Ремонт ОС, отображение в БУ и НУ

Товари, ОЗ, НМА, капітальні інвестиції
оляля
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7529
З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
Дякував (ла): 1061 раз
Подякували: 4945 разів

Повідомлення оляля »

Оксана, будь ласка і мені, мене це теж чекає! І ще: як правильно: сума модернізації = матеріали+зарплата тих, хто це робить (у нас вони будуть працювати по цивільно-правових договорах.)? bor_lviv@ukr.net після r - нижнє підкреслення. Дякую!

Берса
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8478
З нами з: 23 березня 2011, 09:48
Дякував (ла): 2195 разів
Подякували: 3439 разів

Повідомлення Берса »

а почему вы приходуете на 15 счет? Запчасти приходуете на 207, материалы на 209 (т.е. все делайте как обычно) и только потом делаете модернизацию,т.к. писала Оксана. в БУ у вас должны списаться на затраты все материалы, а в НУ 10% лимит списывается на затраты. а остальное на Н10

Берса
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8478
З нами з: 23 березня 2011, 09:48
Дякував (ла): 2195 разів
Подякували: 3439 разів

Повідомлення Берса »

оляля писав:Оксана, будь ласка і мені, мене це теж чекає! І ще: як правильно: сума модернізації = матеріали+зарплата тих, хто це робить (у нас вони будуть працювати по цивільно-правових договорах.)? bor_lviv@ukr.net після r - нижнє підкреслення. Дякую!
Да все правильно.

оляля
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7529
З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
Дякував (ла): 1061 раз
Подякували: 4945 разів

Повідомлення оляля »

я неправильно описала: всі матеріали для ремонту попадають на 209, потім модернізація (до речі, це має буи якийсь наказ? для себе вирішила, що зроблю акт виконаних робіт по ремонту+ акт списання матеріалів, вкажу, що використаний для ремонту) суми матеріалів +витрати на роботу перекидаю на 1522. потім ця сума на 103 (тут не впевнена) а потім списуємо на витрати 10% від суми основних засобів на початок року, решту - амортизуємо. попутно питання: з якого часу проводимо амортизацію? Якщо ремонт закінчиться в сереждині жовтня - акт введення в експлуатацію в жовтняі, початок амортизації в листопаді, так?

Оксана 1
Светоч Мысли
Светоч Мысли
Повідомлень: 2347
З нами з: 16 червня 2011, 02:10
Дякував (ла): 98 разів
Подякували: 644 рази

Повідомлення Оксана 1 »

оляля писав:я неправильно описала: всі матеріали для ремонту попадають на 209, потім модернізація (до речі, це має буи якийсь наказ? для себе вирішила, що зроблю акт виконаних робіт по ремонту+ акт списання матеріалів, вкажу, що використаний для ремонту) суми матеріалів +витрати на роботу перекидаю на 1522. потім ця сума на 103 (тут не впевнена) а потім списуємо на витрати 10% від суми основних засобів на початок року, решту - амортизуємо. попутно питання: з якого часу проводимо амортизацію? Якщо ремонт закінчиться в сереждині жовтня - акт введення в експлуатацію в жовтняі, початок амортизації в листопаді, так?
Амортизация начисляется со следующего месяца после ввода в эксплуатацию.

Берса
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 8478
З нами з: 23 березня 2011, 09:48
Дякував (ла): 2195 разів
Подякували: 3439 разів

Повідомлення Берса »

немного не так. материалы попадают на 209. Тут все правильно. Потом делаете модернизацию (без каких либо перекидок). В документе модернизация вписываете все материалы и отдельной строкой добавляете работы (я указываю 84 счет, а вы посмотрите на кокой счет у вас закрывается акт на услуги сторонних организаций). В шапке выбираете объект амортизации, указываете что работы делаете через подрядчика (а не собственными силами) и сумму и статью затрат, которые входят в 10% лимит. Проводите и смотрите проводки. По БУ должно все списаться на затраты, а по НУ часть списывается на затраты, а часть ложится на Н103. Делаете акт на списание материалов (полностью).

оляля
Акула НКУ
Акула НКУ
Повідомлень: 7529
З нами з: 03 лютого 2011, 04:05
Дякував (ла): 1061 раз
Подякували: 4945 разів

Повідомлення оляля »

Дякую!

Відповісти

Повернутись до “Облік товарів, активів”