Мы не плательщики НДС, поєтому налаговой не будет, не понимаю почему они не хотят выписать расходну накладную, может этот товарный чек какойто левый будет
ТОварний чек
-
- Мастер
- Повідомлень: 59
- З нами з: 20 листопада 2011, 08:18
- Дякував (ла): 17 разів
-
- Профи
- Повідомлень: 47
- З нами з: 03 березня 2012, 03:07
- Дякував (ла): 17 разів
- Подякували: 5 разів
Если в товарном чеке есть все обязательные реквизиты, то его будет достаточноmarjanavovk писав:Мы не плательщики НДС, поєтому налаговой не будет, не понимаю почему они не хотят выписать расходну накладную, может этот товарный чек какойто левый будет
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1412
- З нами з: 09 січня 2011, 14:26
- Звідки: Кривий Ріг
- Дякував (ла): 959 разів
- Подякували: 1175 разів
Согласна с Лапой и svitlass. Юр.лица за наличку товар продают только через РРО (если они не производители этого товара). Поэтому товарный чек тут как-то никак)) Если у вас будет чек РРО со всеми необходимыми реквизитами и номенклатурой товара - этого будет достаточно. Может, у них сломался РРО и они говорили о расчетной квитанции?
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1807
- З нами з: 11 лютого 2012, 07:15
- Дякував (ла): 737 разів
- Подякували: 2025 разів
Вы абсолютно правы.Лапа писав:может я и ошибаюсь, но от юр лица должен быть чек РРО, если они сами не производят эти шины. А от физ лица вполне может быть.
ЮЛ предоставляет при реализации следующие документы :
1.при наличной оплате чек РРО (это денежное выражение реализованного товара).
2.Расходная накладная(количественное выражение реализованного товара).
3.Налоговая накладная (если плательщики НДС плательщику НДС).
Никакие товарные чеки или корешки приходных ордеров (предположительно никогда не планирующие проводится через кассовую книгу)
При таком пакете документов можно смело проводить как затраты.
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 2708
- З нами з: 24 липня 2011, 00:23
- Дякував (ла): 1530 разів
- Подякували: 1615 разів
Державна податкова адміністрація України відзначила, що розрахункові операції, що не вимагають видачі касового чека, можна оформляти товарним чеком довільної форми, але з обов'язковим переліком реквізитів. При цьому треба пам'ятати про фінансову санкцію за здійснення розрахунків готівкою без видачі покупцеві платіжного документа.
Так, своїм листом від 27.04.2011 № 7966/6/23-7015/515 «Про штрафні санкції у випадку пред'явлення підзвітною особою товарного чека» ДПА України роз'яснила наступне.
Відповідно до статті 2 Закону України від 06.07.95 р. N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (із змінами та доповненнями; далі - Закон N 265) розрахунковий документ - це документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.
Порядок оформлення розрахункових документів при проведенні розрахункових операцій за готівку в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом N 265. При цьому законодавчо визначено випадки звільнення продавця від обов'язкового надання покупцю оформлених за встановленою формою касових чеків, надрукованих реєстратором розрахункових операцій, або розрахункових квитанцій, заповнених вручну.
Водночас пунктом 15 статті 3 Закону N 265 передбачено, що чеки, накладні та інші письмові документи, які засвідчують передачу права власності на товари (послуги) від продавця до покупця, повинні видаватися покупцю таких товарів (послуг) на його вимогу. Тобто такі документи видаються за вимогою покупця.
Таким чином, оформлення розрахункових операцій з використанням товарних чеків у випадках, передбачених Законом N 265, є правомірним.
Разом із тим, якщо форма та зміст фіскального чека, розрахункової квитанції та інших розрахункових документів, надання покупцю яких є обов'язковим, визначена підпунктом 3.2 пункту 3 наказу ДПА України від 01.12.2000 N 614 "Про затвердження нормативно-правових актів до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - наказ N 614), то форма та зміст товарного чека на теперішній час законодавчо не визначена.
Таким чином, суб'єкти господарювання можуть видавати товарні чеки довільної форми.
При цьому ДПА України вважає, що виходячи із змісту терміна "розрахункові документи", до яких належать товарні чеки відповідно до Закону N 265 товарний чек для визначення його як розрахункового документа має відповідати вимогам підпункту 3.2 пункту 3 наказу N 614 в частині зазначення в такому чеку: назви господарської одиниці, адреси господарської одиниці, загальної суми податку на додану вартість за усіма зазначеними в чеку товарами (для суб'єктів господарювання, зареєстрованих платниками податку на додану вартість), кількості, вартості придбаних товарів, вартості одиниці виміру товарів, найменування товарів, загальної вартості придбаних товарів, дати (день, місяць, рік) проведення розрахункової операції, підпису особи, що здійснює розрахунки.
Водночас нагадано, що згідно зі статтею 1 Указу Президента України "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки" від 12.06.95 N 436/95 у разі проведення готівкових розрахунків без подання одержувачем коштів платіжного документа (товарного або касового чека, квитанції до прибуткового ордера, іншого письмового документа), який би підтверджував сплату покупцем готівкових коштів, до суб'єктів господарювання застосовуються штрафні (фінансові) санкції у розмірі сплачених коштів.
СДПІ по роботі з ВПП у м.Донецьку
Так, своїм листом від 27.04.2011 № 7966/6/23-7015/515 «Про штрафні санкції у випадку пред'явлення підзвітною особою товарного чека» ДПА України роз'яснила наступне.
Відповідно до статті 2 Закону України від 06.07.95 р. N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (із змінами та доповненнями; далі - Закон N 265) розрахунковий документ - це документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.
Порядок оформлення розрахункових документів при проведенні розрахункових операцій за готівку в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначено Законом N 265. При цьому законодавчо визначено випадки звільнення продавця від обов'язкового надання покупцю оформлених за встановленою формою касових чеків, надрукованих реєстратором розрахункових операцій, або розрахункових квитанцій, заповнених вручну.
Водночас пунктом 15 статті 3 Закону N 265 передбачено, що чеки, накладні та інші письмові документи, які засвідчують передачу права власності на товари (послуги) від продавця до покупця, повинні видаватися покупцю таких товарів (послуг) на його вимогу. Тобто такі документи видаються за вимогою покупця.
Таким чином, оформлення розрахункових операцій з використанням товарних чеків у випадках, передбачених Законом N 265, є правомірним.
Разом із тим, якщо форма та зміст фіскального чека, розрахункової квитанції та інших розрахункових документів, надання покупцю яких є обов'язковим, визначена підпунктом 3.2 пункту 3 наказу ДПА України від 01.12.2000 N 614 "Про затвердження нормативно-правових актів до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - наказ N 614), то форма та зміст товарного чека на теперішній час законодавчо не визначена.
Таким чином, суб'єкти господарювання можуть видавати товарні чеки довільної форми.
При цьому ДПА України вважає, що виходячи із змісту терміна "розрахункові документи", до яких належать товарні чеки відповідно до Закону N 265 товарний чек для визначення його як розрахункового документа має відповідати вимогам підпункту 3.2 пункту 3 наказу N 614 в частині зазначення в такому чеку: назви господарської одиниці, адреси господарської одиниці, загальної суми податку на додану вартість за усіма зазначеними в чеку товарами (для суб'єктів господарювання, зареєстрованих платниками податку на додану вартість), кількості, вартості придбаних товарів, вартості одиниці виміру товарів, найменування товарів, загальної вартості придбаних товарів, дати (день, місяць, рік) проведення розрахункової операції, підпису особи, що здійснює розрахунки.
Водночас нагадано, що згідно зі статтею 1 Указу Президента України "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки" від 12.06.95 N 436/95 у разі проведення готівкових розрахунків без подання одержувачем коштів платіжного документа (товарного або касового чека, квитанції до прибуткового ордера, іншого письмового документа), який би підтверджував сплату покупцем готівкових коштів, до суб'єктів господарювання застосовуються штрафні (фінансові) санкції у розмірі сплачених коштів.
СДПІ по роботі з ВПП у м.Донецьку