УБОП и выемка документов

ondifua
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 11
З нами з: 22 січня 2012, 22:53

Повідомлення ondifua »

отличным ответом со мной поделился хороший человек!
а я делюсь с Вами!

На Ваш лист щодо нашого листа ххх від хххпро надання роз’яснення про правові підстави витребування копій документів, що стосуються надання в оренду приміщень суб’єктам господарської діяльності маємо повідомити наступне.
Згідно Вашого первинного листа як підстава надання запитуваних документів вказується «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції».
Згідно визначення загальної норми ч. 2 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Органи державної влади здійснюють заходи щодо запобігання і протидії корупції або беруть участь у їх здійсненні у межах повноважень, визначених законами та іншими виданими на їх основі нормативно-правовими актами.»
Згідно визначення спеціальної норми ч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Спеціально уповноважені суб'єкти безпосередньо здійснюють у межах своєї компетенції заходи щодо виявлення, припинення та розслідуваннякорупційних правопорушень (далі - спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції).
Спеціально уповноваженими суб'єктами у сфері протидії корупції є органи прокуратури, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, якщо інше не передбачено законом.»
Згідно визначення спеціальної норми ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»:
«Суб'єктами, які беруть участь у запобіганні, виявленні, а в установлених законом випадках - у здійсненні заходів щодо припинення корупційних правопорушень, відновленні порушених прав чи інтересів фізичних та юридичних осіб, інтересів держави, а також в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції, у міжнародному співробітництві в цій сфері, є:
1) уповноважені підрозділи органів державної влади;
2) місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування;
3) підприємства, установи, організації незалежно від підпорядкованості та форми власності, їх посадові та службові особи, а також громадяни, об'єднання громадян за їх згодою.»
Згідно припису ст. 11 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«Межі компетенції спеціальних підрозділів по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ України і Служби безпеки України визначаються на основі законів України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цього Закону, Кримінально-процесуального кодексу та інших законів України.»
Згідно припису ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«Спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України та їх співробітники мають права, передбачені законами України "Про міліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", цим Законом та іншими законодавчими актами України.»
Ваша вказівка нап.2 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю»:
«2. при здійсненні заходів боротьби з організованою злочинністю спеціальним підрозділам по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ і Служби безпеки України надаються повноваження:»
вказує на вихід за встановлені ч.1 ст. 12 Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю» межі повноважень, оскільки «проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції» не є «заходом боротьби з організованою злочинністю» , а є, по суті, організованою злочинною діяльністю спеціального підрозділу по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ, оскільки повністю протирічитьч. 5 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»
Повідомляємо, що протидія корупції є нашою правомірною діяльністю згідно ч. 6 ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», не є організованою злочинною діяльністю згідно ст. 1Закону України «Про організаційно — правові основи боротьби з організованою злочинністю», і ми жодним чином не дозволимо ані організаційно, ані практично запобігати протидії корупції та виявляти факти протидії корупції.
Також, Ваша вказівка на ст. 32 Закону України «Про інформацію» лежить поза правового поля України, оскільки зазначений Закон України не містить ані вказаної статті, ані цитованих положень.
Відтак, подальші доводи, базовані на зазначеній неіснуючій нормі Закону, не розглядалися – як такі, що становлять завідомо неправдиві відомості.
Так само, відсилка з зазначених неіснуючих норм ст. 32 Закону України «Про інформацію» до ст. 16 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції»:
«1. Особам, зазначеним у пунктах 1 - 3 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється:
1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.»
як обґрунтування «передбаченості» та\або «відповідності» закону – не розглядаються з вищенаведених підстав.
Ваша ж вказівка на службову необхідність також лежить поза правового поля України, оскільки категорія «службова необхідність» не є - і не може бути - правовою основою діяльності жодного органу влади.
Таким чином, розгляд Ваших листів очевидно лежить поза межами нашої компетенції.
Відтак, керуючись ст. 94, 97 Кримінально-процесуального кодексу України, просимо:
Негайно встановити автора написаних від Вашого імені листів, перевірити обставини щодо заходів протизаконного запобігання протидії корупції та внесення завідомо неправдивих відомостей про законодавство України, наведені в цих листах та про прийняте процесуальне рішення повідомити у встановлений термін.
Повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, копії Ваших листів та цього листа також направлені до Генеральної прокуратури України, Відділу нагляду за виконанням законів спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю ХХХ обласної прокуратури, Департаменту внутрішньої безпеки МВС України, Національного антикорупційного комітету України, Ради національної безпеки та оборони України.

классно, правда?!!!

Ластик
Гений
Гений
Повідомлень: 305
З нами з: 27 березня 2009, 03:52
Дякував (ла): 47 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Ластик »

Ну Вы, конечно, их и "мочите"!!!!! "Респект"! У Вас видно какой-то грамотнейший юрист знакомый!! Так общаться с такими органами можно только с "хорошей крышей" и знанием законов "неньки Украины"!!! Новое письмо прислали или молчат?

ondifua
ЗнатокЗнаток
Повідомлень: 11
З нами з: 22 січня 2012, 22:53

Повідомлення ondifua »

Ластик писав:Ну Вы, конечно, их и "мочите"!!!!! "Респект"! У Вас видно какой-то грамотнейший юрист знакомый!! Так общаться с такими органами можно только с "хорошей крышей" и знанием законов "неньки Украины"!!! Новое письмо прислали или молчат?
пока что молчат

ВыВарКа
Мудрец
Мудрец
Повідомлень: 147
З нами з: 06 грудня 2011, 07:26
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 37 разів

Повідомлення ВыВарКа »

ondifua писав:Еще один запрос УБОП (УБОЗ) прислали:

УБОЗ УМВС України в ххх області проводиться комплекс організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції у відповідності до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
Да, это, конечно, ХИТ!!! #g_cray2# #g_cray2# #g_cray2# Я несколько раз перечитал этот набор слов, пока понял смысл этого бреда.#laugh#
Шикарный ответ Вы им вкатали, нечего сказать. Боюсь только, что они не поймут сарказма по поводу "...«проведення комплексу організаційних та практичних заходів спрямованих на запобігання та виявлення фактів протидії корупції» ... є, по суті, організованою злочинною діяльністю спеціального підрозділу по боротьбі з організованою злочинністю органів внутрішніх справ..."

Хотя, вероятно, это никакая не описка, а самая настоящая цель не только УБОЗ УМВС України в ххх області...

Амазонка
УченикУченик
Повідомлень: 2
З нами з: 27 березня 2012, 02:27

Повідомлення Амазонка »

В прошлом году была выемка документов, так вышло что данных по бухгалтерскому учету основных средствах не осталось. На 01.04 инвентаризации не проводилась, амортизация показывалась по данным налогового учета, в балансе по основным ставили прочерки. Сейчас на горизонте налоговоя проверка, хочу привести все в порядок и подать уточненки. С чего начать?
P.S. Прошу не судить меня сторого, я в бухгалтерии новичек, и по неопытности приняла дела в таком виде

Бюгюльмэ
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7904
З нами з: 03 листопада 2011, 03:49
Дякував (ла): 2170 разів
Подякували: 4361 раз

Повідомлення Бюгюльмэ »

Ну помогите же кто-нибудь коллеге, она уже третий раз добросовестно поднимает тему, не создаёт новой. Может кто-нибудь попадал в такую ситуацию?
Судя по написанному, помочь очень трудно. Единственное утешение, что Вы приняли дела в таком виде и Вашей вины в этом бардаке нет.

Evelina
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 5236
З нами з: 04 березня 2011, 08:00
Дякував (ла): 1291 раз
Подякували: 1621 раз

Повідомлення Evelina »

у коллеги тяжелый случай. а какие-то данные о первоначальной стоимости восстановить можно? может оттуда плясать...

Амазонка
УченикУченик
Повідомлень: 2
З нами з: 27 березня 2012, 02:27

Повідомлення Амазонка »

Данных о первоначальной стоимости нет, по налоговому учету висит куча мелочевки с остаточной стоимостью по 20-30 грн. Все равно налоговики найдут за что дать штраф, поэтому спасибо откликнувшимся. Буду морально готовится к проверке

Василь я
УченикУченик
Повідомлень: 3
З нами з: 28 березня 2012, 13:55

Повідомлення Василь я »

ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС КРАЇНИ (народний)

§1. Згідно Конституції Країни всі рівні без привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, тому однаковий податок встановлюється всім юридичним особам та громадянам.
§2. Нема інших податків, як лиш за згодою громадян. Можна продавати (передавати) гроші, майно чи іншу власність будь-кому за своїм бажанням з одночасною сплатою податку.
§3. Податок сплачують усі (громадяни, юридичні особи) за будь-що продане (передане) - 10 відсотків вартості.
§4. Податкова служба контролює всі перерахування, видачі грошей та продаж речей або інтелектуальної власності, немайнових прав, сплату податку і штрафів.
§5. Кожен (громадянин, юридична особа) безплатно одержують і реєструють в податковій службі по одному компактному касовому апарату для обліку продажів чи видачі грошей. Додаткові касові апарати видаються за ціною їх виготовлення.
§6. Податок сплачується одночасно з видачею грошей або передачею прав на майно чи немайнові права.
§7. За несплату податку з відповідального стягується подвійна сума, половина з якої - податок, а друга половина – штраф.
§8. За одержання грошей, будь чого іншого, без квитанції з касового апарату – штраф у сумі вартості одержаного.
§9. Держава отримані податки і штрафи використовує по 10 відсотків на: утримання влади; війська; освіту; культуру; лікування і профілактику хвороб; спорт; повернення боргів; розвиток науки і техніки; будівництво соціального житла і доріг; пенсії і допомогу бідним.
§10. Всі терміни цього кодексу розуміються за значеннями, записаними в Конституції Країни, інших кодексах та законах.
§11. Зміна податків проводиться лише за згодою громадян через всенародний референдум.

Президент Країни Василь Верховинець 1 квітня 2012 року

tala777
Просвещенный
Просвещенный
Повідомлень: 173
З нами з: 07 травня 2011, 11:00
Дякував (ла): 2483 рази
Подякували: 59 разів

Повідомлення tala777 »

Василь я писав:ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС КРАЇНИ (народний)

§1. Згідно Конституції Країни всі рівні без привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, тому однаковий податок встановлюється всім юридичним особам та громадянам.
§2. Нема інших податків, як лиш за згодою громадян. Можна продавати (передавати) гроші, майно чи іншу власність будь-кому за своїм бажанням з одночасною сплатою податку.
§3. Податок сплачують усі (громадяни, юридичні особи) за будь-що продане (передане) - 10 відсотків вартості.
§4. Податкова служба контролює всі перерахування, видачі грошей та продаж речей або інтелектуальної власності, немайнових прав, сплату податку і штрафів.
§5. Кожен (громадянин, юридична особа) безплатно одержують і реєструють в податковій службі по одному компактному касовому апарату для обліку продажів чи видачі грошей. Додаткові касові апарати видаються за ціною їх виготовлення.
§6. Податок сплачується одночасно з видачею грошей або передачею прав на майно чи немайнові права.
§7. За несплату податку з відповідального стягується подвійна сума, половина з якої - податок, а друга половина – штраф.
§8. За одержання грошей, будь чого іншого, без квитанції з касового апарату – штраф у сумі вартості одержаного.
§9. Держава отримані податки і штрафи використовує по 10 відсотків на: утримання влади; війська; освіту; культуру; лікування і профілактику хвороб; спорт; повернення боргів; розвиток науки і техніки; будівництво соціального житла і доріг; пенсії і допомогу бідним.
§10. Всі терміни цього кодексу розуміються за значеннями, записаними в Конституції Країни, інших кодексах та законах.
§11. Зміна податків проводиться лише за згодою громадян через всенародний референдум.

Президент Країни Василь Верховинець 1 квітня 2012 року
Вы таким образом набираете количество сообщений?#g_crazy#

Відповісти

Повернутись до “Перевірки, штрафи”