ПОДАТКОВА ПЕРЕВІРКА
Колеги, несподівано отримала акт камеральної перевірки з питань своєчасності подання податкової декларації (Єдиний податок) за 1кв., піврічча та 9міс. 2022р.(все звітувала у лютому 2023р.). Впевнена треба подавати заперечення, бо терміни камеральної перевірки по цим звітам (30 днів) вже давно минули. Може хтось мав досвід як правильно відповісти в податкову. Буду дуже вдячна будь-яким порадам.
-
- Профи
- Повідомлень: 43
- З нами з: 12 вересня 2022, 10:39
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 15 разів
Добрий день!
Нас включили до плану-графіку податкових перевірок. Ніколи їх не проходили, не знаємо, чого очікувати, тож багато запитань. З первинними документами, в принципі, зрозуміло: договори, акти, накладні, ТТН є.
Більше цікавить по зарплаті: потрібно роздруковувати і підписувати розрахунки лікарняних і відпускних з 1с (чи потрібні тільки заяви, накази/рішення уповноваженого та відомості нарахування зарплати)? Якщо зарплата перераховується на картки, чи потрібно роздруковувати з 1с відомості на видачу, а платіжні доручення з клієнт-банку?
Може, ще якісь особливості підкажете, будемо вдячні.
Нас включили до плану-графіку податкових перевірок. Ніколи їх не проходили, не знаємо, чого очікувати, тож багато запитань. З первинними документами, в принципі, зрозуміло: договори, акти, накладні, ТТН є.
Більше цікавить по зарплаті: потрібно роздруковувати і підписувати розрахунки лікарняних і відпускних з 1с (чи потрібні тільки заяви, накази/рішення уповноваженого та відомості нарахування зарплати)? Якщо зарплата перераховується на картки, чи потрібно роздруковувати з 1с відомості на видачу, а платіжні доручення з клієнт-банку?
Може, ще якісь особливості підкажете, будемо вдячні.
-
- Профи
- Повідомлень: 46
- З нами з: 14 квітня 2021, 10:10
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 1 раз
Добрий день. В 2023 році отримали ППР за несвоєчасну подачу обєднаної звітності ЄСВ+ПДФО , оплатили в тому ж році штраф 1020 грн. на рахунок який був вказаний у документі. Нещодавно в електронному кабінеті податківці нарахували штрафні санцкії, але відображають на інший рахунок. Підкажіть , будь ласка, це вірно ? Чи так повинно бути ? Дякую.
- Analityk
- Просвещенный
- Повідомлень: 152
- З нами з: 30 квітня 2024, 11:05
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Немного не понятно: вам не засчитали 1020 или выписали новый штраф? Если новый штраф, и другой счет, это вполне возможно, так как бюджетные счета меняются каждый год, а карточка начислений/расчетов в ЕК остается та же.Інна123 писав: ↑02 травня 2024, 11:55Добрий день. В 2023 році отримали ППР за несвоєчасну подачу обєднаної звітності ЄСВ+ПДФО , оплатили в тому ж році штраф 1020 грн. на рахунок який був вказаний у документі. Нещодавно в електронному кабінеті податківці нарахували штрафні санцкії, але відображають на інший рахунок. Підкажіть , будь ласка, це вірно ? Чи так повинно бути ? Дякую.
-
- Профи
- Повідомлень: 46
- З нами з: 14 квітня 2021, 10:10
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 1 раз
Analityk писав: ↑03 травня 2024, 10:11Немного не понятно: вам не засчитали 1020 или выписали новый штраф? Если новый штраф, и другой счет, это вполне возможно, так как бюджетные счета меняются каждый год, а карточка начислений/расчетов в ЕК остается та же.Інна123 писав: ↑02 травня 2024, 11:55Добрий день. В 2023 році отримали ППР за несвоєчасну подачу обєднаної звітності ЄСВ+ПДФО , оплатили в тому ж році штраф 1020 грн. на рахунок який був вказаний у документі. Нещодавно в електронному кабінеті податківці нарахували штрафні санцкії, але відображають на інший рахунок. Підкажіть , будь ласка, це вірно ? Чи так повинно бути ? Дякую.
[/quo
Ні, це все один штраф. В електронному кабінеті карточці цей платіж зарахували ще в 2023 році , але нарахували штраф в цьому році на інший бюджетний рахунок з іншим кодом території.
-
- Мудрец
- Повідомлень: 117
- З нами з: 27 січня 2015, 21:31
- Дякував (ла): 61 раз
- Подякували: 29 разів
Вітаю!
Допоможіть будь ласка, звернувся до мене брат із наступною ситуацією. Він ФОП без ПДВ 3 група, збирався подавати звіт за 3 квартал і побачив в електронному кабінеті лист від податкової від 20 серпня (!), справа в тому, що кабінетом він користується лише 4 рази на рік коли відправляє звітність.
"За результатами проведеного аналiзу податкової iнформації встановлено, що протягом 2023 року відповідно вiдомостей з центральної бази даних Державного реєстру фiзичних осiб ДПС України про суми виплачених доходiв, сума виплачена Вам податковими агентами становить 70914 грн. При цьому, згідно податкових декларацій платника єдиного податку третьоє групи, поданих до контролюючого органу, сума одержаного доходу за 202З piк складає 68914 грн.
На пiдставi вищевикладеного, ГУ ДПС відповідно пп,78.1.4 п.78.1 ст.78 Кодексу, просить надати пояснення та їх документальне пiдтвердження щодо вказаних розбiжностей, зокрема"....
ну і далі перелік документів, які треба надати.
Ситуація патова тому що:
1. отримання листа в електронному кабінеті відбулось дуже з запізненням і вже давно минули 15 робочих днів, які надавались для відповіді
2. згідно банківських виписок в нього все ок норм, сума дійсно складає 68914 грн, де взялись ті 2000 взагалі невідомо
3. людина далека від нормально ведення документів, тому все що в нього є - це рахунки і накладні видаткові (і ті не всі підписані, а на підписання це знов таки час)
4. на товар, який він продавав в нього немає приходних документів, тому що товар - це мітли березові, які він виготовляв власноруч з підручних так би мовити матеріалів, та рейки дерев'яні, які в нього також лежали грубо кажучи з давніх часів і документів просто немає.
5. для транспортування використовувався автомобіль батька.
Отож питання, яким чином тут можна взагалі викрутися з мінімальним уроном? наскільки правомірно запитувати ці документи? я так розумію що штраф буде в будь якому випадку, адже при великому бажанні повний та вичерпний перелік документів надати він не зможе.
Запитання з багатьма зірочками, знаю, але можливо зможете щось порадити? буду безмежно вдячна!
П.С. можливо відповідь десь лежить на поверхні, але останнім часом змінила діяльність і трохи пвипала з інформаційного поля, тому одразу перепрошую.
Допоможіть будь ласка, звернувся до мене брат із наступною ситуацією. Він ФОП без ПДВ 3 група, збирався подавати звіт за 3 квартал і побачив в електронному кабінеті лист від податкової від 20 серпня (!), справа в тому, що кабінетом він користується лише 4 рази на рік коли відправляє звітність.
"За результатами проведеного аналiзу податкової iнформації встановлено, що протягом 2023 року відповідно вiдомостей з центральної бази даних Державного реєстру фiзичних осiб ДПС України про суми виплачених доходiв, сума виплачена Вам податковими агентами становить 70914 грн. При цьому, згідно податкових декларацій платника єдиного податку третьоє групи, поданих до контролюючого органу, сума одержаного доходу за 202З piк складає 68914 грн.
На пiдставi вищевикладеного, ГУ ДПС відповідно пп,78.1.4 п.78.1 ст.78 Кодексу, просить надати пояснення та їх документальне пiдтвердження щодо вказаних розбiжностей, зокрема"....
ну і далі перелік документів, які треба надати.
Ситуація патова тому що:
1. отримання листа в електронному кабінеті відбулось дуже з запізненням і вже давно минули 15 робочих днів, які надавались для відповіді
2. згідно банківських виписок в нього все ок норм, сума дійсно складає 68914 грн, де взялись ті 2000 взагалі невідомо
3. людина далека від нормально ведення документів, тому все що в нього є - це рахунки і накладні видаткові (і ті не всі підписані, а на підписання це знов таки час)
4. на товар, який він продавав в нього немає приходних документів, тому що товар - це мітли березові, які він виготовляв власноруч з підручних так би мовити матеріалів, та рейки дерев'яні, які в нього також лежали грубо кажучи з давніх часів і документів просто немає.
5. для транспортування використовувався автомобіль батька.
Отож питання, яким чином тут можна взагалі викрутися з мінімальним уроном? наскільки правомірно запитувати ці документи? я так розумію що штраф буде в будь якому випадку, адже при великому бажанні повний та вичерпний перелік документів надати він не зможе.
Запитання з багатьма зірочками, знаю, але можливо зможете щось порадити? буду безмежно вдячна!
П.С. можливо відповідь десь лежить на поверхні, але останнім часом змінила діяльність і трохи пвипала з інформаційного поля, тому одразу перепрошую.
- Popen
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 18888
- З нами з: 20 травня 2011, 00:41
- Звідки: Україна, м.Харків
- Дякував (ла): 2116 разів
- Подякували: 10410 разів
Налице тут розбіжності між декою ЄП та формами 4ДФ, які подавали покупці... Є така інформаційна довідка F1319103 про суми доходів від покупців. Треба цю довідку замовити й виявити цю злощасну різницю в 2000. А далі побачимо...PredstavitelZt писав: ↑25 жовтня 2024, 10:48П.С. можливо відповідь десь лежить на поверхні, але останнім часом змінила діяльність і трохи пвипала з інформаційного поля, тому одразу перепрошую.
- Яков
- Гигант Мысли
- Повідомлень: 13848
- З нами з: 28 жовтня 2013, 06:29
- Звідки: Одеса
- Дякував (ла): 14223 рази
- Подякували: 28051 раз
Була колись подібна "розбіжність" по одному з ФОПів, але тоді вирішилося все в телефонному режимі з ДПС та контрагентамиPredstavitelZt писав: ↑25 жовтня 2024, 10:48Вітаю!
Допоможіть будь ласка,
звернувся до мене брат із наступною ситуацією. Він ФОП без ПДВ 3 група, збирався подавати звіт за 3 квартал і побачив в електронному кабінеті лист від податкової від 20 серпня (!), справа в тому, що кабінетом він користується лише 4 рази на рік коли відправляє звітність.
"За результатами проведеного аналiзу податкової iнформації встановлено, що протягом 2023 року відповідно вiдомостей з центральної бази даних Державного реєстру фiзичних осiб ДПС України про суми виплачених доходiв, сума виплачена Вам податковими агентами становить 70914 грн. При цьому, згідно податкових декларацій платника єдиного податку третьоє групи, поданих до контролюючого органу, сума одержаного доходу за 202З piк складає 68914 грн.
На пiдставi вищевикладеного, ГУ ДПС відповідно пп,78.1.4 п.78.1 ст.78 Кодексу, просить надати пояснення та їх документальне пiдтвердження щодо вказаних розбiжностей, зокрема"....
ну і далі перелік документів, які треба надати.
Ситуація патова тому що:
1. отримання листа в електронному кабінеті відбулось дуже з запізненням і вже давно минули 15 робочих днів, які надавались для відповіді
2. згідно банківських виписок в нього все ок норм, сума дійсно складає 68914 грн, де взялись ті 2000 взагалі невідомо
3. людина далека від нормально ведення документів, тому все що в нього є - це рахунки і накладні видаткові (і ті не всі підписані, а на підписання це знов таки час)
4. на товар, який він продавав в нього немає приходних документів, тому що товар - це мітли березові, які він виготовляв власноруч з підручних так би мовити матеріалів, та рейки дерев'яні, які в нього також лежали грубо кажучи з давніх часів і документів просто немає.
5. для транспортування використовувався автомобіль батька.
Отож питання, яким чином тут можна взагалі викрутися з мінімальним уроном? наскільки правомірно запитувати ці документи? я так розумію що штраф буде в будь якому випадку, адже при великому бажанні повний та вичерпний перелік документів надати він не зможе.
Запитання з багатьма зірочками, знаю, але можливо зможете щось порадити? буду безмежно вдячна!
П.С. можливо відповідь десь лежить на поверхні, але останнім часом змінила діяльність і трохи пвипала з інформаційного поля, тому одразу перепрошую.
1. Зробить спочатку
2. Перегляньте доходи з озн. 157 (як те, що нараховані, так і сплач.).
Якщо знайдете помилку, що контрагент показав на 2000 грн більше виплат, ніж було насправді — телефонуйте йому, щоб він терміново виправляв у 4ДФ.
Якщо відмовляється, тупит, не бажає — повідомьте у листі до ДПС про помилку контрагента.
3. Якщо знайдете як би "помилку" (з точки зору ДПС), що контрагент показав на 2000 грн більше нарахувань, а виплати показав у 4ДФ, наприклад у 1 кв. 2024 (і так воно і було), то це — заморочка від ДПС: рахувати нарахов. доходи, а не виплач.

-
- Мудрец
- Повідомлень: 117
- З нами з: 27 січня 2015, 21:31
- Дякував (ла): 61 раз
- Подякували: 29 разів
Дякую дуже за вичерпні відповіді, стосовно нарахованих, а не виплачених доходів-чомусь була впевнена, що правило першої події стосується лише загальносистемників, а у фопів все лиш до коштів привʼязується. До того ж більш ніж впевнена що ніякі накладні він окрім чітко тих, за якими заходили гроші не виписував. Знову ж таки, керуючись вашими порадами перш за все будемо ловити ту розбіжність, може елементарно вставив хтось з контрагентів помилково його Інн, або в сумі помилився. Шукатимемо.