущества понес другой плательщик (главное предприятие). Такое, кстати, было и во времена налога на прибыль. Амортизируем мы то по сути не основные средства, а расходы на их приобретение (и сопутствующие этому расходы).
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Так справа в тому , що за моєї памяті, і ще пару літ до моєї все рухоме майно і ремонти як по рухомому так і не рухомому робила і робить філія. А як філії дісталось нерухоме майно те що збудоване у 1962 році я не знаю. Тоді не було того підприємства , колись воно було державним , потім його приватизували працівники підприємства, і тоді воно було юридичним потім якось стало філією. Де я це все можу почитати у мене ніяких не має документів. Ось і це все хочуть знати податківці.
-
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 12590
- З нами з: 17 грудня 2012, 02:08
- Дякував (ла): 252 рази
- Подякували: 4095 разів
Видимо, единственный способ доказать расходность амортизации это таки достать документы на приход ОС и всю эту эволюцию предприятия, и будем надеяться, что там таки написано, что расходы понесла именно Ваша структурная единица.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Так її не має, всі документи по придбанню основних є тільки з того періоду коли я прийшла на роботу , а до того кат ма. А по ремонтах я теж не всі зберігаю. Так в попередніх актах перевірки нічого такого не написано. Хай би описували аудитори.
-
- Высший разум
- Повідомлень: 810
- З нами з: 26 березня 2012, 23:45
- Дякував (ла): 600 разів
- Подякували: 239 разів
При передаче основных средств от юридического лица (головного предприятия) своему отдельному подразделению (филиалу) право собственности на них не передается. Такое подразделение получает объекты основных средств в пользование для осуществления хозяйственной деятельности, а поэтому такая передача не является бесплатным (безвозмездным) получением основных средств. То есть, операция по передаче основных средств от головного предприятия к филиалу не приводит к увеличению доходов и расходов ни у кого из участников операции. При этом, право на начисление амортизации сохраняется за налогоплательщиком, который фактически осуществил расходы на приобретение основных средств и у которого они числятся на балансе, то есть у головного предприятия (см. также письмо ГНСУ от 11.11.2011 г. № 5402/6/15-1215)...

-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 3873
- З нами з: 08 серпня 2011, 10:16
- Дякував (ла): 968 разів
- Подякували: 2125 разів
Альона1 - а межет эти доки у главн.предприятия или в архив кто-то сдавал ?Альона1 писав:Так її не має, всі документи по придбанню основних є тільки з того періоду коли я прийшла на роботу , а до того кат ма. А по ремонтах я теж не всі зберігаю. Так в попередніх актах перевірки нічого такого не написано. Хай би описували аудитори.
Документы по основным всегда нужно хранить - они нужны самому предприятию во многих случаях.
Например при аннулировании плат.НДС - нужно знать начислять или нет НДС на ОС при "условной продаже" - это зависит с НДС или нет приобретено было ОС и был ли налог.кредит при покупке....
- иногда налоговики специально перед своей акцией "аннулирования плательщика НДС" - проверяют есть ли у Вас первичные доки на приобретение ОС - нет - ждите вскоре аннулируют по своей инициативе - Вам начислять НДС на все ОС.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Це вони можуть зробити, якщо взяти до у ваги те , що філія не має права бути платником ПДВ.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1535
- З нами з: 24 січня 2013, 12:11
- Дякував (ла): 1018 разів
- Подякували: 351 раз
Альона1 писав:Це вони можуть зробити, якщо взяти до у ваги те , що філія не має права бути платником ПДВ.
Рассуждая юридически - у Вас возникает спорный вопрос. В таком споре возникает соревновательный процесс - кто сможет доказать. Вы найдите аргументы для Ваших доказательств, что Вы правы, а проверяющие нет. Ситуация индивидуальна. #wall#
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2849
- З нами з: 11 серпня 2011, 14:29
- Дякував (ла): 789 разів
- Подякували: 1308 разів
Я вже шукаю , і юристів питаю і у головного питаю і ніхто нічого не знає. Саме основне уже чіпляються до моєї оренди землі. Підписники сторно договору оренди землі юридична особа і міська рада . звіт по оренді здавав відокремлений підрозділ і відповідно платив за оренду у бюджет і ставив на витрати . Тепер кажуть що неправильно і не мали права отак. Я одного не зрозумію , нащо я плачу податок на прибуток . то на витрати не бери то не став . бо не маєш права .