[u
Який порядок заповнення податкової накладної, що виписується за операціями з визнання умовного постачання товарних залишків та/або ОФ, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ?[/u]]ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Питання:
Який порядок заповнення податкової накладної, що виписується за операціями з визнання умовного постачання товарних залишків та/або ОФ, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ?
Відповідь:
Відповідно до норм Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 N 1379, при визнанні умовного постачання товарних залишків та/або необоротних активів, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ, щодо яких був нарахований податковий кредит у минулих або поточному податкових періодах при анулюванні реєстрації платника ПДВ податкова накладна заповнюється наступним чином:
у верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка "Х" та зазначається тип причини: "10";
у графах податкової накладної "Особа (платник податку) - покупець", "Місцезнаходження (податкова адреса) покупця", "Номер телефону" вказуються реквізити продавця;
у графах "Індивідуальний податковий номер покупця" та "Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)" проставляється нуль;
графа 2 - дата визнання умовного постачання товарних залишків та/або необоротних активів, яка визначається платником ПДВ не пізніше дати подання заяви про анулювання його реєстрації як платника податку (при анулюванні реєстрації за ініціативою органу ДПС - не пізніше дати анулювання такої реєстрації);
графа 3 - номенклатура постачання товарів (необоротних активів);
графа 4 - код товару (необоротних активів) згідно з УКТ ЗЕД (заповнюється щодо підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України);
графа 5 - одиниця виміру товарів - грн., шт., кг, м, см, м куб., см куб., л тощо;
графа 6 - кількість (об'єм, обсяг) постачання товарів (необоротних активів);
графа 7 - ціна постачання одиниці продукції без урахування податку на додану вартість;
графа 8 - база оподаткування товарів (необоротних активів), які підлягають оподаткуванню податком на додану вартість за основною ставкою.
графа 12 - загальна сума коштів.
Усі примірники такої податкової накладної залишаються в особи, що їх виписала, і зберігаються відповідно до порядку, викладеного в пп. 6.1 та 6.4 п. 6 цього Порядку.
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Питання:
Який порядок заповнення податкової накладної, що виписується за операціями з визнання умовного постачання товарних залишків та/або ОФ, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ?
Відповідь:
Відповідно до норм Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2011 N 1379, при визнанні умовного постачання товарних залишків та/або необоротних активів, що перебувають в обліку платника податку на день анулювання його реєстрації як платника ПДВ, щодо яких був нарахований податковий кредит у минулих або поточному податкових періодах при анулюванні реєстрації платника ПДВ податкова накладна заповнюється наступним чином:
у верхній лівій частині оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка "Х" та зазначається тип причини: "10";
у графах податкової накладної "Особа (платник податку) - покупець", "Місцезнаходження (податкова адреса) покупця", "Номер телефону" вказуються реквізити продавця;
у графах "Індивідуальний податковий номер покупця" та "Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)" проставляється нуль;
графа 2 - дата визнання умовного постачання товарних залишків та/або необоротних активів, яка визначається платником ПДВ не пізніше дати подання заяви про анулювання його реєстрації як платника податку (при анулюванні реєстрації за ініціативою органу ДПС - не пізніше дати анулювання такої реєстрації);
графа 3 - номенклатура постачання товарів (необоротних активів);
графа 4 - код товару (необоротних активів) згідно з УКТ ЗЕД (заповнюється щодо підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України);
графа 5 - одиниця виміру товарів - грн., шт., кг, м, см, м куб., см куб., л тощо;
графа 6 - кількість (об'єм, обсяг) постачання товарів (необоротних активів);
графа 7 - ціна постачання одиниці продукції без урахування податку на додану вартість;
графа 8 - база оподаткування товарів (необоротних активів), які підлягають оподаткуванню податком на додану вартість за основною ставкою.
графа 12 - загальна сума коштів.
Усі примірники такої податкової накладної залишаються в особи, що їх виписала, і зберігаються відповідно до порядку, викладеного в пп. 6.1 та 6.4 п. 6 цього Порядку.