перевірте чи заповнені адресні дані в профілі організаціїbuh_vika писав:
Все сделала, но в текстовом договоре адрес налоговой и плательщика не указан, а зеленым написано, что эти поля заполняются из договора, в итоге квитанция 2: не принято, адрес не соответствует.Что делать?
Заява про приєднання до Договору в електронному вигляді
-
Nadiy
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2688
- З нами з: 23 липня 2015, 08:52
- Дякував (ла): 447 разів
- Подякували: 1989 разів
- SonataEvol
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2053
- З нами з: 17 липня 2015, 11:39
- Дякував (ла): 54 рази
- Подякували: 1445 разів
Або не заповнено вашу адресу у профілі підприємства, або адреса ДПІ вказана невірно. Дані беруться офіційного сайту ДФС, але на жаль, там вони не завжди коректні (що є очевидно корупційною складовою та інструментом тиску на бізнес). Тому у випадку невідповідності адреси, ЄДРПОУ чи ПІБ керівника ДПІ треба дзвонити до них та вимагати коректні дані.
Соната - просте та зручне подання звітності
https://sonata.biz.ua/download
Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))
https://sonata.biz.ua/download
Автор системи шлюзу ДПС - власниця Медка Олеся Линник:
https://buhgalter911.com/forum/viewtopic.php?p=693354#p693354
Тож, не кажіть мені про чесну конкуренцію))
-
Capitoshechka
- Высший разум

- Повідомлень: 928
- З нами з: 02 липня 2013, 18:47
- Дякував (ла): 74 рази
- Подякували: 570 разів
В деяких інспекціях (в Печерській, наприклад), взагалі електронні договори не укладаються. Виключно на паперових носіях. Призначають стрілку на конкретний час і керівник повинен особисто принести паперову форму договору. У випадку, якщо надсилається електронна форма, Печерська ДПІ присилає отаку фількіну грамоту, в якій посилається на неіснуючу інструкцію:

А коли я їм подзвонив і сказав що це "фількіна грамота", отримав відповідь: "Как ето может бить фількіной грамотой, єслі етот пріказ зарєгістрірован в мін’юстє"?

А коли я їм подзвонив і сказав що це "фількіна грамота", отримав відповідь: "Как ето может бить фількіной грамотой, єслі етот пріказ зарєгістрірован в мін’юстє"?
Ви, байстрюки катів осатанілих,
Не забувайте, виродки, ніде:
Народ мій є! В його волячих жилах
Козацька кров клекоче і гуде!
Не забувайте, виродки, ніде:
Народ мій є! В його волячих жилах
Козацька кров клекоче і гуде!
- Тюша
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8708
- З нами з: 24 березня 2010, 02:42
- Дякував (ла): 2127 разів
- Подякували: 5237 разів
А жить то становится веселее и веселее. #wall# Этот "наказ" от 10.04.2008г.
-
viktorika
- Мастер

- Повідомлень: 56
- З нами з: 30 вересня 2009, 00:23
- Дякував (ла): 38 разів
- Подякували: 13 разів
Шевченковская налоговая тоже такое делает где-то в 70%. в центре обслуживания говорят, что бумажный договор подписывается 20 рабочих дней, соответственно работа предприятия останавливается как минимум на месяц(((
-
opz
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 1970
- З нами з: 14 травня 2009, 01:10
- Дякував (ла): 11 разів
- Подякували: 914 разів
Пишите жалобу в Областную ГФС и в отдел по борьбе с коррупцией.Capitoshechka писав:В деяких інспекціях (в Печерській, наприклад), взагалі електронні договори не укладаються. Виключно на паперових носіях. Призначають стрілку на конкретний час і керівник повинен особисто принести паперову форму договору. У випадку, якщо надсилається електронна форма, Печерська ДПІ присилає отаку фількіну грамоту, в якій посилається на неіснуючу інструкцію:
А коли я їм подзвонив і сказав що це "фількіна грамота", отримав відповідь: "Как ето может бить фількіной грамотой, єслі етот пріказ зарєгістрірован в мін’юстє"?
также см. тут:
-
Capitoshechka
- Высший разум

- Повідомлень: 928
- З нами з: 02 липня 2013, 18:47
- Дякував (ла): 74 рази
- Подякували: 570 разів
А що робити тим, в кого, наприклад, на підприємстві змінився керівник 18-го числа і потрібно до 20-го встигнути переукласти договір? Інакше штраф...
В моєму випадку для новоствореного підприємства були зроблені електронні ключі 30.09.2015 і відразу відправлений договір. Станом на 09.10.2015 договір укладений не був. 09.10, майже з дракою, в телефонному режимі довелося дізнатися що треба робити далі. А саме: за яким номером подзвонити. А вже за тим номером призначають конкретний час і день.
В моєму випадку для новоствореного підприємства були зроблені електронні ключі 30.09.2015 і відразу відправлений договір. Станом на 09.10.2015 договір укладений не був. 09.10, майже з дракою, в телефонному режимі довелося дізнатися що треба робити далі. А саме: за яким номером подзвонити. А вже за тим номером призначають конкретний час і день.
Ви, байстрюки катів осатанілих,
Не забувайте, виродки, ніде:
Народ мій є! В його волячих жилах
Козацька кров клекоче і гуде!
Не забувайте, виродки, ніде:
Народ мій є! В його волячих жилах
Козацька кров клекоче і гуде!
- Тюша
- Акула НКУ

- Повідомлень: 8708
- З нами з: 24 березня 2010, 02:42
- Дякував (ла): 2127 разів
- Подякували: 5237 разів
Боже, мне через неделю подписывать новый договор с Шевченковской ДФС. Уже надо начинать нервничать? Я с 2007 г. сдаю по электронке, и всегда подписывался без проблем. В начале ездила с бумажными договорами, но уже лет 5-только в эл. виде.viktorika писав:Шевченковская налоговая тоже такое делает где-то в 70%. в центре обслуживания говорят, что бумажный договор подписывается 20 рабочих дней, соответственно работа предприятия останавливается как минимум на месяц(((
-
ar4ik
- Гигант Мысли

- Повідомлень: 14254
- З нами з: 07 січня 2013, 04:29
- Дякував (ла): 22126 разів
- Подякували: 40709 разів
Думаю, что- не стоит. Обычно эти препятствия создаются новостворенним или ещё каким-то (типа смена адреса, перевод из др.налоговой), а если у Вас всё стабильно- без проблем проходит.Тюша писав:Боже, мне через неделю подписывать новый договор с Шевченковской ДФС. Уже надо начинать нервничать? Я с 2007 г. сдаю по электронке, и всегда подписывался без проблем. В начале ездила с бумажными договорами, но уже лет 5-только в эл. виде.viktorika писав:Шевченковская налоговая тоже такое делает где-то в 70%. в центре обслуживания говорят, что бумажный договор подписывается 20 рабочих дней, соответственно работа предприятия останавливается как минимум на месяц(((
- Елена_П
- Светоч Мысли

- Повідомлень: 2080
- З нами з: 30 січня 2015, 10:10
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 800 разів
- Подякували: 3799 разів
Я в июле подписывала эл. договор с Шевченковской ГНИ (была смена адреса с ЗП на Киев) и через три дня пришла квит.2 о принятии. Не знаю как на сегодня обстоят там дела, но вот про Печерскую свежая новостьТюша писав:Боже, мне через неделю подписывать новый договор с Шевченковской ДФС. Уже надо начинать нервничать? Я с 2007 г. сдаю по электронке, и всегда подписывался без проблем. В начале ездила с бумажными договорами, но уже лет 5-только в эл. виде.viktorika писав:Шевченковская налоговая тоже такое делает где-то в 70%. в центре обслуживания говорят, что бумажный договор подписывается 20 рабочих дней, соответственно работа предприятия останавливается как минимум на месяц(((