З п'ятниці не працює в мене розділ "Реєстр операцій" в електронному кабінеті платника податків. Тобто, хто мені зареєстрував - не можу подивитися. Розділ ЄРПН - теж не працює. Пише або помилка обробки запиту, або сервіс тимчасово недоступний.
Відповідно, дві податкові не зареєструвалися, так як очевидно, якийсь постачальник на той момент теж не зареєстрував.
Я і на тепер не можу зрозуміти, який в мене ліміт. Я поставила знов ці 2 податкові на реєстрацію.
Господи, дай мудрості. Що можна ще зробити? Я працюю лише в електронному кабінеті. Яким чином можна вирішити питання? у кого ще таке було? куди можна телефонувати?
За 2 роки роботи це вперше така лажа.
Взагалі порадьте, що робити? Сьогодні останній день реєстрації і мене клієнти просто вбивають... ((
Действительно, не работают сервисы по регистрации НН, невозможно посмотреть ни лимит, ни входящие НН, ни зарегистрированные исходящие. Я отправила на регистрацию через Медок 28.05, 29.05 повторно, сейчас мониторю через личн кабинет, безрезультатно. Думаю надо делать скрины страниц с ошибками и звонить на горячую линию, отправлять скрины в разделе повидомлення про помилку. На сайте ДФС может есть какая-то почта, туда писать
Нашла вариант, как узнать состояние лимита.
В приват 24 в старой версии сайта есть раздел электронная отчетность.
Сделала там вытяг, пришел ответ. Лимита хватает на мои налоговые.
Возможно, что-то именно с интернет-платформой электронного кабинета. Так что планирую если до обеда не зарегятся, поставлю на регистрацию еще с приват 24 отправлю налоговые.
Хорошо, что нашли такой выход, у меня в Привате нет счета по этой фирме, я пыталась сделать запит о лимите в эл.кабинете, но не нашла даже бланка! Надеюсь что налоговые все же зарег... ведь отправляла еще 28.05