Лично я считаю, что долбать налоговую нужно исключительно из-за лишнего штрафа, ведь есть прямая норма НКУ по штрафам за несвоевременную регистрацию. Просто методика наложения у них только такая, через камералку.
Spok писав:
Это камеральная проверка - нет моратория!
А почему Вы так решили?
Установити, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Здесь нет уточнения о виде проверки. Т.е. под действие этой нормы попадают все проверки. (Кроме тех, которые оговариваются ниже в законе).
перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за
А НН за предыдущий год, я в вопросе этого не увидела?
Sniper писав:Лично я считаю, что долбать налоговую нужно исключительно из-за лишнего штрафа, ведь есть прямая норма НКУ по штрафам за несвоевременную регистрацию. Просто методика наложения у них только такая, через камералку.
Вот они только так не считают... даже за вовремя зарегистрированные НН штраф выписывают#smile3#
Sniper писав:Лично я считаю, что долбать налоговую нужно исключительно из-за лишнего штрафа, ведь есть прямая норма НКУ по штрафам за несвоевременную регистрацию. Просто методика наложения у них только такая, через камералку.
Вот они только так не считают... даже за вовремя зарегистрированные НН штраф выписывают#smile3#
Ну ошиблись люди, с кем не бывает, их же за это не штрафуют, как нас, так что могут себе позволить#wink#
Spok писав:
Это камеральная проверка - нет моратория!
А почему Вы так решили?
Установити, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Здесь нет уточнения о виде проверки. Т.е. под действие этой нормы попадают все проверки. (Кроме тех, которые оговариваются ниже в законе).
Для общего развития:
76.1. Камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
76.1. Камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
Спасибо! Давайте развиваться вместе:
ПИСЬМО ГФС УКРАИНЫ ОТ 06.05.2015 Г. № 16102/7/99-99-15-02-02-17
ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КАМЕРАЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК ДЕКЛАРАЦІЙ З ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВ У 2015-2016 РОКАХ
У зв’язку з численними запитами територіальних органів ДФС та набранням з 01.01.2015 р. чинності Закону України від 28 грудня 2014 року N 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон N 71-VIII) Державна фіскальна служба України надає методологічну допомогу щодо проведення камеральних перевірок декларацій з податку на прибуток підприємств у 2015 та 2016 роках.
Пунктом 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Водночас зазначене обмеження з 1 січня 2015 року не поширюється, зокрема, на перевірки суб’єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари.
Пункт 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII містить нормативні приписи, які мають проміжний, тимчасовий характер та розраховані на певний період, а отже, не вносять змін в законодавство, а лише встановлюють правовий режим правовідносин на певний період.
Відповідно до пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Пунктом 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII встановлюється обмеження щодо проведення всіх видів перевірок контролюючими органами суб’єктів господарювання у 2015 та 2016 роках з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік, у тому числі камеральних перевірок декларацій з податку на прибуток таких суб’єктів господарювання.
Головним управлінням ДФС в областях, м. Києві, Міжрегіональному головному управлінню ДФС - Центральному офісу з обслуговування великих платників довести зазначений лист до відома підпорядкованих підрозділів та забезпечити його врахування при проведенні контрольно-перевірочної роботи та апеляційних процедур.
Директор Департаменту оподаткування юридичних осіб Ю. ЛАПШИН
Детальніше: http://www.visnuk.com.ua/ru/news/id/1567
76.1. Камеральна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
Спасибо! Давайте развиваться вместе:
ПИСЬМО ГФС УКРАИНЫ ОТ 06.05.2015 Г. № 16102/7/99-99-15-02-02-17
ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ КАМЕРАЛЬНИХ ПЕРЕВІРОК ДЕКЛАРАЦІЙ З ПОДАТКУ НА ПРИБУТОК ПІДПРИЄМСТВ У 2015-2016 РОКАХ
У зв’язку з численними запитами територіальних органів ДФС та набранням з 01.01.2015 р. чинності Закону України від 28 грудня 2014 року N 71-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" (далі - Закон N 71-VIII) Державна фіскальна служба України надає методологічну допомогу щодо проведення камеральних перевірок декларацій з податку на прибуток підприємств у 2015 та 2016 роках.
Пунктом 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Водночас зазначене обмеження з 1 січня 2015 року не поширюється, зокрема, на перевірки суб’єктів господарювання, що ввозять на митну територію України та/або виробляють та/або реалізують підакцизні товари.
Пункт 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII містить нормативні приписи, які мають проміжний, тимчасовий характер та розраховані на певний період, а отже, не вносять змін в законодавство, а лише встановлюють правовий режим правовідносин на певний період.
Відповідно до пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Пунктом 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII встановлюється обмеження щодо проведення всіх видів перевірок контролюючими органами суб’єктів господарювання у 2015 та 2016 роках з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік, у тому числі камеральних перевірок декларацій з податку на прибуток таких суб’єктів господарювання.
Головним управлінням ДФС в областях, м. Києві, Міжрегіональному головному управлінню ДФС - Центральному офісу з обслуговування великих платників довести зазначений лист до відома підпорядкованих підрозділів та забезпечити його врахування при проведенні контрольно-перевірочної роботи та апеляційних процедур.
Директор Департаменту оподаткування юридичних осіб Ю. ЛАПШИН
Детальніше: http://www.visnuk.com.ua/ru/news/id/1567
Смешно, следуя вашей логике, не видать возмещенцам НДС, людям перерасчета подоходного, не принятие деклараций с ошибками тоже нарушение. #smile3#
Spok писав:Смешно, следуя вашей логике, не видать возмещенцам НДС, людям перерасчета подоходного, не принятие деклараций с ошибками тоже нарушение. #smile3#
Уважаемый коллега Spok.
Прежде чем писать это, я бы на Вашем месте открыл и прочитал Пункт 3 розділу II Прикінцевих положень Закону N 71-VIII. Там два ваши примера упомянуты в качестве исключений. А вот непринятие декларации - не результат проверки данных отчетности (раздел 8 НКУ), а результат проверки наличия и достоверности всех обязательных реквизитов отчетности (раздел 2 НКУ).